Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden


ingveh

Anbefalte innlegg

Fikk mine Mercurial Vapor i posten igår,Supert Oslo Sportlager.

 

Men dessverre,førsteinntrykket mitt til denne superskoen,er gaaaanske dårlig.

Skoene gjør rett og slett driiiiiiiiitvondt å ha på.Jeg løp i dem et kvarter for å varme dem opp,helte varmt vann oppi for å få dem til å feste seg bedre,både idag og igår.Men det er en direkte lidelse og bruke dem.

Ellers så er dette en sko som man ikke plasserer ballen med.Ballen vinger fram og tilbake som en,ja,som et Ronaldo skudd.

 

Satser på det blir bedre etterhvert.Ballfølelsen er jo ganske bra.

 

Noen andre som vil dele sin erfaring? :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jada, dette er mitt felt! :D

 

Jeg har Vapor IV selv, og du blir antakeligvis vant til skoene etterhvert. Skoene kan også brukes til å plassere skuddene med, men jeg er ikke en "plasserer", så jeg kan ikke si så mye om det. Jeg er vel beryktet på laget mitt at jeg har et såkalt "Youtube-skudd", ettersom jeg noen ganger ser på frispark på youtube :p Det er sånne skudd Ronaldo har :)

 

Er de riktig størrelse da? Hvor gjør det vondt?

Lenke til kommentar

Corey.

 

Jeg tipper du får vondt bak på helen, dvs gnagsår? Har samme skoene og sliter selv med gnagsår. Bruk teip og/eller gnagsårplaster når (dvs mens) du skal spille. Bruk dette inntil du har gått skoen inn. Da vil du til slutt ikke få vondt. Grunnen til at det gjør så vondt å løpe med dem er pga den plastikkbiten bak på helen. Det suger, men bortsett fra dette er de helt klart beste skoene jeg noen gang har opplevd.

Endret av GrandMa
Lenke til kommentar
Jada, dette er mitt felt! :D

 

Jeg har Vapor IV selv, og du blir antakeligvis vant til skoene etterhvert. Skoene kan også brukes til å plassere skuddene med, men jeg er ikke en "plasserer", så jeg kan ikke si så mye om det. Jeg er vel beryktet på laget mitt at jeg har et såkalt "Youtube-skudd", ettersom jeg noen ganger ser på frispark på youtube :p Det er sånne skudd Ronaldo har :)

 

Er de riktig størrelse da? Hvor gjør det vondt?

 

Ja di er riktig størrelse.Var i en butikk før jeg bestilte og hørte med 2 personer for å være sikker.Skoene sitter som støpt.Det gjør vondt bak på hælen.

 

Til Grandma:

Ja er bak på hælen der gjør vondt.Syns egentlig det er rart fordi jeg har alltid brukt Predator,og disse skoene har jo en gedigen "hælbeskytter" av plastikk.Hmmm..Jeg satser på at deres tips holder ord,hvis ikke blir jeg fort Mercurial Vapor-løs,if you catch my drift :p

Lenke til kommentar

Hei :D Enig med dere som sier at Vapor IV er vond i hælen;gnagsår. Jeg har ikke skoa men testa de på foten i en butikk og kjente det i hæla av å bare ha de på. Kjente på tunit og predator også. Synest definitivt tunit passa best på foten. De var gode :D Hva tror dere om en offensiv midtbane med tunit? Rart?

 

Du som sier adipure er bra: Jeg synest ikke det.

 

1. Det er ikke noe spessielt ved de.

2.Sålen er helt jævlig og løs som fører til ekkle problemer

3. hmmm, finnes mange bedre alternativ spør du meg :p

 

Skoa er egentlig ikke mere enn "allright" spør du meg.

Endret av Sindris1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...