Gå til innhold

Premier League 2006/2007


Anbefalte innlegg

Ok, kansje litt tidlig. Setter pris på hvis dere ikke henger dere opp idet, nå som VM er over er den eneste måten å korte ned ventetiden å snakke om det :)

 

Det blir en sinnsykt underholdene sesong iår, ingen tvil om det. Chelsea har gjort noen sinnsyke kjøp, Arsenal ser enda bedre ut enn sist sesong, Manchester United blir morsomme å følge med på (Rooney/ Ronaldo f.eks) og mitt elskede Liverpool blir også en seriøs tittelutfordrer. Spurs, Bolton, Charlton, Blackburn og West Ham må vi heller ikke glemme, det er lag som ihvertfall overasket meg sist år.

 

Spår nedrykk til Portsmouth, Sheffield og Watford, selv om nedrykkslagene ikke bryr meg nevneverdig. Tro nykommeren Reading vil gjøre det best av de nyopprykkede, etter den strålende sesongen de hadde ifjor.

 

Er nyskjerrig om England vil flomm over av spillere fra Italia, Juventes må spille med -20 poeng i Serie B og det er som kjent ett par andre lag som er i faresonen.

 

Her er en oversikt over kjøp/salg og en drøss med rykter. Skriver i første omgang kun om mine favoritter til de fire øverste klubbene, heier du på Wigan og vil at jeg skal føre de oppp, send gjerne en PM med info ;) . Skrik ut om jeg har glemt noe!

 

 

Arsenal

arsenal_logo_203x152.jpg

Kjøp

Tomas Rosicky

Salg

Sol Cambell

 

Rykter :

Inn- Saviola, Buffon, Trabelsi, Thuram, Davies, Ribery, Appiah

Ut- Cole, Gilberto, Lauren

 

Arsenal hadde en flott sesongavslutning ifjor, og hvis bare halvparten av ryktene stemmer, holder jeg Arsenal som Chelsea's sterkeste utfordrer neste år. Mange spillere strålte i VM og Wenger er en luring. Kansje Walcott får sitt store gjennombrudd iår? Kissa tipper 1. plass på Arsenal

 

Chelsea

chelsea_logo_203x152.jpg

 

Kjøp

Andrei Sheva

Miachel Ballack

Jon Obi Mikel

Salomon Kalou

Hilario

Ben Sahar

Salg

Carlton Cole

Gudjohnsen

 

Rykter

Inn- Adriano, Tevez, A-Cole, Thuram, Nesta, Zambo, Ramos

Ut- Crespo, Robben, Duff, Del Horno, SWP

 

Vell, jeg skal holde meg for god til å rakke ned på Chelsea, kan gjøre det senere :tease: , blir ett sykt bra lag iår. Ville transfers itillegg har de beste spillerene brilliert i VM. Huff og huff, hvordan skal dette gå :cry:

Kissa (klart jeg tror Chelski vinner, hysj) tipper 2.plass.

 

Liverpool

liverpool.gif

 

Kjøp

Mark Gonzales

Craig Bellamy

Gabriel Palletta

Fabio Aurelio

Salg

Fernando Morientes

Dietmar Hamann

 

Rykter

Inn- Simao, Kuyt, Pennant, Owen, Benayon

Ut- Traore, Diao, Pongolle

 

Jepp, mitt elskede Liverpool tør jeg ikke tippe høyere enn 3dje. Ikke noen saftige overganger da vi ikke har det største budsjettet, men håper selfølgelig at PL's beste manager greier å styre skuta inn til vår første seier i Englands høyeste divisjon på altfor mange år. Blir spennede å se Charity Shield kampen mellom Chelsea og Lpool neste måned, blir en grei pekepinn på hvordan sesongen innledes. Håper på minst ett trofe iår også.

 

Manchester United

Manchester_United_logo3.gif

 

Kjøp

Fant ingenting (?!?)

Salg

Quintin Fortune

Ruud Van Nistleroy (ingenting offisielt men la oss si 99% sikkert)

 

Rykter

Inn- Heargraves, Torres, Diarra, Carrick, Riquelme, Appiah, Gattusso, Zlatan, Viera, Camoranesi

Ut- Ronaldo, Heinze (er jeg dårlig å lete eller, rop ut hvis jeg har glemt noe)

 

Hvor blir spillerkjøpene av, Alex? Hmm, spennede rykter, men det er påtide med noen action nå fra mr. Ferguson. Rooney vs Ronaldo striden er ett annet uromoment for de røde djevlene, kan bli en skikkelig enten eller sesong dette.

Tror/ håper på en skuffende sesong, men samtiig kan man aldri avskrive Manure, 4.plass iår :p

 

Disclaimer; ta ryktene for hva det er, noen er tatt fra messageboards, andre er fra klubben selv..

Endret av KissaMcDuck
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vennligst bytt Chelsea-logoen før jeg ikler meg Headhunters-skjorta mi og spiller inn Football Factory pt. 2.

6489716[/snapback]

 

En ekte keyboard hero, så søtt.

 

 

Tror nok ikke noen kommer foran Chelski i år heller. Rett og slett fordi at de kan stille en enda sterkere ellever denne sesongen sammenlignet med i fjor. Samtidig vil jeg si at ingen av de andre lagene som skal være med å kjempe om gullet har forsterket stallen nevneverdig.

Lenke til kommentar

Sant nok, sliter selv med å sette Chelsea som favoritt selv om det er innlysende. Jepp så teit er jeg. Hvis de vinner iår igjen så blir jeg lei meg, hadde tilogmed vært bedre om Manure stakk av med tittelen :hm:

 

De kommer vell til å kjøpe sin andel med ex-serie A spillere også. Lurer på hvordan lagoppstillingen til Chelse blir neste år, de har jo helt klart altfor mange spillere som er for gode til å benkes.

 

Sett at vi ikke kjøper mer spillere, håper jeg Lpool stiller med noe ala følgende neste år;

 

...................Reina..............

Finnan.Palletta.Carra.Aurelio

.......Sissoko..Alonso...........

Gerrard.................Gonzales

.....Bellamy....Fowler..........

 

Alternativt:

........Sissoko..Alonso........

Kewell.................Gonzales

..............Gerrard.............

.........Bellamy/Fowler........

Endret av KissaMcDuck
Lenke til kommentar

La oss si det sånn at hvis Fergie ikke greier å kjøpe en jævela midtbanespiller den gangen her heller, så skal gammern ut.

 

Kan jo si åssen jeg tror denne sessongen vil ende. Russerlaget fortsetter faenskapen sin og kjøper sheva og ballack. Når skal de få nok??

 

Uansett, så tror jeg

 

1. Chelsea

2. Arsenal

3. Liverpool

4. Man United

5. Tottenham

 

Dvs jeg tror sessongen blir helt lik som i fjor, bare at nå bytter Man Utd og Arsenal rolle.

Endret av banansplitt
Lenke til kommentar
La oss si det sånn at hvis Fergie ikke greier å kjøpe en jævela midtbanespiller den gangen her heller, så skal gammern ut.

6492592[/snapback]

Noe jeg har sagt de to siste sesognene... Mannen må vekk!! For det første har han gått ut på dato, for det andre setter han seg selv over klubben... Kommer han på kant med en av spillerne, samme om det er en av stjernene, forsvinner vedkommende.. Slår aldri feil (les: Stam, Keane, Beckham, Nistelrooy)...

Møkkamann...

 

@Trådstarer: Endre topic til "Premier League 2006/2007" kanskje?

Lenke til kommentar

Det kommer garantert (forhåpentligvis i hvert fall) til å bli misnøye i Chelsea i år. De har rett og slett for mange gode spillere i laget sitt i år.

 

-I Chelseas 4-5-1 formasjon vil bare en av Shevchenko, Drogba, Kalou og Crespo få spille. Ingen av disse spillerne er fornøyd med å slite benken (kanskje med unntak av Kalou).

 

-I Chelseas 4-4-2 formasjon vil problemet med spissene være delvis løst, men da er det midtbanen som blir trøblete. Med Essien, Makelele, Lampard og klysa Ballack til å kjempe om to plasser, blir det garantert sure miner.

 

-Chelsea disponerer jo bare to vingplasser. Om disse kjemper Robben, Cole, Wright-Phillips og Duff. Dette er fire verdensklasse vinger!

 

Det jeg vil frem til er at Jose Mourinho har en kjempejobb foran seg, hvis han ønsker å bevare harmonien i klubben. Han har klart det greit hittil, men jeg tror Shevchenko og Ballacks ankomst vil gjøre det vanskeligere i år.

 

Forhåpentligvis plukker de opp noen spiller etter skandalen i Italia også. Hvis det skjer forsterkes mitt håp om at Chelsea kollapser.

 

Vi får bare krysse fingrene og håpe at Liverpool vinner!

 

You'll never walk alone

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg er fortsatt forbannet over Benitez og hvorfor han ikke har lagt inn bud på Torres. Jeg lengter etter en stor profil på Anfield. LFC må bare innse at spillerutvikling ikke er deres sterkeste side. Jeg er sikker på at Liverpool blir største utfordreren til Chelsea, men slik jeg ser det er de blå uslåelige. Jeg satser på at Man. U. mister Ronaldo og ikke får Torres, så er de ute av bildet.

Lenke til kommentar

Gattuso: “It has always been my dream to play for United.”- The Sun

I Tottenham fortsetter kjøpefesten, Duff er visstnok klar, ifølge Alltid Fotball

Alves nærmer seg Liverpool, sier Timesonline

 

Hvis Gattuso og Torres kommer til ManU, grøss. Det er vel det de trenger..

Leser flere plasser at de vil ha Carrick også, noe jeg tviler på siden Tottenham er iferd med å bygge opp ett sinnsykt lag, der Carrick er en viktig brikke.

Lenke til kommentar

Ikke for å pisse på stoltheten til Man Utd-fansen, men jeg synes den nye drakten til United er helt grusom. :-\

 

Er dette den nye Chelsea-drakten? Det har vært utrolig mange falske bilder i omløp, men dette så ganske så ekte ut:

 

maillot_cfc_face.png

 

Så har vi noen små bilder av de tre versjonene:

 

chelsea0607home6ca.png

 

chelsea0607away5sq.png

 

chelsea0607third1tn.png

 

Den sorte var faktisk utrolig kul. :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...