Gå til innhold

Premier League 2006/2007


Anbefalte innlegg

Ganske flinke er dere som søker på google etter "regler" eller "rules".

6707648[/snapback]

 

Du kunne gjort det samme sjølv, istadenfor å virke som ein komplett idiot. Den gang ei. :)

6707777[/snapback]

 

Hva med å lese hele diskusjonen så du får med deg hva det handler om?

6707806[/snapback]

 

Har lest heile diskusjonen. Det eg ville fram til var at du kunne(/burde) funne fram til reglane sjølv. Aller helst burde du gjort det før du kjem med uttalelsar basert på dine manglande kunnskap om reglane.

 

Og no er visst diskusjonen avslutta. Hurra for det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ekspertene mente og spådde at Liverpool skulle ta gull i år.

6708153[/snapback]

Jeg har fremdeles til gode å høre noen med litt fotballkunnskap påstå at det er noen som er større favoritter enn Chelsea.

6708221[/snapback]

 

Chelsea er helt klart favoritter uten tvil. Men jeg tror både United og Liverpool kan utfordre dem (selvfølgelig må da liverpool prestere bedre enn de gjorde i dag) hvis de ikke driter seg ut i starten. For det var det som avgjørende i fjor både for united og liverpool.

Lenke til kommentar

Det er mange lag som kan utfordre Chelsea, men det er ingen andre som er i nærheten av å være favoritter. Arsenal fremstår som et bedre lag enn Liverpool per dags dato. Med Rosicky på plass blir det fest på Emirates Stadion (som forøvrig er en nydelig stadion. Endelig orker jeg å se Arsenal spille hjemmekamper igjen).

Lenke til kommentar

Hmm, tror ikke jeg har hørt noen si at LFC er favoritter foran Chelsea. Det dog mange sier er at de *KAN* ta opp kampen med dem. For øvrig er det ingen grunn til å avskrive Liverpool på noen som helst måte. Er det ingen som husker seriestarten i fjor? De første 8-9 rundene tror jeg vi lå på 13.-14. plass hele tiden, og på de seks første kampene hadde vi skuffende 1-4-1. Men alle vet hvordan det endte, 82 poeng og ett poeng bak andreplassen, etter at vi hevet oss betraktelig og "vant ligaen" fra runde 9 og utover. Å avskrive LFC for en dårlig sesongåpning (som vi tross alt alltid har) er å være naiv.

Lenke til kommentar

Emirates er en nydelig stadion, men jeg likte godt Highbury fordi det er en av de etter vært færre og færre stadionene i England som hadde skikkelig sjel og historie i veggene. Dessverre tvinger økonomien klubbene til å bygge nye stadioner og gruse de legendariske stadionene hvor seriegullene har blitt hentet hjem 60-70 år tilbake i tid. Jeg tror faktisk Arsenal kan få seg en "hjemmeknekk" denne sesongen, fordi de ikke er vant til Emirates og fordi Highbury faktisk hadde en annerledes og mindre bane.

Lenke til kommentar
Emirates er en nydelig stadion, men jeg likte godt Highbury fordi det er en av de etter vært færre og færre stadionene i England som hadde skikkelig sjel og historie i veggene. Dessverre tvinger økonomien klubbene til å bygge nye stadioner og gruse de legendariske stadionene hvor seriegullene har blitt hentet hjem 60-70 år tilbake i tid. Jeg tror faktisk Arsenal kan få seg en "hjemmeknekk" denne sesongen, fordi de ikke er vant til Emirates og fordi Highbury faktisk hadde en annerledes og mindre bane.

6708279[/snapback]

 

Jepp, Arsenal kan ikke kjøre spillet sitt slik de er vant med. Vi har jo ennå Old Trafford i England.. Siden du tenkte på sjel og sånt :yes:

Lenke til kommentar

Det finnes nå fortsatt en del legendariske stadioner i England, langt ifra bare Old Trafford. Jeg vil jo selvsagt trekke frem spesielt Anfield, hvor det er hentet hjem flere seriegull enn på noen annen bane. :) Men faktum er at det blir færre og færre av disse banene, og om kortere tid enn vi kanskje innser vil disse banene være borte for godt. LFC, som dessverre ikke kan bygge ut Anfield slik Man Utd har gjort med OT, blir nok innen svært kort tid nødt til å bygge ny bane (eneste som gjenstår er jo faktisk finansieringen nå) fordi de taper mer og mer terreng i forhold til de andre klubbene. Anfield kan kun ta litt over 40 000 tilskuere, mens klubber som Arsenal, Man Utd og Chelsea vel tar inn et sted rundt 60 000 tilskuere per kamp, og det er snakk om SVÆRE summer i forskjell i løpet av en sesong. Synd, men sant ... Penger er nesten alt i dagens fotball.

Lenke til kommentar

Ah, på Anfield-størrelse, altså. Trodde faktisk den tok mye mer. Kommer nok en ny stadion i nærmeste fremtid fra den kanten også da, men dere har nå nok penger likevel. :p Arsenal tar iallfall ca. nøyaktig 60 000 med Emirates nå, og Old Trafford tar vel nærmere 70 000? Samtidig som jeg har *veldig* lyst til å beholde Anfield, er det kjipt når vi de aller fleste kamper kunne fullt opp stadion med et sted rundt 60 000, og det ville også gjort det enklere for utenlandske fans å få billetter (til normal pris), i tillegg til at vi hadde tjent mye mer penger og tatt mer innpå rivalene våre der. Såfremt vi kan finne en investor som er villig til å stå for deler av finansieringen, er nok en ny stadion på plass i løpet av de neste fem årene, vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Kommer hjem fra trening ca. et kvarter før kampen, så da skal jeg ta en god dusj før jeg setter meg ned med kampen og god mat. :) Gleder meg. Skal ikke nekte for at jeg håper på at Fulham gjør det vanskelig for Man Utd, men uansett, etter mange måneder uten PL-fotball er jeg bare glad for at sesongen er igang igjen og at det er mye god og spennende fotball å kose seg med i lang tid fremover. :D

Lenke til kommentar
Ekspertene mente og spådde at Liverpool skulle ta gull i år.

Jeg har fremdeles til gode å høre noen med litt fotballkunnskap påstå at det er noen som er større favoritter enn Chelsea.

Jeg har ikke sagt, eller verken påstått at Chelsea skal ta gull i år. Dessuten holder jeg ikke med det laget. Men siden de skal spille i morgen (i dag), så ønsket jeg de lykke til med et par nye spillere i stallen.

 

Chelsea har et godt lag i år også. Vi får hvordan det utarter seg i sesongen og om de i det hele tatt lykkes i CL.

Endret av onyX
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...