Gå til innhold

Descent: Freespace 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Quote:

On 2002-01-27 19:41, galdurah skrev:

I england er det mulig å få tak i spillet.

Her i Norge har jo INGEN freespace2. Har sjølv prøvd å få tak i spillet i 2 år. Gidde ikkje bestille fra england.

mvh Ørjan

Flere butikker har hatt det det da, men spillet er jo gammelt. Må si jeg er godt fornøyd med handelen min med quakegamers :smile: Herlig å ha det originalt og ikke som pirat kopi lasta ned via Direct Connect :wink:

Quote:

On 2002-02-02 17:55, kaifas skrev:

hatt det?nevn noen.Jeg kjøpte det direkte fra usa(1200 tilsammen)....men dæven det var verdt det

spilte 1 år online med det.Freedom Fighters var squaden jeg spilte med

http://www.spillbutikken.as hadde det. Mener å ha sett det i en analog ikke-kjede butikk også.

Freespace serien er en av de beste spilleseriene som finnes. Bra single player, veldig god multiplayer og FRED(2) rocker :smile: Veldig undervurdert spill

vel det er jo 2 forskjellige slutter da.uansett ja slutten(e) var en smule skuffende men som han sier"from our odessey into hell we return with the gift to travel home"(eller noe i den duren,lenge siden jeg har spilt singel)

det var jo lagt opp til en 3er men grunnet salgstall og div andre ting som:red faction og andre spill.og nå som volition er kjøpt opp av andre så har de jo mistet rettighetene til descent freespace serien

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...