Gå til innhold

Premier League 2006/2007


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor skriver du i denne tråden når du helt åpenbart ikke har den fjerneste idè om hva du skriver om?

 

?

 

Denne tråden handler om Premier League.

 

Jeg skriver om Premier League.

 

Liverpool har ikke vunnet Premier League.

 

Det er svakt av Liverpool.

Endret av tom watt
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Liverpool har ikke vunnet Premier League.

6647152[/snapback]

 

Er du helt blekka?

 

1901, 1906, 1922, 1923, 1947, 1964, 1966, 1973, 1976, 1977, 1979, 1980, 1982, 1983, 1984, 1986, 1988, 1990.

 

Det er årene Liverpool har vunnet PL. Finn et lag som kan matche.

Lenke til kommentar
wh1te: Liverpool har vunnet 1. divisjon, ikke Premier League. Premier League startet opp i 1992.

6647488[/snapback]

 

 

Men, Liverpool er fortsatt englands mest vinnende lag gjennom tidene! Premier Leuage eller ikke. Det var de akkurat samme lagene der i 1.divisjon 1991 som i Premier Leuage 1992. Det var bare en endring på ligasystemet som gjore engelsk fotball mer kommersielt. Man kan bare ikke glemme Liverpools storhetstid fordi man kaller det noe annet! Det kan man bare ikke gjøre!

Lenke til kommentar
Men, Liverpool er fortsatt englands mest vinnende lag gjennom tidene! Premier Leuage eller ikke. [...] Man kan bare ikke glemme Liverpools storhetstid fordi man kaller det noe annet! Det kan man bare ikke gjøre!

6647554[/snapback]

Det er ingen som benekter at Liverpool er det engelske laget med flest ligamesterskap. Det eneste som ble sagt, var at Liverpool aldri har vunnet Premier League, det vil si at de ikke har vunnet serien på femten år. (Og det vil de heller ikke gjøre på noen år ennå, men det er en annen diskusjon.) At klubben har 18 seriemesterskap før Premier League ble opprettet, er ikke relevant når man diskuterer hva den har oppnådd de siste 15 årene.

Lenke til kommentar

Grunnen til at LFC ikke har vunnet Premier League enda (for øvrig teit å regne fra PL, men men), er delvis fordi laget har blitt skakkjørt og vært rævva, hovedsaklig på grunn av tre trenere på rappen - Souness, Evans og Houllier. Disse burde vært lynsjet offentlig om slikt fortsatt var lovlig. :p Den andre grunnen er at alle de tre andre topplagene i England - Man Utd, Arsenal og Chelsea - alle har hatt sin storhetstid hvor Liverpool ikke har vært i nærheten av det, verken på stall, trener, administrasjon og økonomi, spillerkjøp, osv. Jeg for min del har stor tro på at Benitez innen de tre neste årene vil ha bygget et lag som vinner Premier League. Vi ser alle konturene av arbeidet hans, og hvordan han sakte, men sikkert bygger opp et lag og en komplett stall som vil ta PL-gull i nær fremtid. Han har allerede vunnet de største cupene, og det tør jeg påstå at "gamle Liverpool" aldri ville klart. Fyren er et vandrende geni, og (i mine subjektive øyne) definitivt den beste managaren i England for øyeblikket. Men i motsetning til andre klubber har LFC begrenset økonomi og det er derfor en tålmodighetsprøve å bygge opp laget godt nok.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Chelsea, Arsenal og Man Utd har 2 ligamesterskap hver siden 2000, alt annet er irrelevant. ;)

6647915[/snapback]

 

At Liverpool vant Champions League avfeier du som irrelevant? Hvor er Chelseas CL-seier?

Lenke til kommentar
Er visst jeg som er litt på tur. :!:

6647491[/snapback]

 

Det er vel ingen tvil om du er litt på tur. Siden du er brukermoderator mener jeg at du burde la være å komme med komentarer som:

 

Hvorfor skriver du i denne tråden når du helt åpenbart ikke har den fjerneste idè om hva du skriver om?
Lenke til kommentar
Chelsea, Arsenal og Man Utd har 2 ligamesterskap hver siden 2000, alt annet er irrelevant. ;)

6647915[/snapback]

 

At Liverpool vant Champions League avfeier du som irrelevant? Hvor er Chelseas CL-seier?

6648195[/snapback]

 

Nei, men Liverpool tapte hver eneste ligakamp kamp rett etter de hadde spilt en CL kamp. Det endte jo med en dårlig plass i PL.

 

Chelseas CL-seier kommer i år tenker jeg ;)

Endret av Deemer
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Det er vel ingen tvil om du er litt på tur. Siden du er brukermoderator mener jeg at du burde la være å komme med komentarer som:

 

Hvorfor skriver du i denne tråden når du helt åpenbart ikke har den fjerneste idè om hva du skriver om?

6648255[/snapback]

 

La oss kalle det krass moderering. Alle kan ta feil. Jeg kan hisse meg skikkelig opp når det kommer til fotball.

Lenke til kommentar
Chelsea, Arsenal og Man Utd har 2 ligamesterskap hver siden 2000, alt annet er irrelevant. ;)

6647915[/snapback]

 

At Liverpool vant Champions League avfeier du som irrelevant? Hvor er Chelseas CL-seier?

6648195[/snapback]

 

Nei, men Liverpool tapte hver eneste ligakamp kamp rett etter de hadde spilt en CL kamp. Det endte jo med en dårlig plass i PL.

 

Chelseas CL-seier kommer i år tenker jeg ;)

6648263[/snapback]

Vi får håpe at CL-seieren kommer i år, ja. Det er en lang sesong, så tiden vil vise. Tror Inter, Real og Barcelona blir de tøffeste utfordrerne til de engelske lagene i år. Kan fort bli 3 engelske lag i en semifinale :)

Endret av HenHau
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...