Gå til innhold

Dummeste en jente har sagt til deg ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Jente i klassen til en kompis på GK Media og Kom:

 

"..bruker vi blitz når vi tar bilder av negrer? [...]"

7306124[/snapback]

 

Kva var det som fekk ho til å gå den linja? >.<

7388934[/snapback]

Aner ikke. Kanskje hun ville ta nakenbilder av seg selv? :p

 

Forresten har han en kvinnelig samfunnskunnskapslærer som er rimelig Bush-frelst.

 

"De fant jo masseødeleggelsesvåpen, bl.a. atomvåpen i Irak, gjorde de ikke? Også angrep jo Irak USA!"

 

:lol:

 

Overhører ofte tenåringsjenter som skriker ut alt av det mest private de har i livet, selv om andre hører det.

 

Eksempel:

"Var på fest i helga. Så tegna dei meg i ansiktet og eg var så drita. Så fingra dei meg så jævlig hardt i f*tta. Det gjorde so vodt. hihihi..."

 

Er det inn nå eller?

7389146[/snapback]

Slikt er så morsomt.

Lenke til kommentar
Dummeste ei jente har sagt til meg er: "Kan du ta vare på hamsteret?"

*snip*

 

Så da fikk iallefall bærehanken på det 1200kroners buret (jeg betalte) bevist at det ikke bare er til pynt,  i det jeg tok 2 piruetter og la hele vekta i kastet som resulterte i at bur og hamster forsvant ut av 2etasje så det regna sagflis de neste 5minuttene.

 

Og i det hamsteret og buret traff lyktestolpen og rikosjerte ut på jordet i en eksplosjon av hamsterfòr, sagflis, møkk og hardplast avsluttet jeg samtalen med:

 

"Pogo dør med oss!" ..... haha så MOVIE!!  :w00t:

6458527[/snapback]

:!: Nå ler jeg så jeg har vondt! Den var det klasse over!

 

PS: CrazyKimmi: Hamster går ikke under kategorien dyr - de går under kategorien skadedyr. Dvs. samme kategori som rotter, mus og kakkerlakker.

 

Jeg har personlig aldri felt ei tåre for noen av de musene eller kråkene som Pus har tatt knekken på.

 

Kill, kill! :ph34r:

Lenke til kommentar
Jente i klassen til en kompis på GK Media og Kom:

 

"..bruker vi blitz når vi tar bilder av negrer? [...]"

7306124[/snapback]

Mitt "profesjonelle" :ermm: råd vil være å unngå bruk av blitz dersom bakveggen er hvit. Du vil enten få en overeksponert vegg eller "riktig" vegg og dine mørkhudede venner som svarte skygger på samme veggen. Etter mitt første Afrika-besøk og x antall ubrukelige bilder lærte jeg meg dette.

 

Mao - spørsmålet var ikke så dumt som det høres ut. Men selvsagt klossete formulert.

Lenke til kommentar

Kan nemne sist gong jeg fikk latterkrampe av ei jente.

 

Jeg satt drita på øl hjemme og pratet med ei som hadde hvert forelsket i meg i over 1år.

 

Hun bynner å tyte om at hun ikke er seg selv rundt meg bla bla bl bl bb.. . ++

 

Drita som jeg var, kicka den enorme latterkrampa inn (mest fordi hun er SÅ XTtremt uaktuell å røre).

 

En ting jeg glemte var at webcam sto på Doh!

 

Kankje ikke så dumt sakt, men jævla artigt :devil:

Endret av luni
Lenke til kommentar
Jente i klassen til en kompis på GK Media og Kom:

 

"..bruker vi blitz når vi tar bilder av negrer? [...]"

7306124[/snapback]

 

Kva var det som fekk ho til å gå den linja? >.<

7388934[/snapback]

Aner ikke. Kanskje hun ville ta nakenbilder av seg selv? :p

 

Forresten har han en kvinnelig samfunnskunnskapslærer som er rimelig Bush-frelst.

 

"De fant jo masseødeleggelsesvåpen, bl.a. atomvåpen i Irak, gjorde de ikke? Også angrep jo Irak USA!"

 

:lol:

 

Overhører ofte tenåringsjenter som skriker ut alt av det mest private de har i livet, selv om

andre hører det.

 

Eksempel:

"Var på fest i helga. Så tegna dei meg i ansiktet og eg var så drita. Så fingra dei meg så jævlig hardt i f*tta. Det gjorde so vodt. hihihi..."

 

Er det inn nå eller?

7389146[/snapback]

Slikt er så morsomt.

7389182[/snapback]

 

 

Tell me about it ... Jeg går GK, eneste gutt i klasen, 15 jenter.. Hver jævla dag det

"jeg fikk meg knull bak i ei Bmw.. Det var sota bakrute, så ingen så det , før typen som knulla meg skrek til folk på en Shell stasjon om at dem skulle komme, mens vi drev og pula "

 

Dama har unge liksom..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...