Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag er jo herreavdelingen gamlisprogram, men hvordan startet det? Synes å huske å ha lest at det begynte på P3 med kristopher schau og espen thoresen eller noe i den duren. Ekstrem forskjell fra yan f®iis og finn bjelke.

Det er nyheter for meg, i hvert fall. Det er ikke XL du tenker på, da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja halvåret før det ble lagt ned første gang. En dag i uken. Men det begynte jo ikke med de nevnte over her. Det er xl han tenker på.

Mange som har vært innom programmet.

Skrevet

Tror det hadde vært gøy å sett på showet dems nå. Det virker som om de har mye energi om dagen! Har sett de to ganger før, men er redd for at jeg går glipp av de beste showene nå.

Skrevet

Ahh... Jazzkokeriet! Elendig research og smale referanser kombinert med feil i teknikkjøringen og underbukseordspill.

Er vel ikke laget så mange innslag med det, men det er Bjarte-humor så det holder.

Skrevet (endret)

Absolutt. Jeg liker Bjarte-humor.

/Det må da være litt inspirert av Hovigs hangar også?/

Endret av oOF
Skrevet (endret)

Skjer med at de er så ræv til å legge ut ukens podcaster? Bare mandagens på itunes.

Edit: Jada, fant det @ samme stedet jeg alltid går når de ikke har klart å legge ut på Itunes, men er det virkelig så vanskelig å legge ut på Itunes? Noen i P13 må sparkes.

Endret av Nopros
Skrevet (endret)

Øh, både mandag, tirsdag og dagens ligger på itunes...

Oh my bad, da var det tekniske problemer lokalt iguess, bare mandagens episode som var oppe for meg i går.

Endret av Nopros

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...