Jump to content
Sign in to follow this  
Dinsdale

Blir next-gen Star Wars-spillene så bra så....

Recommended Posts

har sett den videoen og den ser sikkelig kult ut,spessielt slutten når jedi fyren tar og ting og kaster på tie-fighters.det er en sikkelig kul tech demo.håper det kommer ut på pc.

Ok jeg fikk orgasme av dette. Vær så snill for guds skyld si at dette er ett Jedi Knight spill eller at dette nye spillet får ordentlig multiplayer. Ahhh drømme !

Jeg tviler VELDIG sterkt på at det der er ingame-footage. Hadde det der vært ingame-footage, ville det si at spillet kunne vært ute om en måned eller to (siden det ser så "ferdig" ut).

Uansett er dette gode nyheter. Ser ut som vi kanskje kan få et nytt JK, folkens! Nå håper jeg bare at folka bak spillet ikke er så idiot at de begynner med noe 360/PS3 exclusive eller noe slikt tull. Da blir jeg mildt sagt forbannet.

Filmen handler jo om å vise fysikken og for å vise fysikken så må de jo ta ibruk spillmotoren, eller de må ikke men de ville jo vise fram spillet. Jedi Knight serien syns jeg egentlig kan skrinlegges bare de kommer med noe lignende sånn at vi kan duellere online. Da er jeg fornøyd ihvertfall.

Husker tilbake til Dark Forces tiden da jeg satt og spilte online med ett modem. Jeg satt 8 timer om dagen nesten og modern måtte fjerne modemet mitt tilslutt. Har aldri vært så hekta på noe før.

Ok jeg fikk orgasme av dette. Vær så snill for guds skyld si at dette er ett Jedi Knight spill eller at dette nye spillet får ordentlig multiplayer. Ahhh drømme !

6539491[/snapback]

For ein gang skyld, vi er enige!

Eg er utrolig sugen på eit nytt SW spel i likhet med Jedi Knight spillene :love:

Såg meget meget bra ut :) Bare se hvor mye fysikk i spill revlusjonerer selve spilla, blir så mye kjekkere og "troverdig".. *glede seg*

Jeg venter meg et SW-spill på Wii der du svinger lyssabel i første-person perspektiv. Og 1-1 mapping av lyssabel-bevegelsene mot dine egne bevegelser, ikke no' red steel gesture-tull. DA blir jeg fornøyd. :)

Also: hadde vært en drøm å få flere spill a la Tie Fighter / X-Wing.... *sukk*

Først halvdelen er in-game, den andre er CG.

6541118[/snapback]

Jepp, det ser slik ut. Ser uansett bra ut dette spillet. Skal nok skaffes når det kommer!

Det er ulogisk av dem å bruke CG klipp for å demonstrere fysikksystemet. Det er veldig mye ekstraarbeid istedenfor å kun bruke ingame. Det så veldig ut som figuren ble styrt av noen så jeg tror alt vi fikk se var ingame. Klippet her var jo ment som demo for det nye spillet.