Gå til innhold

Dummeste en jente har sagt til deg ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Reiner med denne har gått om og om igjen....

 

men.. når man leter etter den rette jenta og finner ut at for å finne den rette er det skikkelig bra å kjenne partneren fra før for da ligger det allerede til rette for et godt forhold når man allerede er venner fra før... ville nå jeg tro... å da når alt kommer til alt.... missforstå meg rett...

 

"Vi er for gode venner"

 

og så resten av livet ser man ikke noe mer til den jenta :p hehehe

flere som kjenner seg igjen? ^^

6925700[/snapback]

Kjenner meg altfor godt igjen.

Lenke til kommentar

Jeg var på fest (rimelig laber greie, kan såvidt kalles fest) nylig hvor jeg kjente én person, og derfor satt jeg ved siden av ham i sofaen. Han krangler med en PMS-berte man aldri har sett maken til; alt var rett og slett negativt. Hun kjeftet og smalt på alle i rommet, men spesielt kompisen min irriterte henne. Det kom to gullkorn på rad fra søtnosen, og de var følgende:

Jenta: Jeg er født i Skien.

Gutt: Åh? Kjenner du Henrik?

Jenta: Hva faen er det du tror, at det er så lite der at alle kjenner hverandre? Det er faktisk ikke sånn at jeg vet hvem alle i Skien er!

 

Dette førte selvfølgelig til at jeg lo så chipsen spruta, hvor hun deretter kommenterte:

Jaja, er nå bedre det enn å bare sitte der og spise chips og ikke ha noen meninger.

 

 

Siden den dag har jeg gjort mitt beste for å styre langt forbanna vekk fra denne kjerringen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...