Gå til innhold

Premier League 2006/2007


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ser fryktelig styggt ut ass....har ikke sett episoden, men han måtte jo ha oksygen tilførsel og det ene med det andre da. Til og med Redknapp var borte for å se hvordan det gikk!

Ser for meg ut som et ganske klart rødt kort....det kan jo bli i disiplinær sak, poltiet skal kansje etterforske saken og greier...

Lenke til kommentar

Sørgelige bilder. Utrolig synn å måtte se slike bilder fra Premier Leuage. Jeg tror det er noe av det styggeste jeg har sett i siden Roy Kean takklet Håland!

Han kommer jo bare rett inn med albuen og er ikke i nærheten av ballen. Den situasjonen der må få følger. En slik opptreden kan bare ikke forsvares.

Utrolig utrolig sørgelig. Håper for guds skyld at det kommer til å gå bra med han. For det ser ikke bra ut, rett og slett!

Lenke til kommentar

Den "taklingen" er råstygg, og er det klareste røde kortet jeg har sett på lenge. Utrolig at han slapp unna med gult. Med mindre dommeren har nevnt noe spesielt i rapporten sin, kan jo heller ikke FA gjøre noe med hendelsen i henhold til reglene, fordi dommeren så episoden ... Det ville i så fall vært skandaløst.

Lenke til kommentar

Knasent og fint tap mot Boro i går. Jaja, resultatet der var nå bedre enn i fjor. United har faktisk inponert meg littegrann så langt, selv om de har møtt to dumpekandidater.

 

Tror selvfølgelig fremdeles på en Chelsea-seier i PL. Vi er uslåelig hjemme. Men for all del, litt spenning er da ikke negativt.

Lenke til kommentar

teit at det ikke blei rødt..

 

Portsmouth-manager Harry Redknapp er oppgitt over venstrebacken, og han ante at en grisetakling var på vei.

 

- Utenfor banen finnes det ikke snillere gutter. Dessverre er han i stand til å gjøre sånne ting på banen. Det var en grusom takling, sånt skal ikke skje, sier Redknapp og legger til:

 

- Hva skal til for å få et rødt kort? Må du drepe noen?

 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...