Gå til innhold

Trenger ny interesse


Knast

Anbefalte innlegg

Jeg vil lære meg en ny ting.

-Hva skal jeg lære meg?

Dette er en seriøs post, så vil ikke ha forslag som å lære meg å prompe nasjonalsanger eller tré kondomer gjennom nesa..

 

Eksempel:

Fikk en idé på Teknologi-forumet å lære seg å memorere. Jeg synes det høres litt fancy ut å klare å stokke en kortstokk, bla igjennom den, gi den til en venn og ramse opp kortene i rekkefølge fra først til sist, sist til først, og å klare å plukke ut f.eks. kort nr 27.. I tråden henviser noen til en bok ved navn "Memo", som jeg kommer til å anskaffe meg snart.

 

Noen gode forslag? :)

 

 

Fra før:

-Kjæreste

-Diverse datating (orker ikke mer her :p )

-Trening

-Politisk arbeid

-Fotball på lavt nivå

-Svømming/bading

-Lese

-Fotografering/filming/redigering

-Seilbrett

-Golf

-Gitar og trompet

Endret av lathorv
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå vet jeg ikke hva slags seilbrett du seiler, men jeg har kjøpt Formula Experience.

 

Utrolig morro når det blåser litt, og du planer :D

 

Formula Experience fra Starboard anbefales, eventuelt Bic sin modell.

Nå er jeg fra Arendal, aka Starboard-land, så det kan ha noe med det å gjøre.

 

Ikke handle på SrfSnoSk8, han er nuub. Har såvidt Starboard. :p

Lenke til kommentar

Golf! Kjempeartig i starten når du har nybegynnarflaks, går kanskje litt ned når du må lære deg å spele korrekt og så blir det kjekkare etterkvart som du får ting til å stemme. Er ein ganske dyr sport riktignok, men du kan alltids prøve litt først utan å legge ut for mykje.

Lenke til kommentar
Nå vet jeg ikke hva slags seilbrett du seiler, men jeg har kjøpt Formula Experience.

 

Utrolig morro når det blåser litt, og du planer :D

 

Formula Experience fra Starboard anbefales, eventuelt Bic sin modell.

Nå er jeg fra Arendal, aka Starboard-land, så det kan ha noe med det å gjøre.

 

Ikke handle på SrfSnoSk8, han er nuub. Har såvidt Starboard. :p

6677869[/snapback]

Har hytte ved Fredrikstad, og mor og far har båt der, så surfer nok litt der fremover. Jeg har kun prøvd 4-5 ganger som konfirmant og leder på konfirmantleir ved Grimstad. Har ved et par anledninger fått til å godt ute op bommen og lene meg bakover, det er noe av det diggeste jeg har følt =P

Dette brettet var menigheten sitt, men har et hjemme jeg ikke har fått prøvd enda.. Kan sjekke merke i kveld;) Tror det er kind of nybegynnerbrett..

Lenke til kommentar
Golf! Kjempeartig i starten når du har nybegynnarflaks, går kanskje litt ned når du må lære deg å spele korrekt og så blir det kjekkare etterkvart som du får ting til å stemme. Er ein ganske dyr sport riktignok, men du kan alltids prøve litt først utan å legge ut for mykje.

6677895[/snapback]

Spiller golf =P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...