Gå til innhold

Dummeste en jente har sagt til deg ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er skitten! Og det er DIN skyld!

7257546[/snapback]

Den var da ikke dum, jeg hadde blitt superblid :ohmy:

7258159[/snapback]

 

 

Hehe, det kan føyes til at en venn av meg hadde kastet en svamp på henne først (jada, det var egentlig ikke til meg hun sa det, men jeg sto rett atmed henne, så jeg hørte det :p ) også innså hun hvor rart det egentlig ble.

Spesielt siden en lærer var der i samme øyeblikk. :)

Lenke til kommentar
"Hey Jon, how old are you in Norway?"

"Do you have electric power in Norway?"

"Have you ever seen a car before you arrived to Amerika?"

"Do you have polar bears in the streets in Norway?"

 

De ligger vel saann nogen lunde paa toppen. En del amerikanere er dumme :w00t:

6940858[/snapback]

Hvor mye vet du om Turkmenistan? Det er et land som har ca. det samme befolkningstallet som Norge.

 

Vi nordmenn ser på oss selv som adskillig viktigere i global sammenheng enn vi egentlig er.

7259879[/snapback]

 

Fortsatt: "Ever seen a car.."? :lol:

Lenke til kommentar
Jeg syns du (trådstarter) skal skifte det til ei jente og ikke en jente. Det er det som riktig. Men det var en jente som sa til meg at hu ikke var billig. Hah, latterlig. For hu er egentlig billig=)

7260803[/snapback]

Er det ikke en liten idé å skrive rett selv før du retter på andre?

7260806[/snapback]

Selveid er velleid :)

Lenke til kommentar
"Hey Jon, how old are you in Norway?"

"Do you have electric power in Norway?"

"Have you ever seen a car before you arrived to Amerika?"

"Do you have polar bears in the streets in Norway?"

 

De ligger vel saann nogen lunde paa toppen. En del amerikanere er dumme :w00t:

6940858[/snapback]

Hvor mye vet du om Turkmenistan? Det er et land som har ca. det samme befolkningstallet som Norge.

7259879[/snapback]

Nok til å vite at de har strøm der, biler og at gatene er isbjørnfrie.

Lenke til kommentar
Tror Norge har mer de skulle sagt i en global sammenheng enn Turkmenistan for å være helt ærlig..

7259934[/snapback]

Tror ikke jeg.

7259999[/snapback]

Norge kan øke verdens oljepriser med kanskje 10 % ved å trekke seg ut fra OPEC og avslutte handel med olje. Makt? Neh.

7260062[/snapback]

Norge har ikke makt nok til å trekke seg ut fra OPEC ;) Da får vi se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Jeg syns du (trådstarter) skal skifte det til ei jente og ikke en jente. Det er det som riktig. Men det var en jente som sa til meg at hu ikke var billig. Hah, latterlig. For hu er egentlig billig=)

7260803[/snapback]

Man kan skrive ei jente og en jente, det er normalt for de som skriver bokmål å skrive "en jente", og du skriver jo til og med en jente selv :p

Lenke til kommentar
Tror Norge har mer de skulle sagt i en global sammenheng enn Turkmenistan for å være helt ærlig..

7259934[/snapback]

Tror ikke jeg.

7259999[/snapback]

Norge kan øke verdens oljepriser med kanskje 10 % ved å trekke seg ut fra OPEC og avslutte handel med olje. Makt? Neh.

7260062[/snapback]

Norge har ikke makt nok til å trekke seg ut fra OPEC ;) Da får vi se hva som skjer.

7264922[/snapback]

Artig, Norge er ikke og har aldri vært med i OPEC og kommer nok sannsynligvis aldri til å melde seg inn. Men de er medlem energibyrået som har sitt hovedkontor i paris og deres hovedmålsetning er å redusere OPEC sitt makt og få lavere energipriser. Er blant annet det som er grunnen vi har vinter og sommertid.

 

Nok OT

Lenke til kommentar
Og det er dumt? Det kommer mange rare ting som har blitt sagt her som jeg ikke hadde sett på som dumt.

7265147[/snapback]

Kanskje fordi hun er deilig, men ... jeg får det likevel ikke til å virke så dumt.

7265157[/snapback]

Hadde jenta vært stygg/feit hadde jeg hatt mer forståelse for at det var dumt. Om "deilig" hadde stått i anførselstegn kanskje.

Lenke til kommentar

Jeg jobbet en stund som bartender mens jeg studerte, og en av gjestene var veldig glad i å synge karaoke. Siden jeg styrte denne karaoken og hun tok med seg sine egne CD'er, snakket vi naturligvis en del sammen. Vi begynnt så smått å bruke live piano mens hun sang, og skulle finne en dato til å øve inn en sang, før baren ble full av fulle folk. Jeg foreslo da såklart "en gang rett etter skoletid", hvilket i mitt tilfelle var sant. Denne... kreasjonen av en dame på 36 år tok da dette som et komplement om hennes "ungdommlige utseende" og ble smigret. "Næææ-ææ, hvor gammel tror du jeg *er* lizzom.... søte deg da.....". Greit nok, dum som et brød, men jeg fikk en klem.

 

Samme dame presterte å ringe meg tidlig på to lørdager, når jeg ligger i koma etter å ha jobbet til 03.00, og gjennom hele samtalen som omhandler *ingenting* knasker høylytt på et saftig eple.

 

God morgen til deg også !

Endret av Ulkesh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...