Gå til innhold

Premier League 2006/2007


Anbefalte innlegg

Sorry Hyrlen men du er en tragisk liten unge. Jeg har vært United fan hele mitt liv, og fordi man vil diskutere problemer i klubben så skal du dukke opp å kalle dem medgangssupportere? Forbanna idiot ass.

6593762[/snapback]

Problemer? Å sparke manageren fordi vi ikke har vunnet noe på 3 år, pga av et generasjonskifte samtidig som nye økonomiske forutsetninger er dukket opp er vel etter min mening det som betegnes som idioti. På samme tid har Alex skaffet Rooney og Ronaldo, som vel kan betegnes som noen av de største talentene i verden. Så kan jeg nevne Pique og Rossi i tillegg, samtidig som han har klart seg med minimale midler.

 

Å ifjor ledet han et United lag uten sentrale midtbanespillere og med flere langtiskader enn noen gang til andre plass i serien og seier i ligacupen. Han lagde muligens ikke gull ut av gråstein, men ble hvertfall sølv.

 

edit: jeg glemte denne :roll:

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sorry Hyrlen men du er en tragisk liten unge. Jeg har vært United fan hele mitt liv, og fordi man vil diskutere problemer i klubben så skal du dukke opp å kalle dem medgangssupportere? Forbanna idiot ass.

6593762[/snapback]

 

Å ifjor ledet han et United lag uten sentrale midtbanespillere og med flere langtiskader enn noen gang til andre plass i serien og seier i ligacupen. Han lagde muligens ikke gull ut av gråstein, men ble hvertfall sølv.

 

edit: jeg glemte denne :roll:

6594453[/snapback]

 

Og hvem sin jobb tror det er å skaffe disse midtbanespillerne? Hadde han gjordt det hadde vi hatt en sjanse til å kjempe om 1. plassen.

Lenke til kommentar
Sorry Hyrlen men du er en tragisk liten unge. Jeg har vært United fan hele mitt liv, og fordi man vil diskutere problemer i klubben så skal du dukke opp å kalle dem medgangssupportere? Forbanna idiot ass.

6593762[/snapback]

 

Å ifjor ledet han et United lag uten sentrale midtbanespillere og med flere langtiskader enn noen gang til andre plass i serien og seier i ligacupen. Han lagde muligens ikke gull ut av gråstein, men ble hvertfall sølv.

 

edit: jeg glemte denne :roll:

6594453[/snapback]

 

Og hvem sin jobb tror det er å skaffe disse midtbanespillerne? Hadde han gjordt det hadde vi hatt en sjanse til å kjempe om 1. plassen.

6594504[/snapback]

samtidig som han har klart seg med minimale midler.

Vi hadde ikke råd til det, å hvordan skulle han vite at Scholes og Keane skulle forsvinne. Å i Januar ledet Chelsea kraftig og en midtbanespiller ville kostet dyrt i tillegg til at han mest sannsynlig ikke ville kunnet spille CL. I tillegg til at det ville blitt et slikt et hastekjøp som du kaller Senna og tildels Carrick. Så etter min mening gjorde han helt rett i å vente til nå med og handle inn en ny midtbanespiller.

Lenke til kommentar
Enig. Kan vedde 10 rubler paa at de ikke vet at Viking slo dem for et par aar siden. :green:

6592207[/snapback]

For å ikke snakke om fadesen borte mot Tromsø. Det ble riktignok snø (Roberto DeMatteo forstod ikke hvorfor dommerne mente at ballen burde byttes mot en rød en. Minutter etter demret det), så det kan vel heller tildels forsvares.

 

Jeg gleder meg forøvrig til årets sesong, og tror som de fleste andre at det blir seriegull i år. Jeg tror også at Mourinho vil renske/eventuelt låne ut spillere, for det er litt for mange spillere på midtbanen. Dette kunne også løses med å spille en slags 3-5-2 formasjon, men det er langt fra sikkert om en slik formasjon ville fungert i hurtige harde PL.

 

Hadde vært artig om Mourinho prøvde noe slikt:

 

.........................Cech.........................

 

........Gallas........Terry.....Carvalho.......

 

........................Makelele.....................

 

..............Ballack...........Lampard..........

 

Cole.........................................Robben

 

...............Drogba.........Sheva..............

Lenke til kommentar
Dere kan diskutere de store klubbene så mye dere vil men i år så blir det BLACBURN som tar gullet...Vel, det er jo lov og håpe selv om det er ganske urealistisk... :blush:

6606309[/snapback]

 

Det er veldig urealistisk at det skjer i år, ja. Men når det er sagt er det ikke så veldig mange år siden b'burn vant ligaen. Det skal selvfølgelig nevnes at de brukte samme strategi da som Chelski gjør i disse dager for å vinne PL.

Lenke til kommentar
Det skal selvfølgelig nevnes at de brukte samme strategi da som Chelski gjør i disse dager for å vinne PL.

Det er tåpelig å ikke klare å kalle laget for sitt virkelige navn. Det blir en ganske så useriøs diskusjon om jeg skulle kalle Manchester United for Scum og Manchester City for Chitty osv. Så kutt ut 14'iss-språket og kall Chelsea for Chelsea.

Endret av HenHau
Lenke til kommentar
Det er tåpelig å ikke klare å kalle laget for sitt virkelige navn. Det blir en ganske så useriøs diskusjon om jeg skulle kalle Manchester United for Scum og Manchester City for Chitty osv. Så kutt ut 14'iss-språket og kall Chelsea for Chelsea.

6619164[/snapback]

 

QFT :w00t:

Lenke til kommentar

Jeg kom til å tenke på. Hvordan er Emirates' størrelse kontra Highbury?

Mange mener jo at Arsenal har hatt en fordel på hjemmebane pga. sin mindre gressmatte som har tillatt dem å spille sitt meget sterke 1-touch-spill med stor suksess. Hvis Emirates er en del større, vil dette få noen som helst betydning for spillestilen? Jeg tviler vel på dette, men det ville vært interessant hvis det skjedde.

 

Noen synspunkter?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...