Gå til innhold

TES: Oscuros Oblivion Overhaul 1.31 Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.elderscrolls.com/forums/index.p...dpost&p=7766563

As you can see, this is cutting it pretty tight. It may not be out till Monday even if no problems with the Beta exist, because the whole module/installer/readme process takes a bit too, you know? Coincidentally, Monday would also be an auspicious date, since it marks four months to the date of release of 1.23.

Modden er nok ikke ute før i morgen, tidligst i kveld med litt flaks..

Endret av FloppyDisk
Lenke til kommentar
http://www.elderscrolls.com/forums/index.p...dpost&p=7766563
As you can see, this is cutting it pretty tight. It may not be out till Monday even if no problems with the Beta exist, because the whole module/installer/readme process takes a bit too, you know? Coincidentally, Monday would also be an auspicious date, since it marks four months to the date of release of 1.23.

Modden er nok ikke ute i morgen, tidligst i kveld med litt flaks..

6710666[/snapback]

 

 

Hehe leste resten, ser ut som Soto er veldig sliten nå :p Får krysse fingra om at modden kommer idag/imorgen, hørtes slik ut ihvertfall.

Lenke til kommentar
Hehe, husker når han sa den forhåpentligvis skulle være ute før slutten av måneden, og måneden var da Mai. Så jeg venter med forhåpningene før jeg vet at den er ute.

6711987[/snapback]

 

Men i Mai hadde han ikke noen ideer om at han skulle legge inn nye våpen osv heller da ;) Men når han bynte på det sa han med en gang at det kom t il og ta lengre tid!

Lenke til kommentar
Har ikke lest for mye om det med leveling systemet. Men, kommer det en nyt levelingsystem integrert i OOO 1.3, noe ala AF?

6712829[/snapback]

Jeg håper ikke OOO berører levelsystemet til karakteren din, ettersom man da ikke kan velge selv hvilken mod man vil bruke på det området. Hvis den gjør det, håper jeg at det er AF som er inkludert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...