Gå til innhold

Premier League 2006/2007


Anbefalte innlegg

Ikke for å pisse på stoltheten til Man Utd-fansen, men jeg synes den nye drakten til United er helt grusom. :-\

6504625[/snapback]

 

Den er da vel helt fin den... Tøff retro stil.. Selvom jeg må innrømme at jeg likte den drakta jeg først trodde var den nye... Det var altså bare tull...

 

Men jeg syns ikke noen av de chelsea-draktene var noe finere enn united drakta!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den nye drakten til ManU er grusom ja, hakket verre enn den siste umbro drakten.

 

Uansett, Arsenal på første? De har fortsatt den samme tynne stallen som ifjor. Absolutt ikke god nok til å vinne Premier league.

 

Min er slik:

 

1. Chelsea - Jose må spise 4kg fleinsopp for at dette skal gå galt. Ballack setter jeg et lite spørsmåltegn ved, hvem skal han egentlig erstatte?

 

2. Man U - Jeg kan ærlig talt ikke se en annen utfordrer til Chelsea, bare de kommer sterkt fra starten av blir det nok kamp. Dere som mener vi ikke har kjøpt no, vi har både Heinze og Scholes tilbake. Så vi har en bedre stall enn ifjor ved starten. I tillegg kommer nok kjøpene, jeg tipper Vieira og Luca Toni. Muligens en spiss til også.

 

3. Liverpool - Holder de seg stabil kan de utfordre i toppen, men det tviler jeg på at de gjør.

 

4. Arsenal - For ustabil, og for tynn stall. Hadde flaks ifjor at de unngikk mye skader. Må handle mer i sommer, men mistenke at Wenger mangler midler.

Lenke til kommentar

Peter Crouch.. HAHAHA,, jeg døør

 

Uansett, ManU på andre.. Hmm, kansje, om dere får kjøpt en spiss, hvem skal score målene deres? Dessuten mangler midtbanen deres en Keane , og derfor tror jeg at dere stiller omtrent på samme linje som Tottenham iår, de blir gode.

 

Arsenal må man ikke avskrive, de har Rosicky, kjøper Saviola og andre halvdel av sist sesong var kanonbra. Itilegg blir alle disse ungguttene bare bedre og bedre så ikke se bort ifra at de blir gode iår.

Lenke til kommentar
Peter Crouch.. HAHAHA,, jeg døør

 

Uansett, ManU på andre.. Hmm, kansje, om dere får kjøpt en spiss, hvem skal score målene deres? Dessuten mangler midtbanen deres en Keane , og derfor tror jeg at dere stiller omtrent på samme linje som Tottenham iår, de blir gode.

 

Arsenal må man ikke avskrive, de har Rosicky, kjøper Saviola og andre halvdel av sist sesong var kanonbra. Itilegg blir alle disse ungguttene bare bedre og bedre så ikke se bort ifra at de blir gode iår.

6505862[/snapback]

Som tottenham? United har enda tilgode og handle i år, men at kjøp kommer skal du ikke tvile på. Å med Solskjær, Scholes og Heinze skadefri, og resten av laget så godt som skadefritt mener jeg at vi er sterkere enn alle bortsett fra Chelsea. Forøvrig var vel United det beste laget andre halvdel ifjor.

 

Hvem som skal score målene? Saha, Rooney og Solskjær. Ja faktisk Solskjær, i år har jeg troen på at Ole kommer tilbake for fullt en siste gang. Men at vi trenger en ny spiss er det ikke tvil om.

 

Å du snakker om Unggutter, Rooney, Fletcher og Ronaldo har tatt steget opp på nivået til Premier League og holdt et stabilt nivå. Kan ikke si det samme om Arsenal sine.

Lenke til kommentar

Hleb, Toure, Abedayour, Van Persie, Eboue, Fabregas, Diaby, Senderous og Walcott er ekstremt lovende spillere. Skulle ikke være noe problem å velge 3spillere som spilte stabilt ifjor vel? Det kan vell tilogmed en ManU fan innrømme?

 

Men nok Arsenal prat på meg, men jeg holder fast på at de er det laget som er nærmest Chelsea akkurat nå.

Lenke til kommentar
Hleb, Toure, Abedayour, Van Persie, Eboue, Fabregas, Diaby, Senderous og Walcott er ekstremt lovende spillere. Skulle ikke være noe problem å velge 3spillere som spilte stabilt ifjor vel? Det kan vell tilogmed en ManU fan innrømme?

 

Men nok Arsenal prat på meg, men jeg holder fast på at de er det laget som er nærmest Chelsea akkurat nå.

6506802[/snapback]

Jeg kan vel si at Toure spilte stabilt, Walcott spilte vel aldri en PL kamp?

 

Sa før forrgie sesong at de blir for svake, og da hadde jeg rett. Samme skjer i år. Du husker vel kanskje ikke hvor mange poeng som skilte Arsenal og Chelsea?

Lenke til kommentar

Husk at ifjor (første halvdel) ble ett slags generasjonsskifte. Dessuten kan du ikke si at ett lag som satt CL rekord i kamper uten baklengs og tapte finalen var svake en sesong, som om mikkemus cupen er noe å slå på brystet med ;)

 

Men fuck Arsenal,

denne sesongen blir første på lenge der Liverpool kommer før ManU, det er ihvertfall sikkert.

Lenke til kommentar
4. Arsenal - For ustabil, og for tynn stall. Hadde flaks ifjor at de unngikk mye skader. Må handle mer i sommer, men mistenke at Wenger mangler midler.

6505590[/snapback]

 

Unngikk skadar?

 

Forsvaret var jo skadeforfulgt gjennom heile sesongen. Blant anna vart det brukt ni forskjellige venstrebackar.

 

Er forsovidt enig i at stallen er tynn, men førsteellevaren er kapabel til å slå kven som helst.

Lenke til kommentar
4. Arsenal - For ustabil, og for tynn stall. Hadde flaks ifjor at de unngikk mye skader. Må handle mer i sommer, men mistenke at Wenger mangler midler.

6505590[/snapback]

 

En kar som tydeligvis ikke følger veldig godt med. Det var jo nettopp alle skadene som gjorde at de var ustabile.

 

Her er forresten et bilde av drakten i action:

berg.jpg

Lenke til kommentar
Husk at ifjor (første halvdel) ble ett slags generasjonsskifte. Dessuten kan du ikke si at ett lag som satt CL rekord i kamper uten baklengs og tapte finalen var svake en sesong, som om mikkemus cupen er noe å slå på brystet med  ;)

 

denne sesongen blir første på lenge der Liverpool kommer før ManU, det er ihvertfall sikkert.

6506866[/snapback]

I Premier leaguue, som denne tråden omhandler. Ja en svak sesong. Er jo bare to år siden Liverpool kom før ManU da :roll:

 

Forsvaret var jo skadeforfulgt gjennom heile sesongen.

Iforhold til United sine to siste år skal dere ikke prate :)

Lenke til kommentar

Ja, tråden handler om PL, men sesongen til Arsenal viste jo at de trengte litt tid å på komme igang, derav den sinnsyke formen helt på slutten. Bare vent, Toure, Eboue, Hleb og Fabregas er fremtidens spillere, ville valgt alle de foran Ronaldo anyday.

 

Og ja, stemmer det med 01/02 sesongen, da var vi bedre. Men det har skjedd altfor sjeldent, det var poenget og iår banker vi dere, lett. Tilogmed Crouch kommer til å score flere mål enn Solskjær, vedder en hundrings :cool:

Lenke til kommentar
Ja, tråden handler om PL, men sesongen til Arsenal viste jo at de trengte litt tid å på komme igang, derav den sinnsyke formen helt på slutten. Bare vent, Toure, Eboue, Hleb og Fabregas er fremtidens spillere, ville valgt alle de foran Ronaldo anyday.

 

Og ja, stemmer det med 01/02 sesongen, da var vi bedre. Men det har skjedd altfor sjeldent, det var poenget og iår banker vi dere, lett. Tilogmed Crouch kommer til å score flere mål enn Solskjær, vedder en hundrings  :cool:

6511472[/snapback]

Kan godt vedde om det antall spilte minutter mot mål.

 

Ville å hatt Fabregas for Ronaldo, men Hleb aka Snublefot ville jeg aldri hatt. Men jeg tror nok Arsenal er sterkere i år enn i fjor ja. Men fortsatt for lite rutine til å vinne PL, i tillegg til en stall jeg mener kun berges av Henry.

 

Tottenham blir farlige i år ja, håper bare dem kan påføre Chelsea og Liverpool noen tap. Å ikke som ifjor da det var totalt walkover.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...