Gå til innhold

TES: Oscuros Oblivion Overhaul 1.31 Tråden


Anbefalte innlegg

Hvordan vet jeg at jeg har installert 1.23 riktig? Jeg har lagt filene der jeg tror de skal være, og krysset av på "datafiles" for FULL osv.

Men jeg merker ingen forskjell. Nå skal det sies at jeg såvidt har spilt Oblivion i to-tre timer for noen måneder siden, så det er ikke sikkert jeg hadde merket forskjell uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan vet jeg at jeg har installert 1.23 riktig? Jeg har lagt filene der jeg tror de skal være, og krysset av på "datafiles" for FULL osv.

Men jeg merker ingen forskjell. Nå skal det sies at jeg såvidt har spilt Oblivion i to-tre timer for noen måneder siden, så det er ikke sikkert jeg hadde merket forskjell uansett.

6737505[/snapback]

 

Hei der, tofagerl.

 

Jeg vet at dette er masing men, - gjør det likevel:

Når du har lagt tingene i modden(e) på rette plassen(e) f.eks.: oblivion/data/textures/landscape..

 

..gjør du dette: Last ned: OBLIVION MOD MANAGER (siste pr. dato er 0.8.8)

Kjør denne, og mod'en din er garantert installert og registrert.

(har ikke mod'en en fil som ender på .esp eller .esm , - du bruke et tilsvarende program som OMM for at spillet skal registrere de(n) nye saken(e) din(e).

 

VIKTIG:

Hvis du ikke bruker OMM vil du ikke merke forskjell etter innstallering av de fleste av mod'ene til Oblivion. .

 

Bruk Timeslip's. :O.M.M.!

 

Happy gaming .. :thumbup:

Endret av Helgenen
Lenke til kommentar
Hvordan vet jeg at jeg har installert 1.23 riktig? Jeg har lagt filene der jeg tror de skal være, og krysset av på "datafiles" for FULL osv.

Men jeg merker ingen forskjell. Nå skal det sies at jeg såvidt har spilt Oblivion i to-tre timer for noen måneder siden, så det er ikke sikkert jeg hadde merket forskjell uansett.

6737505[/snapback]

 

Hei der, tofagerl.

 

Jeg vet at dette er masing men, - gjør det likevel:

Når du har lagt tingene i modden(e) på rette plassen(e) f.eks.: oblivion/data/textures/landscape..

 

..gjør du dette: Last ned: OBLIVION MOD MANAGER (siste pr. dato er 0.8.8)

Kjør denne, og mod'en din er garantert installert og registrert.

(har ikke mod'en en fil som ender på .esp eller .esm , - du bruke et tilsvarende program som OMM for at spillet skal registrere de(n) nye saken(e) din(e).

 

VIKTIG:

Hvis du ikke bruker OMM vil du ikke merke forskjell etter innstallering av de fleste av mod'ene til Oblivion. .

 

Bruk Timeslip's. :O.M.M.!

 

Happy gaming .. :thumbup:

6738990[/snapback]

 

 

VIKTIG:

Hvis du ikke bruker OMM vil du ikke merke forskjell etter innstallering av de fleste av mod'ene til Oblivion. .

 

Hva er det duy snakker om? jeg har 127 mods og aldri brukt OMM eller lignende!

Lenke til kommentar

Hei der, Lakus.

 

Var nok en god årgang den brusen i natt, ja. :blush:

 

Ellers får jeg vel modere meg litt her: Å bruke OMM er en måte å gjøre ting på, men det går utrolig raskt, og feiler aldri heller.

Å drive med ArchiveInvalidition gikk jeg fort lei, det er arbeidsomt, og ikke så sikkert bestandig heller.

 

Beskrivelsen i forrige innlegg er min måte å gjøre ting på, - andre får selvfølgelig fikle med sitt. :hrm:

 

Drar ut med OOO 1.3 nå....

Lenke til kommentar
Vel, jeg får ikke fortsette på mainquesten før jeg er lvl 15 nå, så jeg regner med det har noe å gjøre med Oscuro. :)

Effekten merkes, med andre ord...

6742967[/snapback]

Du kan stikke til et annet shrine og gjøre questet der istedet.

 

Vest fra Skingrad er det et shrine som du kan tilby en bit av et undead monster, f.eks Mort Flesh, og du blir belønnet med en ganske fet stealth ring som du kan gi til Martin.

 

Lenke til kommentar
Hei der, Lakus.

 

Var nok en god årgang den brusen i natt, ja. :blush: 

 

Ellers får jeg vel modere meg litt her: Å bruke OMM er en måte å gjøre ting på, men det går utrolig raskt, og feiler aldri heller.

Å drive med ArchiveInvalidition gikk jeg fort lei, det er arbeidsomt, og ikke så sikkert bestandig heller.

 

Beskrivelsen i forrige innlegg er min måte å gjøre ting på, - andre får selvfølgelig fikle med sitt.  :hrm: 

 

Drar ut med OOO 1.3 nå....

6742759[/snapback]

 

Ja ok da da skjønner jeg deg :p Men jeg bruker AutoValidator (søk på tessource.com). Fikse Invalidation som bare det.

 

Skal nok skaffe meg ett OMM prog for ordens skyld.

Lenke til kommentar
Oppdaterte første side littegranne.....

6753610[/snapback]

Ser bra ut, men du burde fjerne de fansy overskriftene (fjerne alle punktummene).

 

Nå er jeg lei av å vente, regnet med å kunne få spille dette forrige helg, men det har enda ikke komt ut. Har nå reinstallert Oblivion, Tweaket og lastet ned masse andre mods. Venter nå bare på at de skal få ut fingeren og release denne modden slik at jeg kan begynne å spille.

Lenke til kommentar
Oppdaterte første side littegranne.....

6753610[/snapback]

Ser bra ut, men du burde fjerne de fansy overskriftene (fjerne alle punktummene).

 

Nå er jeg lei av å vente, regnet med å kunne få spille dette forrige helg, men det har enda ikke komt ut. Har nå reinstallert Oblivion, Tweaket og lastet ned masse andre mods. Venter nå bare på at de skal få ut fingeren og release denne modden slik at jeg kan begynne å spille.

6753892[/snapback]

 

 

hehe jeg kjeder meg og er lei av og vente også, derfor "fancye" overskrifter :blush:

Lenke til kommentar

Det blir nok release i natt en gang.

 

Da blir den nok å finne flere steder, OOO er faktisk på 414mb zippet, så dette blir gøy :)

 

  .---------------------------------------------------------------.

  | Topic: Welcome to #OOO for discussion of Oscuro's Oblivion Overhaul 1.3 ===(Current Status: Awaiting confirmation from some of the HTTP distros, torrent distribution will come first )=== Rules: No caps, no asshattery, no spamming, NO ASKING FOR RELEASE DATE/TIME! - Readme Release @ http://www.chaosphere.org.uk/OOO_1.3_INFORMATION.doc

  | SetBy: Kal                        Sun, Aug 27 2006 at 8:48pm

  '---------------------------------------------------------------'

[09:27pm] <@Kal> cj1975: I can confirm we have heard back from several of the distro sites already

[09:27pm] <@Kal> they've acknowledged us and confirmed they are downloading the mod now... just waiting for "yes we now have it, just give us the word and we'll make it available" type ocnfirmations

[09:27pm] <LoveChiHateU> Kal, do you expect OOO to be out by today?

[09:28pm] <@Kal> I probably shouldn't

[09:28pm] <@Kal> but if I were a guessing man

[09:28pm] <@Kal> I would say probably around 9-10pm Eastern

[09:32pm] <RedFeather> But they're not releasing on torrent until they can release on http at the same time ?

[09:32pm] <@Kal> RedFeather: We're going to wait to announce until we can announce *everything*, but torrent will be available first

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...