Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden


ingveh

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som opplever at mine skudd blir helt ræve med vapor IV?

De som faktisk treffer blir kanonbra, men mange skudd bare sklir av foten, og drar sin egen vei :S

Noen som opplever det samme?

Du må nok øve mer på skudd. ;)

 

 

Vet noen om det er toll fra Prodirect soccer? isåfall hvor mye? Har tenkt å kjøpe Mercurial Vapor SL :)

 

Ja, det er toll.

 

25% + tollgebyr

 

Hvis skoa koster 1000 kroner:

1000 * 0,25 + 80 = 330 kroner.

 

Pluss frakt. Det blir toll på frakta også hvis varen koster over 1000 kroner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er jeg den eneste her inne som har fått sko som jeg får sykt vondt i hælen av? :thumbdown:

Jeg prøvde dem sist på lørdag,hvor jeg jogger lett i et kvarter med dem,før jeg prøvde et par skudd.

Smertene har avtatt litt,men først på kvelden kjente jeg en sterk smerte i hælen på trykkpunktet jeg kjenner i skoen.

Avtar ikke dette iløpet av denne uken,blir jeg tvunget til å gi fra meg skoene eller selge dem.

 

Og skoene suger hesteballer å skyte annet enn vrist skudd med,kontra Adidas Predator der du bestemmer på forhånd hvor hvert skudd går,og ballen lystrer,hver gang.Dette var jeg egentlig ganske klar over før jeg kjøpte dem.Jeg er en som elsker og vri en ball opp mot hjørnet istedenfor og dundre den opp dit.

 

Men ballfølelse og kontroll på ballen er outstanding.Ingen i nærheten..Spiller til vanlig med Adidas Predator,og å skifte til Mercurial føles som å gå ned i vekt på 2 minutter :p

Lenke til kommentar
Hvilken str er de i? Si fra hvis du skal selge corey.

 

Jeg gir lyd på denne tråden her hvis jeg selger di.

Jeg har di i størrelse 41,noe som jeg synes er veldig merkelig,ettersom jeg bruker 42 til 42/5 på Adidas Predator :hmm:

 

Er Adidas sin oppfattelse av skostørrelser annerledes enn Nike?!

Lenke til kommentar

Jeg skal snart kjøpe meg nye fotballsko så lurer om det er noen som har anbefalinger.

Jeg har vanlig fot, spiller sentral midtbane, mine styrker er pasninger og skudd (har veldig mange assister), spiller for det meste på gress og det er det samme hvor mye skoene koster.

Hvilke sko burde jeg velge??

Endret av nasri22
Lenke til kommentar
Jeg skal snart kjøpe meg nye fotballsko så lurer om det er noen som har anbefalinger.

Jeg har vanlig fot, spiller sentral midtbane, mine styrker er pasninger og skudd (har veldig mange assister), spiller for det meste på gress og det er det samme hvor mye skoene koster.

Hvilke sko burde jeg velge??

 

Hvis du er "hjernen" i laget, og ligger bak og styrer og slår lissepasninger anbefaler jeg Adidas Predator.

Hvis du er en mer offensiv midtbanespiller anbefaler jeg Vapor! Jeg bruker selv vapor(midtstopper) og mener det er en klassesko. Med Vapor får du et raskt steg, god ballfølelse og god pasningsfølelse.

Men dette er min mening, det er opp til deg å velge sko. Må bare føye til at Adidas Adipure er en fantastisk sko.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1q34123
Hei.

Det er vel tilfeldigvis ikke noen som har noen bilder av Vapor V som kommer ut i April neste år?

Er jo ikke sikkert de er designet ferdig ennå, men jeg er ganske spent på hvordan de ser ut :D

Hilsen en trofast vapor-bruker!

 

Hey Kvam!

Siden du registrerte deg joiner jeg deg :D

 

Aldri skjønt hvordan du ble så glad i Vapor heller..

 

Men til en annen sak!

 

Jeg har nå gått fra den skumle overgangen fra keeper

til utespiller. 15 år. Er ikke sikker på hvor jeg skal spille ennå,

men tror det blir midtbane. Nå tenkte jeg også på nye sko:

 

*Er en duellspiller, både offensivt og defensivt

*Liker å løpe med ball og spille andre gode

*Langpasninger og skudd er IKKE blant mine gode egenskaper

 

Forslag?

 

Andre enn Vapor altså :p

 

Har sett på Puma King XL, Nike AL 2 og Super Ligera

formeninger om hvilke av de som er best?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...