Gå til innhold

Forhåndsbestill PlayStation 3 nå (PS3)


Anbefalte innlegg

er ikkje norge et fint land og bo i.. :)

 

tollgrense på hele 200kr og skatter som får en stakkars gamer til og henge seg i frustrasjon..

6693476[/snapback]

:confused:, kun 200 kr i ekstravgifter? Hva med miljøavgifter?

6693931[/snapback]

 

 

eg mente TOLLavgifter..viss du bestiller noe fra utlandet som koster mer enn 200kr da må du betale toll av det..det er en grense som har vert siden 1970 tallet, da fikk du mer for 200kr, den grensa burde vert hevet til 1000kr for LENGE sia, men sånn er jo norge.. :mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alt for dyr. Venter til den faller litt i pris, eller jeg vinner i lotto. ;)

6696798[/snapback]

Man må jo ha førstepremie for å få råd.

 

For et teit tilbud, forhåndsbestille noe du ikke veit hva koster, eller når det kommer. Du veit ikke engang om du går en.

 

Heia Wii!

Lenke til kommentar
Det er tydelig at mange av Gamer.no's medlemmer lever på ukelønna fra mor og far! :tease:

6698215[/snapback]

Skulle gjerne hatt ukelønn fra mor og far jeg. :yes: Det er ikke alltid så mye igjen når man har betalt for hus, bil, mat, klær, barnehage, SFO, forsikring og andre heller nyttige ting. Men så hyggelig for deg, da, at du driter penger. Folk er ikke så rike som media vil ha det til... :no:

Lenke til kommentar
Det er tydelig at mange av Gamer.no's medlemmer lever på ukelønna fra mor og far! :tease:

6698215[/snapback]

Skulle gjerne hatt ukelønn fra mor og far jeg. :yes: Det er ikke alltid så mye igjen når man har betalt for hus, bil, mat, klær, barnehage, SFO, forsikring og andre heller nyttige ting. Men så hyggelig for deg, da, at du driter penger. Folk er ikke så rike som media vil ha det til... :no:

6698376[/snapback]

 

Lur unna barnetrygda en måned eller spark kjerringa ut i arbeid.. Det gjør jeg :cool: .. Må bare ha :D

Lenke til kommentar

Har allereie førehandsbestilt frå Gamezone, håpar verkeleg at eg får ein før jul. Prisen er relativt høg, men for min del ser eg det som verdt det. Det er ein godt utstyrt konsoll, som vil få mange spel eg har lyst på. Skal ein liten tur til midtausten neste veke, kjem truleg til å tene minst eit par-tre PS3ar berre på den turen. :p

 

Krysser fingrane, og gledar meg til November. :)

 

Kay

Lenke til kommentar
Steike for et pengesyt det var i denne tråden her da! Det er tydelig at mange av Gamer.no's medlemmer lever på ukelønna fra mor og far! :tease:

 

6000 er ikke dyrt. Man får hva man betaler for. 1stk er selvfølgelig bestilt!

 

Yeeeehaw!

6698215[/snapback]

 

Det kan være mange grunner til at man ikke har råd. Har nettopp kjøpt meg leilighet, må betale avdrag på lån, strøm, internett, mat, og alt annet, er student, og lever av 6000 i studielån i måneden, og lønn fra å jobbe på rema noen dager i måneden. Er ikke enkelt å presse inn en konsoll til 5500kr inn i et allerede så trangt budsjett.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...