Gå til innhold

Diskusjonstråd for kosttilskudd


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på en ting angående x-ce-me. De dagene jeg trener kondisjon. Skal jeg regne det som en treningsdag? Altså tre inntak av stoffet i steden for to?

 

Bare regn det som treningsfri dag. Produktet er ment for å gi bedre ytelse ved styrketrening, og den ekstra dosen på treningsdager er nok bare for å sikre at kreatinlagrene er så fulle som det går an rett før trening, eventuelt for å selge litt mer kreatin.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Kreatin gjør blant annet at ADP omdannes til ATP hurtigere og dermed vil det også være nyttig i utholdenhetsidretter :) Det er en grunn til at fotballspillere (som for eksempel Cannavaro) har satt kreatin med sprøyter. Nettopp for å øke yteevnen.

Lenke til kommentar
Kreatin gjør blant annet at ADP omdannes til ATP hurtigere og dermed vil det også være nyttig i utholdenhetsidretter :) Det er en grunn til at fotballspillere (som for eksempel Cannavaro) har satt kreatin med sprøyter. Nettopp for å øke yteevnen.

 

Joda, poenget mitt er bare at morgen og kveldsdosen skal være mer enn nok til å gjøre nytte for seg i denne sammehengen. Egentlig skulle det vel holde for styrketrening og, men her ser jeg i alle fall litt mer poeng i å ta en pre workout dose.

Lenke til kommentar
Jeg lurer på:

Hvordan få bedre matlyst?? Jeg har så dårlig matlyst for tiden. Jeg er en slank person, og har ingen kg å miste.

Det er først når man er mett at måltidet begynner. Ha det som motto en liten periode så skal jeg love deg at du vil øke matlysten din på sikt. Hvis man spiser veldig lite vil kroppen venne seg til dette, og man blir mett mye fortere. Hvis du preser i deg mat over en periode vil magesekken din bli større og matlysten vil øke.

 

En annen ting som kan fungere er å drikke gainere. Hvis man ser på olaf dahl skulle man ikke tro at han er småspist, men mannen har problemer med å få i seg f.eks. 200 gram biff! Men han opprettholder visstnok kroppsvekten ved å drikke 6-7 gainere om dagen.

 

DSC_0195.jpg

Lenke til kommentar
En annen ting som kan fungere er å drikke gainere. Hvis man ser på olaf dahl skulle man ikke tro at han er småspist, men mannen har problemer med å få i seg f.eks. 200 gram biff! Men han opprettholder visstnok kroppsvekten ved å drikke 6-7 gainere om dagen.
200g biff selv om han nettopp har gått noen timer uten mat? Når jeg skal kose meg kjøper jeg 0,5kg indrefilet, minst. Spiser jeg mindre føler jeg meg snytt.
Lenke til kommentar

Gainer.

Bruker å drikke det mellom måltider, og før/etter et måltid.

Men jeg blir altså småkvalm enkelte ganger..men er det fordi det er så mye sukker i ? Og kroppen må venne det til seg ?

Det var utrolig kjedelig å drikke det når jeg sto opp, morgenkvalme mange dager på rad gjorde meg en smule nervøs :!:

Lenke til kommentar

Forhåpentlig vis er det ikke sukker i

Men det er karbohydrater og det kan hende du reagerer pga insulinfølsomheten.

Hvor mye av blandingen er protein?

Du kan også ta 5ss olivenolje , kanskje 1 til hvert måltid.

Da slipper du 500kcal fra shake.

Endret av War
Lenke til kommentar
Noen her inne som har erfaringer med Jungle Warfare og Bad Ass Mass samtidig? evt kun JW.

 

Vet ikke om du har fått med deg at det er påvist at Jungle Warfare er et sterkt anabolt steroid. Har ikke tatt vare på linkene til postene som dokumenterer dette, men de finner du hvis du leter litt rundt.

 

PS: Sterkt AAS betyr ikke det samme som virkningsfult. Sterkt i denne sammenhengen betyr sterk reduksjon i kroppens naturlige testosteron produksjon. JW har vistnok forøvrig en meget svak virkning, så det er ganske meningsløst å bruke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...