Gå til innhold

SE K800i tråden - Spørsmål og erfaringer!


Anbefalte innlegg

Jeg mistet alle språkene bortsett fra engelsk ved forrige oppdatering, så jeg håper de kommer tilbake med den neste oppdateringen. Min telefon henger også endel i galleriet, og det hender den starter på nytt helt uten videre. Mener også at det før forrige oppdatering gikk an å stille inn ISO, men det finner jeg ikke lenger. Kan noen bekrefte det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, opplever at den til tider henger. Det jeg opplever oftere er at telefonen blir svart uansett hva jeg gjør, skjermbeskytteren går på liksom, selv om jeg enten blar i adresseboken eller starter et spill/program. Det er litt merkelig..

 

Og så er den treig når man skriver meldinger, bokstavene kommer lenge etter at jeg skrev de liksom..

 

Krysser fingrene for ny firmware snart!  :thumbup:

7640502[/snapback]

Ny firmware er nå klar via SEUS, har nettopp oppgradert :thumbup:

Lenke til kommentar

Glad jeg fant denne tråden.

 

Etter å ha oppgradert til nyeste programmvare har jeg merket et par mulige bugs:

 

1. Det går ikke an å komme seg ut av spare-modus ved å bruke joysticken.

 

2. Det går ikke an å skru på/av blitsen med stjerne tasten.

 

Noen som har opplevd dette?

Lenke til kommentar
Skal laste ned SEUS nå, men kommer feilmelding sånn macromedia greier osv,,

7648066[/snapback]

 

Du må laste ned Flash Player, tror jeg.

 

Du finner det her: http://www.adobe.com/shockwave/download/do...sh&promoid=BIOW

7648073[/snapback]

Har lastet det ned, men funka ikke... :hmm:

Men Har dere link til hvor jeg kan laste ned ned SEUS? ( har nettopp formatert laptopen..)

Og kan man laste ned Pc suite gratis? Finner ikke cd lenger..

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Skal laste ned SEUS nå, men kommer feilmelding sånn macromedia greier osv,,

7648066[/snapback]

 

Du må laste ned Flash Player, tror jeg.

 

Du finner det her: http://www.adobe.com/shockwave/download/do...sh&promoid=BIOW

7648073[/snapback]

Har lastet det ned, men funka ikke... :hmm:

Men Har dere link til hvor jeg kan laste ned ned SEUS? ( har nettopp formatert laptopen..)

Og kan man laste ned Pc suite gratis? Finner ikke cd lenger..

7649282[/snapback]

 

Bare til å gå inn på www.sonyericsson.com så kan du velge støtte og sony ericsson oppdateringstjenste der. Pc Suite kan du og så laste ned der.

 

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&...=21839&esi=true

 

pc suite ligger under programmer for nedlasting til venstre der på den linken

Endret av tvilling81
Lenke til kommentar

Jeg har et problem med min SE k800i. Fra tid til annen nekter telefonen å motta anrop/meldinger selv om den er slått på og har mker enn nok dekning. Dersom jeg så skrur telefonen av og på kommer plutselig meldingene. I utgangspunktet kan det jo høres ut som det kanskje er et problem med mobilnettet eller noe (bruker netcom), men opplevde aldri dette med min k750i.

 

Noen lignende erfaringer, og ev. gode råd?

Lenke til kommentar
Glad jeg fant denne tråden.

 

Etter å ha oppgradert til nyeste programmvare har jeg merket et par mulige bugs:

 

1. Det går ikke an å komme seg ut av spare-modus ved å bruke joysticken.

 

2. Det går ikke an å skru på/av blitsen med stjerne tasten.

 

Noen som har opplevd dette?

7648105[/snapback]

 

Jeg har også oppdatert til nyeste firmware. Det jeg har sett har skjedd er nå tuller minnekoret mitt. Spillene og motivene jeg hadde på minnekortet er ikke tilgjengelig når jeg trykker på dem lengre. Men bildene og sangene er der. Virker ikke så veldig raskere heller etter oppdateringen. Er irriterende at spillene er vekke, siden et par av dem har jeg betalt for å ha. Er det noen måte å få åpnet dem? Jeg får bare en sånn minnekort ikon med en rød skråstrek over nøkkelikon.

Lenke til kommentar
Glad jeg fant denne tråden.

 

Etter å ha oppgradert til nyeste programmvare har jeg merket et par mulige bugs:

 

1. Det går ikke an å komme seg ut av spare-modus ved å bruke joysticken.

 

2. Det går ikke an å skru på/av blitsen med stjerne tasten.

 

Noen som har opplevd dette?

7648105[/snapback]

 

Jeg har også oppdatert til nyeste firmware. Det jeg har sett har skjedd er nå tuller minnekoret mitt. Spillene og motivene jeg hadde på minnekortet er ikke tilgjengelig når jeg trykker på dem lengre. Men bildene og sangene er der. Virker ikke så veldig raskere heller etter oppdateringen. Er irriterende at spillene er vekke, siden et par av dem har jeg betalt for å ha. Er det noen måte å få åpnet dem? Jeg får bare en sånn minnekort ikon med en rød skråstrek over nøkkelikon.

7655096[/snapback]

 

Aner ikke. Jeg har ikke minnekort engang..Har det kommet nytt programmvare i det siste?Virker som det er mange bugs :S

Lenke til kommentar
Jeg har også oppdatert til nyeste firmware. Det jeg har sett har skjedd er nå tuller minnekoret mitt. Spillene og motivene jeg hadde på minnekortet er ikke tilgjengelig når jeg trykker på dem lengre. Men bildene og sangene er der. Virker ikke så veldig raskere heller etter oppdateringen. Er irriterende at spillene er vekke, siden et par av dem har jeg betalt for å ha. Er det noen måte å få åpnet dem? Jeg får bare en sånn minnekort ikon med en rød skråstrek over nøkkelikon.

7655096[/snapback]

 

Intermittant / Non-working functionality

- Games and applications installed on memory stick from before the update will not work after the upgrade. Note that games and applications installed into phone memory will still function correctly.

 

Dette står på Esato's forum.

Jeg tok å kopierte spillene jeg hadde på minnekortet over på telefonminnet, og kopierte over igjen etter oppdateringen. Da funket det fint.

 

http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=124349

Endret av Glenn
Lenke til kommentar
Jeg har også oppdatert til nyeste firmware. Det jeg har sett har skjedd er nå tuller minnekoret mitt. Spillene og motivene jeg hadde på minnekortet er ikke tilgjengelig når jeg trykker på dem lengre. Men bildene og sangene er der. Virker ikke så veldig raskere heller etter oppdateringen. Er irriterende at spillene er vekke, siden et par av dem har jeg betalt for å ha. Er det noen måte å få åpnet dem? Jeg får bare en sånn minnekort ikon med en rød skråstrek over nøkkelikon.

7655096[/snapback]

 

Intermittant / Non-working functionality

- Games and applications installed on memory stick from before the update will not work after the upgrade. Note that games and applications installed into phone memory will still function correctly.

 

Dette står på Esato's forum.

Jeg tok å kopierte spillene jeg hadde på minnekortet over på telefonminnet, og kopierte over igjen etter oppdateringen. Da funket det fint.

 

Oi... ikke rart da. da skjønner jeg :)

http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=124349

7655676[/snapback]

Lenke til kommentar

Faen, for ikke installert SEUS.. Kommer denne feilmeldingen :

Incompatible Macromedia version.

required verision available from

www.macromedia.com.

Application will terminate.

 

Veit noen hva i huleste hva det betyr? Vil noen og hjelpe meg, vill ha vært konge :)

 

Ingen som veit+?Pliiz svaar a?

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Kjøpte k800i james bond edition idag! :whistle: Funker bra den.

Men ble litt overraska når det ikke følgte med minnekort.. er det en feil eller gjør det bare ikke det med bond versjonen?? :hrm: men tenkte på å kjøpe 1gb minnekort da. noen forslag??

Endret av kr_mafia
Lenke til kommentar
Kjøpte k800i james bond edition idag! :whistle:  Funker bra den..

Men ble litt overraska når det ikke følgte med minnekort.. er det en feil eller gjør det bare ikke det med bond versjonen??  :hrm:  men tenkte på å kjøpe igb minnekort da. noen forslag??

7660219[/snapback]

Følger ikke med minnekort til k800. Uansett verson.

Lenke til kommentar
Faen, for ikke installert SEUS.. Kommer denne feilmeldingen :

Incompatible Macromedia version.

required verision available from

www.macromedia.com.

Application will terminate.

 

Veit noen hva i huleste hva det betyr? Vil noen og hjelpe meg, vill ha vært konge :)

 

Ingen som veit+?Pliiz svaar a?

7657807[/snapback]

 

Du må laste ned nyeste versjon av Flashplayer. Du finner den på www.adobe.com.

Lenke til kommentar
Jeg har et problem med min SE k800i. Fra tid til annen nekter telefonen å motta anrop/meldinger selv om den er slått på og har mker enn nok dekning. Dersom jeg så skrur telefonen av og på kommer plutselig meldingene. I utgangspunktet kan det jo høres ut som det kanskje er et problem med mobilnettet eller noe (bruker netcom), men opplevde aldri dette med min k750i.

 

Noen lignende erfaringer, og ev. gode råd?

7650611[/snapback]

En venninne av meg opplevde det samme, men hvis hun skrudde av 3g så fungerte alt fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...