Gå til innhold

Norsk PlayStation 3-pris klar? (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
,28/08-2006 : 01:42]Eh.

Men blir det ikke dumt for forbrukerne da hvis en lang film vil få dårligere kvalitet? Det er jo ikke tilfellet på DVD.

6755565[/snapback]

Eh.

Det er jo akkurat dette som er tilfellet med DVD da. Lengre spillefilmer får dårligere "kvalitet" (båndbredde) enn de kortere, mer seerverdige alternativene.

6760210[/snapback]

 

Eh.

Er du sikker på dette?Mener du at visse filmer faktisk er i dårligere kvalitet ( dvs= det er klart tydelig ) enn andre filmer, som er kortere?

Lenke til kommentar
,28/08-2006 : 01:42]Eh.

Men blir det ikke dumt for forbrukerne da hvis en lang film vil få dårligere kvalitet? Det er jo ikke tilfellet på DVD.

6755565[/snapback]

Eh.

Det er jo akkurat dette som er tilfellet med DVD da. Lengre spillefilmer får dårligere "kvalitet" (båndbredde) enn de kortere, mer seerverdige alternativene.

6760210[/snapback]

 

Eh.

Er du sikker på dette?Mener du at visse filmer faktisk er i dårligere kvalitet ( dvs= det er klart tydelig ) enn andre filmer, som er kortere?

6760371[/snapback]

 

Det har ikke alltid med lengden på filmen å gjøre, men ja, det er merkbar forskjell i kvaliteten på DVD. Men dette begynner vel å bli ganske langt på siden av temaet....

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar
"Det er vel USB" holdt ikke når det gjaldt PS2. Man kunne ikke koble opp et hvilket som helst USB tastatur til en PS2. Eller mus for den saks skyld.

6762034[/snapback]

 

Joda, men det var vel heller ikke så veldig dyrt ekstrautstyr til den? Og mange joysticker var/er vel krysskompatible? (jeg har ikke en PS2, så er litt på tynn grunn her).

 

AtW

Lenke til kommentar
"Det er vel USB" holdt ikke når det gjaldt PS2. Man kunne ikke koble opp et hvilket som helst USB tastatur til en PS2. Eller mus for den saks skyld.

6762034[/snapback]

 

 

Så hvis jeg f.eks kjøper et labtec keyboard på rimi, kan det da kobles opp på ps3'en, slik at jeg kan game det nyeste UT :D?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Ingen selskap i USA  er kontraktforpliktet, kan gjøre akkurat som dem vil

6738941[/snapback]

 

Jeg er ansatt i det ene firmaet som er kontraktforpliktet så jeg vet at dette er faktum. Det er også filmer som Mission Impossible 3 som faktisk kommer på 50GB Blu-Ray plater samt dette vil bli standarden på PS3 spill også. Det blir heller ikke regioner i Blu-Ray plater.

 

Blu-Ray har nesten dobbel så stor kapasitet, flere lydspor og kan prosessere data raskere.

6742281[/snapback]

Kva for eit selskap er du ansatt i Avean?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...