Gå til innhold

TES: Oscuros Oblivion Overhaul 1.31 Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fremdeles smak og behag, og det er jo rimelig mange rundt om i verden som digger spillet slik det er.

Jeg liker heller ikke level-systemet, og jeg er så gammeldags at jeg vil ha turbasert kamp.

Dette er ikke tema i denne tråden, og vi alle ser frem til OOO1.3 blir sluppet.

6683470[/snapback]

 

Fordi det er utrolig mange som begynte å spille rollespill først når det ekstremt hypede spillet Oblivion kom. De fikk servert videoer om hvor fantastisk grafikken og slikt var, og da brydde de seg ikke om et var rollespill, selv om de aldri hadde spilt RPG før.

 

Man vet ikke at det man prøver er dårlig før man har prøvd ut det som er bedre. ;)

Lenke til kommentar
...

Man vet ikke at det man prøver er dårlig før man har prøvd ut det som er bedre. ;)

6683625[/snapback]

Godt sagt, der ligger problemet.

 

Lakus - Det var turbasert kamp jeg tenkte på ja.

6684173[/snapback]

 

Jeg sier dog ikke at Oblivion er et dårlig spill. Bare langt ifra så godt som det kunne ha vært (og så godt som det blir med den modifkasjonen). :)

 

EDIT: Lakus, sett "RELEASED!" i topic når modifikasjonen er ute, så slipper jeg å gå inn i denne tråden annethvert minutt for å sjekke om den har komemt ut enda. :wee:

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
...

Man vet ikke at det man prøver er dårlig før man har prøvd ut det som er bedre. ;)

6683625[/snapback]

Godt sagt, der ligger problemet.

 

Lakus - Det var turbasert kamp jeg tenkte på ja.

6684173[/snapback]

 

Jeg sier dog ikke at Oblivion er et dårlig spill. Bare langt ifra så godt som det kunne ha vært (og så godt som det blir med den modifkasjonen). :)

 

EDIT: Lakus, sett "RELEASED!" i topic når modifikasjonen er ute, så slipper jeg å gå inn i denne tråden annethvert minutt for å sjekke om den har komemt ut enda. :wee:

6687526[/snapback]

 

åååå! Syns det stod at han skulle sette RELEASED i topic fordi den var ute! :p

 

Er vell ikkje så lenge til nå :hmm:

Lenke til kommentar
EDIT: Lakus, sett "RELEASED!" i topic når modifikasjonen er ute, så slipper jeg å gå inn i denne tråden annethvert minutt for å sjekke om den har komemt ut enda. :wee:

6687526[/snapback]

Abonnerer du ikke på tråden, da? :)

6687552[/snapback]

 

Jeg gjør ikke det. Jeg har uheldigvis abonnert på tråder som "google-leken", så da får jeg en bunke flere mails hver dag, i tillegg til all spam-mailen.

Lenke til kommentar

Dette så helt vilt ut. Tok noen screenies fra traileren. Har egenlig spilt meg en smule lei , men med denne modden virker det som Oblivion blir et nytt spill.

For meg var det ikke aktuelt å runde oblivion slik det var, levlesystemet ble for tåpelig. Installerte OOO 1.2, men dette blir jo enda bedre ser det ut som! Se så sykt mange nye items man får!

 

Utrolig bra gjort å lage en slik mod, som i mine øyne gjør spillet MYE mer morsomt å spille.

 

 

LISTE OVER FEATURES I OOO 1.3

post-7927-1155809274_thumb.png

post-7927-1155809303_thumb.png

post-7927-1155809315_thumb.png

post-7927-1155809330_thumb.png

post-7927-1155809344_thumb.png

post-7927-1155809362_thumb.png

post-7927-1155809380_thumb.png

post-7927-1155809394_thumb.png

post-7927-1155809444_thumb.png

post-7927-1155809453_thumb.png

Endret av asad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...