Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva burde jeg gjøre med Civic'en min?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahahhahaa.. noe av det verste jeg har sett. Den spoilern er grusom uansett bil. Skulle jeg ha satt på en sånn spoiler ville jeg iallefall hatt et bodykit og alu-felger for hånden. Med andre ord. Satt på all stylinga samtidig. Full styling eller ingen. For all del... din bil. "Rice on!" :!:

Endret av tjalla
Lenke til kommentar
Hadde jeg vært deg, ville jeg prioritert felger først. Deretter senking:) Løfter utseendet med en gang. Ser utrolig dumt ut med en diger spoiler og hjulkapsler:P

6483370[/snapback]

 

 

 

Skal du ha all show no go, så fjerner du vingen, senker bilen godt ned på noen 18" felger (ikke crom, jeg hater crom), fjerner alt av lister rundt bilen og sparkler igjen liste gangen. så tar du og kjøper nye lykte forran og bak, kjøp sorte. som eventuelt står i stil til sorte felger med polert kant. kjøp også de såkalte type-R leppene forran og bak, mer trenger du ikke hvis du senker den bra :)

Lakker hele bilen gjerne samme farge eller bytt til en litt mere show farge, Sort er ikke bra da ser man ikke linjene i bilen. BTW fjern alt av logoer og klistremerker :)

 

 

 

Skal du ha en racer, så gjør som meg, kjøp integra motor og bremser, og noen 16 eller 17" med Slicks dekker, så her man det gøy med 200hk :) det flytter seg i en bil til 950-1000kg :)

 

Men vær så snill og kast den vinga til helvette, eller retuner den :) se på bilder på www.honda-tech.com så er det mange der/alle der har tatt bort alt av vinger og tull.

 

 

www.club-honda.no er norgest beste klubb 2 år på rad, kan ambefale den :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

slutt å diss vingen hans a... syns det kan se hefitg ut med den vingen, sort bil sorte lykter etc... og kanskje cromfelger... bling bling ;)

 

bilen har potensiale :D ønsker deg lykke til... hadde civic før, men nå har jeg corolla.. og den skal også styles... :D

Lenke til kommentar

Det første som kan gjøres er å ta vekk vingen til resten av stylingen er på bilen.

Har sett nok av biler med ENORME vinger som visst skal gi 100HK+ :tease:

Når alt av styling er kommet på og felger er montert, så skal jeg komme med en ærlig kommentar!

Lykke til videre :thumbup:

Lenke til kommentar

Skriv ut noen dekaler på papir og sett noen teipbiter slik at de holder seg på plass. Så post noen biler, blir det bra i følge deg, så er det bare å hive på decaler!

Ikke overdriv med dekaler, fint med decaler på dørene over produsenter osv av utstyr du har kjøpt av dekk, felg, trim, boddykit osv.

Prøv først som jeg sa om å skrive ut på vanlig ark og sett de på med en liten teipbit. Da slipper du å angre på noe som du må arbeide litt med for å slippe bobler ogl.

Lenke til kommentar

Hadde jeg vært deg, hadde jeg droppa styling og det shitet der ( ikke fan av det på civic :p )

Hadde smelt på noen fete hjul, klemt bilen neåt bakken, cleana alt av listverk etc, lakka i en fet farge, proff sota ruter, røde/klare baklykter, sorte prosjektor framlykter med xenon. Da har du fet bil!

 

Ta deg en titt på diverse forum, forum.club-honda.org / www.clubcivic.com feks, der ser du utrooolig mange fete civicer! Spes på clubcivic, amerikansk forum, sinnsykt mye bra!

 

 

Ang Xenon, som folk sier , så må du har godkjente lykter, med automatisk høydejustering, sensor på fram og bakaksling, å lyktespylere.

Hvem gidder å betale 8-9000+++ for det? Ikke tror jeg det er produsert lykter med justering til civic ennå.

 

Gjør som meg, kjøp deg ett kit hos feks www.dybvik-trading.no , tar deg 20 min å montere, 5 min å fjerne om du sku bli stoppa. Jeg har justert mine litt ned, slik at det ikke blender folk, ennå ingen som har blinka på meg fordi de har blitt blenda.. Ikke snuten har sagt noe på det ennå heller.

Endret av olehenri
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Lakkering i Kr.sand til god pris: Kåre Myren http://www.gulesider.no/gs/companyDetails....lineId=Z001IKRH

 

Skal du trimme bilen i det hele tatt? En spoiler/vinge har jo _null_ effekt med 115Hk.. Tenk hvor kjedelig når du har _DEN_ vingen og ingen saft, og jeg fliser deg i vestre strandgate med min u-styla a4? :p Nei, har man ikke juicen til å backe opp vinge, kan man like godt droppe den.

Lenke til kommentar

Er ikke så lurt å blare klaske inn turbo da.. Du skal ha understell og bremser, motordeler osv til å backe det opp vet du..

 

En kamerat betalte vel ca 5-6000 for skjørter og fangere, inkl. sparkling(må som regel til). Men aner ikke om dette var med eller uten kvittering..

Lenke til kommentar

Hvorfor gjøre så mye med bilen? Honda Civic er fine biler fra før... Utrolig bra bilvalg du har der! BodyKit er konge! Senk bilen... trenger ikke så mye da Honda er ganske lave originalt, men ca 30mm? Få på noen fine 17" evt 18" om du får plass... (Jeg hadde ikke sjans til mer enn 17" på min...) Hvite blinklys er et must.... Spoileren var "litt stor" men for all del... Når bodykitet kommer på blir den nok sikkert bra! Uansett... Lykke til med prosjektet!! :thumbup:

Lenke til kommentar
Hvorfor gjøre så mye med bilen? Honda Civic er fine biler fra før... Utrolig bra bilvalg du har der! BodyKit er konge! Senk bilen... trenger ikke så mye da Honda er ganske lave originalt, men ca 30mm? Få på noen fine 17" evt 18" om du får plass... (Jeg hadde ikke sjans til mer enn 17" på min...) Hvite blinklys er et must.... Spoileren var "litt stor" men for all del... Når bodykitet kommer på blir den nok sikkert bra! Uansett... Lykke til med prosjektet!!  :thumbup:

6647509[/snapback]

 

 

Her er det en som vet å svare hvert fall. Bruker en hyggelig tone, og hinter frempå med ting som hun syns bedrer utseende på bilen.

 

Syns det blir for dumt å skrive "(..)den vingen der var stygg" og lignende.

Folk har forskjellig smak, og man bygger sin egen bil for sin egen del. Ikke for andre. Makan. Noen trenger å få folkeskikk banka inn i huet.

 

Gunniz, stå på!

Har trua på at bilen blir tøff når alt blir ferdig utseendemessig.

 

Angående turbo, www.homemadeturbo.com

Mange civic d-serie der med turbo, som har lurt på det du lurer på nå =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...