Gå til innhold

Premier League 2006/2007


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper virkelig United får tak i Vieira, har god tro på at mannen klarer å fylle plassen på midtbanen som har stått "tom" etter at Keane dro.

 

Angående Ronaldo, så har jeg også tro på han. Forbredet seg forrige sesong, og blir forhåpentligvis enda bedre i år.

 

Oooog, det er positivt at Smith tilbake. Selv om Nistelrooy har scort godt over 150 mål, imponerte han meg ikke nevneverdig forrige sesong. Smith, Rooney, Solskjær og Saha skal nok klare å score de og.

Endret av Sigga
Lenke til kommentar
Selv om Nistelrooy har scort godt over 150 mål, imponerte han meg ikke nevneverdig forrige sesong.

 

Hvordan kan du si dette? Ruud var på vei til å bli toppscorer i PL ifjor, og hadde blitt det hadde ikke Fergie startet å benke han og starte med Saha isteden. Tror han hadde over 20 goller i PL før mars måned.

Lenke til kommentar
:!:

Newcastle ja.. Eneste som er bra med de er fansen, ellers er det tvers igjennom ett drittlag

6500664[/snapback]

 

Ta fyr. Vi endte mirakuløst på 7. plass i fjor, og det med tullingen Souness bak rattet halve sesongen. Laget var heller ikke fritt for skader.

6525763[/snapback]

 

jepp! er spent på nye spillere nå! tror Newcastle overrasker de fleste i år gitt!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
oioioi! Damien Duff til Newcastle... bud akseptert, kontrakt er signert, så alt som mangler er den medisinske testen...

6533939[/snapback]

 

Dritt at Newcastle snappet ham foran nesen på LFC. Nå må bare Benitez få fingen ut og signere Alves før han gjør noe idiotisk som for eksempel å kjøpe Pennant.

Lenke til kommentar
Selv om Nistelrooy har scort godt over 150 mål, imponerte han meg ikke nevneverdig forrige sesong.

 

Hvordan kan du si dette? Ruud var på vei til å bli toppscorer i PL ifjor, og hadde blitt det hadde ikke Fergie startet å benke han og starte med Saha isteden. Tror han hadde over 20 goller i PL før mars måned.

6525651[/snapback]

 

Jeg så uheldigvis ikke så mange kamper av United forrige sesong, men i de kampene jeg så han, syntes jeg han spillte middels og hadde en slapp holdning.

Lenke til kommentar

Sigga: Du har delvis rett.. Synes ikke han var på sitt beste de siste månedene av fjorårssesongen jeg heller. Han var under pari i flere kamper, og som du sier, han virket litt "uengasjert"!

 

MEN, den statistikken han kan vise til, er rett og slett formidabel. Jeg tror faktisk nå at Ruud blir værende og at han kommer til å gjøre en knallsesong!

 

Det som bekymrer meg mer, er hvor det blir av midtbanespillerne vi ble lovet ved sesongslutt!

Lenke til kommentar

Tipper Ferguson kjøper denne her midtbanespilleren ders i August, ikke få panikk.

At Damien Duff glapp var synd, håper Alves-sagaen tar slutt snart, vil se han i lfc drakt!

 

Leder nå 1-0 over Crewe, scoring av Linfield. 17åringen har visst imponert sammen med Fowler idag, kjekt å se unggutter gjøre det bra nå i pre-season.

Lenke til kommentar
Sigga: Du har delvis rett.. Synes ikke han var på sitt beste de siste månedene av fjorårssesongen jeg heller. Han var under pari i flere kamper, og som du sier, han virket litt "uengasjert"!

 

MEN, den statistikken han kan vise til, er rett og slett formidabel. Jeg tror faktisk nå at Ruud blir værende og at han kommer til å gjøre en knallsesong!

 

Det som bekymrer meg mer, er hvor det blir av midtbanespillerne vi ble lovet ved sesongslutt!

6536903[/snapback]

 

Jappjapp, plassen til Keane står fortsatt "tom".

Lenke til kommentar

Pennant til Lpool for 6millioner pund? :hrm: Blodpris hvis det stemmer, men jeg gleder meg til å se han i aksjon, håper Rafa greier å roe ham ned utenfor banen også.

 

Torres skal ha pressekonferanse etter trening idag, der han utaler seg om overgangsrykter ogslikt. Jeg tror han blir i Madrid, men det er jo sjangs for at han reiser til Manchester også. EDIT; HAN BLIR I ATLETICO TJOHEI!!

 

Ellers er jeg litt nyskjerrig på hvorfor dere "valgte" deres lag?

Endret av KissaMcDuck
Lenke til kommentar
Ellers er jeg litt nyskjerrig på hvorfor dere "valgte" deres lag?

6552764[/snapback]

Lett, tippekampene på NRK på starten av 90-tallet. Jeg ble fascinert av spillere som Dennis Wise, Vinnie Jones og Craig Burley. Dessuten var storebroren til en kamerat av meg Chelsea-fan. Vanskelig å si nei til en av de store gutta. ;)

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...