Gå til innhold

Premier League 2006/2007


Anbefalte innlegg

Ganske flinke er dere som søker på google etter "regler" eller "rules".

6707648[/snapback]

 

Du kunne gjort det samme sjølv, istadenfor å virke som ein komplett idiot. Den gang ei. :)

6707777[/snapback]

 

Hva med å lese hele diskusjonen så du får med deg hva det handler om?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, det er jo umulig å få Man Utd-supportere enig i som helst annet enn ting i favør Man Utd.

6707752[/snapback]

 

Piss! Jeg har ikke noe problemer med å være enig i ting som går mot united - så lenge det er rettferdig/riktig dømt osv...

 

Fordi han bryter lovverket!

6707752[/snapback]

 

Tenk deg om da... Hvis en dommer skal blåse straffe HVER gang han ser et regelbrudd der inne, hadde det blitt straffe like ofte som det hadde blitt frispark. Det skal blåses hvis det er regelbrudd, ja - men det er bare sånn at det er vanskeligere for en dommer å blåse straffespark i enkelte situasjoner, som han sannsyneligvis ville blåst frispark for.

 

Om du ikke vil innrømme at det ikke var straffe, kan du i det minste innrømme at den var knuskbillig! Ellers beviser det bare at du ikke har peiling.

 

End of discussion!

Lenke til kommentar
Takk, Stonemeister. All respekt til deg som vil innrømme det selv om du er svoren Man Utd-supporter. Det er ikke ofte jeg ser, og sånt booster respekten din i min bok iallfall, samme hvilket lag du holder med. :)

6707821[/snapback]

 

Og din respekt blir blæsta i min bok. Dere påstår at vi mener det ikke burde vært straffe fordi vi hater Liverpool.

 

Vel, dere påstår det var straffe fordi dere elsker Liverpool. Det er da min påstand.

Lenke til kommentar
Tenk deg om da... Hvis en dommer skal blåse straffe HVER gang han ser et regelbrudd der inne, hadde det blitt straffe like ofte som det hadde blitt frispark. Det skal blåses hvis det er regelbrudd, ja - men det er bare sånn at det er vanskeligere for en dommer å blåse straffespark i enkelte situasjoner, som han sannsyneligvis ville blåst frispark for.

6707813[/snapback]

Det er sant at det blåses sjeldnere i sekstenmeteren, hovedsaklig fordi dommeren automatisk blir mye strengere der inne i frykt for å drite seg ut. Derfor vil jeg gjerne gi honnør til Rob Styles som faktisk tør å følge reglene. Hvis du ser episoden, ser du at Gerrard spiller vegg med en annen LFC-spiller og er 100% HELT ALENE MED KEEPER, det er altså en av de største målsjansene et lag kan spille seg til. Men så blir han forsøkt taklet, men velger å prøver å hoppe over og få avsluttet angrepet isteden for å velge den enkle vei, men han blir så forstyrra at han lander i ubalanse og faller idet han skyter. Dette her er straffe, og med tanke på hvilken målsjanse Gerrard hadde kommet til må dette blåses på, og man må faktisk vurdere seriøst hvorvidt det er et rødt kort også (dog jeg ville ikke gitt det i denne situasjonen).

 

Om du ikke vil innrømme at det ikke var straffe, kan du i det minste innrømme at den var knuskbillig! Ellers beviser det bare at du ikke har peiling.

6707813[/snapback]

Jeg har sagt at straffen er diskutabel og at begge sider kan forsvares når dommeren skal gjøre opp sin mening på sekundet. Dog er jeg helt klar på at straffen er riktig som bare fy, og at den "knuskbillig" er et godt stykke fra sannheten.

Lenke til kommentar
Tenk deg om da... Hvis en dommer skal blåse straffe HVER gang han ser et regelbrudd der inne, hadde det blitt straffe like ofte som det hadde blitt frispark. Det skal blåses hvis det er regelbrudd, ja - men det er bare sånn at det er vanskeligere for en dommer å blåse straffespark i enkelte situasjoner, som han sannsyneligvis ville blåst frispark for.

 

Hvis det hadde blitt blåst hver gang så hadde det ikke blitt så mange straffer (ikke så mye mer enn nå iallefall), for hvem tør vel å gjøre noe ulovlig i straffefeltet hvis de vet det blir straffe :p

Lenke til kommentar
Takk, Stonemeister. All respekt til deg som vil innrømme det selv om du er svoren Man Utd-supporter. Det er ikke ofte jeg ser, og sånt booster respekten din i min bok iallfall, samme hvilket lag du holder med. :)

6707821[/snapback]

 

Og din respekt blir blæsta i min bok. Dere påstår at vi mener det ikke burde vært straffe fordi vi hater Liverpool.

 

Vel, dere påstår det var straffe fordi dere elsker Liverpool. Det er da min påstand.

6707846[/snapback]

Jeg sier ikke at det er derfor dere nekter, men det virker sånn, fordi dere plent nekter å godta at straffen er grei selv om vi til og med legger frem gode bilder av episoden og regelverket. Jeg kan ikke se noe argument for at dere fortsatt ikke ønsker å innrømme det.

 

Du skal få påstå hva enn du vil for min del, du skal få tro jeg er en medgangssupporter, en Man Utd-hater, en som synes alt med Liverpool er riktig, ja, du skal til og med få tro at jeg er en afrikansk hore som reker rundt i Oslos gater på nattid. Det gjør ikke meg noe. Respekten min hos deg gir jeg en lang faen i nå, da jeg er sikker på at debattantene her ellers ser at jeg legger frem saken min nøye, presist og argumenterer for hver eneste mening jeg sitter med. Sørger det for at jeg ikke oppnår noen respekt hos deg, så har jeg heller ikke noe ønske om din respekt.

Lenke til kommentar
Takk, Stonemeister. All respekt til deg som vil innrømme det selv om du er svoren Man Utd-supporter. Det er ikke ofte jeg ser, og sånt booster respekten din i min bok iallfall, samme hvilket lag du holder med. :)

6707821[/snapback]

 

Og din respekt blir blæsta i min bok. Dere påstår at vi mener det ikke burde vært straffe fordi vi hater Liverpool.

 

Vel, dere påstår det var straffe fordi dere elsker Liverpool. Det er da min påstand.

6707846[/snapback]

Jeg sier ikke at det er derfor dere nekter, men det virker sånn, fordi dere plent nekter å godta at straffen er grei selv om vi til og med legger frem gode bilder av episoden og regelverket. Jeg kan ikke se noe argument for at dere fortsatt ikke ønsker å innrømme det.

 

Du skal få påstå hva enn du vil for min del, du skal få tro jeg er en medgangssupporter, en Man Utd-hater, en som synes alt med Liverpool er riktig, ja, du skal til og med få tro at jeg er en afrikansk hore som reker rundt i Oslos gater på nattid. Det gjør ikke meg noe. Respekten min hos deg gir jeg en lang faen i nå, da jeg er sikker på at debattantene her ellers ser at jeg legger frem saken min nøye, presist og argumenterer for hver eneste mening jeg sitter med. Sørger det for at jeg ikke oppnår noen respekt hos deg, så har jeg heller ikke noe ønske om din respekt.

6707892[/snapback]

 

SELVOM du legger frem bilder betyr vel ikke det at vi er enige i hva du ser på dette bildet?

Lenke til kommentar

For all del, du har lov til å mene at det ikke er straffe, det har jeg ikke sagt noe om. Men for å kunne diskutere det seriøst, trenger en argumenter, og jeg har til gode å se et godt argument for hvorfor det ikke er straffe enda, når det er dokumentert at det er et klart brudd på lovverket.

Lenke til kommentar

Gerrard hadde blitt kjørt i bakken på Pondus vis hvis han ikke hadde løftet foten der. Det ser vi jo.

 

Han løfter beinet og unngår dermed at forsvareren moser inn i ankelen hans.

 

Dette i seg selv er farlig av Sheff. Utd. spilleren.

 

Gerrard filmer ikke, han prøver på avslutning, dermed kan man ikke si at han filmer. Han forsøker å gå etter ballen, men blir forstyrra og greier det ikke skikkelig.

 

Han blir hindret i en åpenbar målsjanse, og Sheff. Utd. forsvareren går etter beina på Gerrard, som er forsøk på å kjøre han ned i grusen, som igjen strider mot reglene.

Lenke til kommentar
Gerrard blir ikke nok forstyrra at han plutselig stuper forover _pga_ det.

6707819[/snapback]

6707947[/snapback]

Det er heller ikke et godt argument i mine øyne. Klart, du kan se det i dine øyne hvis du virkelig påstår det, men det går da klart frem at Gerrard prøver å hoppe over de susende beina som kommer inn mellom beina fra siden, blir forstyrret idet det skjer, lander i ubalanse og avslutter idet han faller. Jeg skulle gjerne likt å sett spillere som lander helt fint der som om de bare hoppet rett opp-ned... Du må huske på at Gerrard er i stor fart og de føttene kommer ikke inn i 0,1 km/t i timen. Hvis du prøver det selv vil du nok innse at du havner i ubalanse raskere enn du kan telle til 1.

Lenke til kommentar

Jeg trekker meg ut av den diskusjonen her inntil videre. Dette her går ingen steder og denne diskusjonen kan gå ut i det uendelige. Jeg står fortsatt på at det _ikke_ var straffe.

 

Det som har skjedd har skjedd, ikke no å gjøre med, men jeg syns den diskusjonen her går litt av hengslene nå.

Lenke til kommentar

Jaja, det er ditt valg, men vi henger da ikke bare på Diskusjon.no for å stemme over mest sexy kropp 2006 eller ramse opp det siste vi spiste ... Så vidt jeg kan se er det ingenting i veien med denne diskusjonen, dog jeg synes ikke du har noe særlig til argumenter for ditt syn. Men greit, vi avslutter og ser heller frem til mer PL (og flere diskusjoner? :D ) i morgen.

Lenke til kommentar
Jaja, det er ditt valg, men vi henger da ikke bare på Diskusjon.no for å stemme over mest sexy kropp 2006 eller ramse opp det siste vi spiste ... Så vidt jeg kan se er det ingenting i veien med denne diskusjonen, dog jeg synes ikke du har noe særlig til argumenter for ditt syn. Men greit, vi avslutter og ser heller frem til mer PL (og flere diskusjoner? :D ) i morgen.

6707994[/snapback]

 

Yeah :w00t:

 

Da setter vi en strek for denne diskusjonen og er enig om å være uenig sant? Så kan vi diskutere målene til United i morra :yes:

 

EDIT: her er den streken jeg snakka om:

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Endret av banansplitt
Lenke til kommentar

Spennende sesongåpningen i England. Holder Liverpool på som de gjorde i dag, så kan de ikke ta gull i år. Ekspertene mente og spådde at Liverpool skulle ta gull i år. Sesongen er enda helt fersk, men har ingen tro på Liverpool. Desutten tar jeg ekspertenes meninger med ei klype salt.

 

Lykke til til Chelsea i morgen.

Endret av onyX
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...