Gå til innhold

Diskusjonstråd for kosttilskudd


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis man ser på "Cell Max" fra proteinfabrikken, så inneholder den både kreatin monohydrat og d-ribose, så da antar jeg at jeg kan kutte ut å kjøpe kreatin i tillegg?

 

Men den har ikke så veldig mye protein pr shake, så vil dere anbefale å innta ekstra protein i tillegg?

Ja det anbefaler jeg absolutt, men du trenger neppe kreatin i tillegg til cell max

Lenke til kommentar

Serving Size: 1 Soft Gel

Servings Per Container: 60

 

Amount

Per Serving % Daily

Value*

 

Calories 9

Calories from Fat 9

Total Fat 1.0 g 2%

Saturated Fat 0.1 g <1%

Trans Fat 0 g

Cholesterol 0 m g 0%

Ultra Pure Sesame Oil

(standardized for 500mg sesamin) 1000 m g †

 

Other Ingredients: Gelatin, Glycerin, Water, FD&C Blue # 1, Titanium Dioxide

 

Usage

 

Take 1-2 Soft Gels up to three times daily with your meals.

 

edit; fant det forresten her:

http://www.affordablesupplements.co.uk/sesamin-p-3126.html

Endret av Camron
Lenke til kommentar
Jeg hadde ikke hørt om Sesamin før nå, og det høres nesten for godt ut til å være sant.. Jeg føler meg nesten fristet til å prøve i en 14-dagers tid og se om jeg merker noen bivirkninger. Jeg er typisk "den feite og dvaske ungen" fra tidligere.

http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=609

Det beskytter visst leveren ved store inntak av alkohol. Bare det er jo grunn nok til å begynne med det :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg er igang med å endre kostholdet mitt, og har planer om å droppe et par kilo.

Så jeg lurer på om det er store forskjeller på Pro-45 Balance, og Mealtech måltidserstatter? Pro-45 koster jo 1/3 av det mealtech koster.

 

Det ene er en måltidserstatter, det andre er en gainer. MealTech inneholder en del næringsstoffer som gjør at det kan erstatte et helt måltid, Pro-45 er bare en proteinshake med karbohydrater i seg.

 

Uten å bli for teknisk rundt dette, så kan man si at det blir som å sammenligne en fjordland middag på 500 kalorier med en liten pose potetgull på 500 kalorier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...