Gå til innhold

Premier League 2006/2007


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Surt, med så mange sjanser Arsenal har hatt. Merkelig at Henry spiller, han har jo selv sagt at han er unfit.

6747321[/snapback]

 

heia city..når wenger vraker A.Cole fortjener han at de taper.. + at jeg er spurs fan

6747411[/snapback]

Spurs tapte i dag, da. :D

 

Og vet du i det hele tatt hvorfor Wenger vraker Cole?

6747438[/snapback]

veit hvorfor han vraker'n.. men syns det er dumt å vrake lagets kanskje beste spiller.. veit at spurs tapte :cry:

 

 

men det gjør gunners også :w00t:

Lenke til kommentar

Greit å se at også de andre lagene sliter noe med formen for tiden, og etter to kamper har vi både Chelsea og Arsenal bak oss, så da gjorde det heldigvis ikke noe stor skade å kun greie uavgjort borte mot Sheffield. Hadde vært småbekymret dersom Arsenal og Chelsea fikk et forsprang, for det kan tære på psyken dersom du ligger langt etter de andre lagene.

 

Neste kamp mot Everton skal vi ta. :)

Lenke til kommentar
Og til dere United fans....GO TO HELL!!

6748377[/snapback]

 

Voksent innlegg!

6748523[/snapback]

 

 

Unnskyld hvis du reagerte negativt på det. Det var ikke meningen å støte deg¨på noen som helst måte. Men, trodde det var et utrykk dere (Man U fans) brukte ofte. Siden dere er "De røde djevlene" trudde jeg at jeg kunne bruke ordet "hell", som er djevelens hjemmsted! Unnskyld igjen.

Lenke til kommentar
Jaja, bare litt slitsomt med Lpool-United kjekling i hver fotball-tråd. Ihvertfall når det dreier seg om slike bagateller. Stakk på vors, 3poeng skal feires med flatfyll  :cool:

6746622[/snapback]

 

Dvs at du hater Liverpool og må glemme sorgene?

6746642[/snapback]

 

Lavmål :thumbdown:

Jeg mener det, gidder ikke synke ned på ditt nivå, ok?

 

Jævla Tottenham ødela oddskupongen min idag, ærlig talt, mot 10 mann bør de prestere bedre enn det...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...