Gå til innhold

Ukens mest unyttige

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg har bedre ting å bruke pengene på. :fun:

En vanlig fluesmekke får holde.. om jeg ikke tyr til ukas ukeblad.

Mye merkelig som blir laget, gitt! :wee:

Skrevet

Da søstra mi bodde i India kjøpte ho seg en sånn ^^,

Den var litt annerledes da, med strømførende pinner bare på tvers.

Er faktisk ganske festlig. Du ser en stor, feit flue, finner frem strøm-fluesmekkeren. Hvis det er stort dyr ligger det å brenner litt, mens ved små dyr kommer det bare en blå gnist. :)

Skrevet

Med søstra sin så trengte du kun å berøre dem, og da tror jeg de døde ved første lille sjokk. Etter det lå de store å brant litt, mens de små bare.. forsvant :p

Skrevet

Dette er nyttig, tror dere har dritti litt på draget nå, eller så har dere ikke beveg dere ut av byen og ut på landet noen gang...

Kjøpte en sånn i fjorsommer, absolutt raskeste måten og renske hytta for flyvende faenskap før man legger seg... Lukter litt brendt men...

Det er bare en morro duppeditt, morro og klaske andre over hånden med den også, gjør ganske vondt faktisk...

Skrevet

Er også uenig med artikkelen, denne er overhodet ikke unyttig, bruker den ofte før jeg skal legge meg for å drepe alt som har kommet inn i leiligheten mens jeg har lufta hele kvelden.

• 2 uker senere...
Skrevet
Jeg har også en, kosta meg 99 for to uker siden på Rimi.

Funker kjempe! Iallefall IKKE unyttig!

6657516[/snapback]

Hvilken Rimi var dette, vet du om de har den i alle rimi butikker. Trenger en slik for å knerte vepsen.

Skrevet
Er faktisk ganske festlig. Du ser en stor, feit flue, finner frem strøm-fluesmekkeren. Hvis det er stort dyr ligger det å brenner litt, mens ved små dyr kommer det bare en blå gnist. :)

6653905[/snapback]

Da kan det jo bli ganske morsomt da ;)

Skrevet

Jeg jobber en plass med masse vinduer og der funker det bra med den elektriske fluesmekkeren. Hadde vi brukt vanlig hadde det vært fullt av dritt på vinduene.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...