Gå til innhold

Dummeste en jente har sagt til deg ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg jobbet en stund som bartender mens jeg studerte, og en av gjestene var veldig glad i å synge karaoke. Siden jeg styrte denne karaoken og hun tok med seg sine egne CD'er, snakket vi naturligvis en del sammen. Vi begynnt så smått å bruke live piano mens hun sang, og skulle finne en dato til å øve inn en sang, før baren ble full av fulle folk. Jeg foreslo da såklart "en gang rett etter skoletid", hvilket i mitt tilfelle var sant. Denne... kreasjonen av en dame på 36 år tok da dette som et komplement om hennes "ungdommlige utseende" og ble smigret. "Næææ-ææ, hvor gammel tror du jeg *er* lizzom.... søte deg da.....". Greit nok, dum som et brød, men jeg fikk en klem.

 

Samme dame presterte å ringe meg tidlig på to lørdager, når jeg ligger i koma etter å ha jobbet til 03.00, og gjennom hele samtalen som omhandler  *ingenting* knasker høylytt på et saftig eple.

 

God morgen til deg også !

7299932[/snapback]

 

Beklager off topic

 

haha konge! =)

Lenke til kommentar
Hvor mye vet du om Turkmenistan? Det er et land som har ca. det samme befolkningstallet som Norge.

 

Vi nordmenn ser på oss selv som adskillig viktigere i global sammenheng enn vi egentlig er.

7259879[/snapback]

 

Den er drøy da, jeg betviler ikke at de har strøm og er akkurat like gamle i turkmenistan som ellers i verden :p

Lenke til kommentar
"sola er en planet"

"gulrøtter vokser jo på trær da!"

"blir pizzaen sunnere når jeg tar den i mikroen så fett renner av?"

 

 

Detta er samma jenta, og hu sitter nesten rett forran meg i timen nå.

7301945[/snapback]

 

Skulle tro det var ei i klassen min jo..

 

"Snu grillen da, så blåser det ikke på den"

"Jeg veier xx (husker ikke) og har på meg en redningsvest som tåler xx kg. Hvis jeg tar på meg en redningsvest som tåler 80kg, vil jeg fly da?"

"Var ost en levene organisme før deg ble en ost?"

Lenke til kommentar

Husker fra ungdomsskola engang at en kvinnelig lærer stod å lette etter mount everest i sør amerika. Stod der i ca 10 min og lurte på om kartet ikke var oppdadert siden det så så gammelt ut :!:

 

Nei for all del blonde kvinnemenneske, fjellet er nytt :tease:

 

Btw: fikk faktisk kjeft siden jeg svarte spydig, men jeg klarte ikke holde meg......

Endret av darkz
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Husker fra ungdomsskola engang at en kvinnelig lærer stod å lette etter mount everest i sør amerika. Stod der i ca 10 min og lurte på om kartet ikke var oppdadert siden det så så gammelt ut :!:

 

Nei for all del blonde kvinnemenneske, fjellet er nytt :tease:

 

Btw: fikk faktisk kjeft siden jeg svarte spydig, men jeg klarte ikke holde meg......

7303022[/snapback]

 

Hahahahaha!! :lol:

Lenke til kommentar
Sånne lærere fortjener ikke å være lærer på et såpass høyt nivå som ungdomsskolen.

7303057[/snapback]

Hu burde jo i hvert fall ikke bli satt på noe lavere nivå, det er jo der man legger grunnlaget.

Hu burde vel kanskje ikke være lærer i det hele tatt (:

7303070[/snapback]

 

Tenkte jeg også, egentlig...

 

Verden trenger smørbrødsmørere.

Lenke til kommentar
Hvor mye vet du om Turkmenistan? Det er et land som har ca. det samme befolkningstallet som Norge.

 

Vi nordmenn ser på oss selv som adskillig viktigere i global sammenheng enn vi egentlig er.

 

Norge har større kjøpskraft per innbygger enn noe annet land, vi har nest høyest bruttonasjonalprodukt per innbygger i verden, og vi er i følge FN det landet i verden med høyest levestandard. Vi er i tillegg verdens tredje største eksportør av olje, verdens viktigeste resurs. Tror du virkelig det er inbyggertall som avgjør hvor viktig et land er i global sammenheng? Vi kan med all grunn se på oss selv som viktige, for i global sammenheng er en liten landsby på bygda i Norge viktigere enn hele Turkmenistan.

Endret av Goz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...