Gå til innhold

TES: Oscuros Oblivion Overhaul 1.31 Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror heller ikke at modden kommer noe raskere om man klager på de som spammer om at de vil ha modden nu jeg;) og heller ikke de som klager på de som klager på at de vil ha modden nu;)

6697111[/snapback]

 

Jeg skal gjøre som MiSP sier, og la spammerne være i fred, men jeg må bare føye til at det argumentet ditt, Ironmann, var det dårligste jeg har hørt på veldig lenge (kanskje i hele år). Det blir det samme som...

 

-Person 1: "Hvorfor dreper du så mange uskyldige mennesker?"

-Person 2: "Hvorfor skal jeg IKKE drepe så mange uskyldige mennesker?"

 

Skjønner du? ;)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Jeg tror heller ikke at modden kommer noe raskere om man klager på de som spammer om at de vil ha modden nu jeg;) og heller ikke de som klager på de som klager på at de vil ha modden nu;)

6697111[/snapback]

 

Jeg skal gjøre som MiSP sier, og la spammerne være i fred, men jeg må bare føye til at det argumentet ditt, Ironmann, var det dårligste jeg har hørt på veldig lenge (kanskje i hele år). Det blir det samme som...

 

-Person 1: "Hvorfor dreper du så mange uskyldige mennesker?"

-Person 2: "Hvorfor skal jeg IKKE drepe så mange uskyldige mennesker?"

 

Skjønner du? ;)

6700284[/snapback]

 

Så var det hele bare en kødd da;)

Uff bare venter så sinnsykt på denne modden:/

samme gjør jeg på map editor på Hmm 5

og Gothic 3 osv:/

du kan vel forstå min frustrasjon innen denne gamingbusiness?:p

Lenke til kommentar

Da var Oblivion avinstallert, slettet, og reinstallert på PC'en min. Nå er jeg så god som klar for å få testet denne modden. Håper da den kommer i helga, så jeg får spilt litt før skola starter. :)

 

EDIT: Er det forresten noen som vet om de forskjellige "make-it-pretty"-modifikasjonene (som får landskap o.l. til å se bedre ut, uten at spillet krever mer) er inkludert i OOO 1.3, eller om jeg må legge til de etterpå?

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

De må du legge til. Jeg anbefaler Natural environments, grafikken blir kanskje ikke like realistisk vil mange mene, men den får en enorm stemning og ekstra følelse, alt i alt blir det mye bedre etter min mening. Du kan også sjekke ut Unique Landscapes, ca. halv modden er ferdig, men du kan laste ned det som er ferdig, funker fint med både Natural environments og OOO. Den gjør at skogene og naturen i Oblivion blir mye mer variert og spennende, og hever stemningen i spillet flere hakk.

Endret av Goz
Lenke til kommentar
De må du legge til. Jeg anbefaler Natural environments, grafikken blir kanskje ikke like realistisk vil mange mene, men den får en enorm stemning og ekstra følelse, alt i alt blir det mye bedre etter min mening. Du kan også sjekke ut Unique Landscapes, ca. halv modden er ferdig, men du kan laste ned det som er ferdig, funker fint med både Natural environments og OOO. Den gjør at skogene og naturen i Oblivion blir mye mer variert og spennende, og hever stemningen i spillet flere hakk.

6700910[/snapback]

 

Trenger ikek legge til alle nei, mange som følger med, f eks Natural Enviroments er med i pakken hvilkne det er vet jeg ikke men det er del.

Lenke til kommentar
kan noen poste link til den mest aktuelle tråden om dette på forumet?  ( ofisielle )

6701380[/snapback]

 

http://www.elderscrolls.com/forums/index.p...opic=526322&hl=

 

Det du mente?

6701434[/snapback]

 

Tenkte på den mest aktuelle tråden. Er jo umulig å finne fram på det forbanna forumet. De stenger en tråd når den når 200 posts, av og til linkes det til den nye tråden, andre ganger ikke. Den du linka til ble stengt for 3 uker siden :innocent:

Lenke til kommentar
Den jeg linket til er den nyeste.

6701687[/snapback]

 

Det er det så absolutt ikke! Det har vært mellom 4-5 slike diskusjoner som har nårr 200 merket hvor de blir stengt i løpet av dagene fra søndag :)

 

Nå er det ikke lenger slike tråder siden Soto, (lageren av Modden] har sagt at det er så kort til den kommer ut at det er ikke vits med noe flere "uofissielle" tråder før hans egen release thread...:)

 

Så det så Goz! :tease:

Lenke til kommentar

Hmm. Dette ser nesten for godt ut til å være sant :) Ble lei Oblivion da bl.a. på grunn av fraværet av følelsen av fremgang, da fiendene jo ble bare sterkere i takt med meg selv. Dessuten synes jeg det var et relativt dårlig utvalg av de. Dette blir det åpenbart en forandring på! :D

 

Generelt ser det veldig, veldig bra ut. Jeg tror jeg skal starte på nytt igjen når jeg innstallerer denne MODen. Hm, nei. Jeg VET jeg vil starte på nytt..

Lenke til kommentar
Nei, tråden jeg linket til er den siste tråden Sotobrastos/Oscuro har laget, jeg regner med det var det han mente, da de uoffisielle trådene ikke inneholder noe informativt, for det meste syting om når modden kommer ut.

6703849[/snapback]

 

Ja det er hans siste tråd ja, men ikke den siste om OOO på det forumet, og langt ifra. Og mange av de andre inneholder en del info jo ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...