Gå til innhold

Dummeste en jente har sagt til deg ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var i en bilteoritime (valgfag) for noen uker siden.

læreren forklarer bilens bremsesystemer og hvordan alt fungerer.

Han forklarer at biler har 2 bremsekretser slik at hvis 1 ryker får man stoppet, og sier at dette kan sammenlignes med at man har 2 vaiere til bremsa på sykkelen, og ho ene i klassen utbryter: hva er en vaier??

trodde jeg skulle knekke av latter.

Lenke til kommentar
Var i en bilteoritime (valgfag) for noen uker siden.

læreren forklarer bilens bremsesystemer og hvordan alt fungerer.

Han forklarer at biler har 2 bremsekretser slik at hvis 1 ryker får man stoppet, og sier at dette kan sammenlignes med at man har 2 vaiere til bremsa på sykkelen, og ho ene i klassen utbryter: hva er en vaier??

trodde jeg skulle knekke av latter.

7405613[/snapback]

Ja, hva er vaier?

Lenke til kommentar
Var i en bilteoritime (valgfag) for noen uker siden.

læreren forklarer bilens bremsesystemer og hvordan alt fungerer.

Han forklarer at biler har 2 bremsekretser slik at hvis 1 ryker får man stoppet, og sier at dette kan sammenlignes med at man har 2 vaiere til bremsa på sykkelen, og ho ene i klassen utbryter: hva er en vaier??

trodde jeg skulle knekke av latter.

7405613[/snapback]

Ja, hva er vaier?

7405845[/snapback]

Wire?

Lenke til kommentar
Var i en bilteoritime (valgfag) for noen uker siden.

læreren forklarer bilens bremsesystemer og hvordan alt fungerer.

Han forklarer at biler har 2 bremsekretser slik at hvis 1 ryker får man stoppet, og sier at dette kan sammenlignes med at man har 2 vaiere til bremsa på sykkelen, og ho ene i klassen utbryter: hva er en vaier??

trodde jeg skulle knekke av latter.

7405613[/snapback]

 

For å være ærlig så syns jeg ikke detr var noe morsomt.. Jeg vedder på at det er flere i klassen min som ikke veit hva en wire er. Men å knekke av latter det hadde jeg ikke gjort. Jeg vet godt hva en wire er selv.

Lenke til kommentar

I en eller en annen sammenheng begynte læreren på ungdomsskolen å snakke om dinosaurer og hvordan de trampet rundt på jorda for millioner av år siden, da brøt plutselig ei jente ut og sa at ”Dinosaurer har da aldri funnets, skal vi lissom tro på pocemon også nå da eller?” Latternivået i klassen ble relativt høyt vill jeg påstå, vi andre syntes det var ganske sprækt å ikke tro på dinosaurer.

 

Rett etter angrepet på World Trade Center fikk vi i oppgave å skriv en stil fra denne dagen. Etter at stilene var rettet brukte norsklæreren en helt time på å ramse opp diverse skrivefeil og andre feil ifra stilene. Ett av skrekkeksemplene var noe en jente hadde skrevet (han nevte ikke navn). Det hun hadde avsluttet stilen med var at en person som overlevde dagen ringte hjem til sine slektninger i Norge og spurte om de ikke kunne komme til Norge da det var så farlig i USA for tiden, jo da de måtte bare ta seg en tur, men de skulle vell ikke bruke fly? Det var jo farlig, neida svarte den amerikanske karakteren, det var ikke noe problem, de skulle nemlig ta bilen.

Også da lo vi andre godt.

Lenke til kommentar
noen jenter plystret så jeg snudde meg så sa den ene: oi innbilsk du eller? så gikk de, da ropte jeg: hey. da snudde de seg å hva annet var det da å si enn: oi innbilske de hell?

 

haha, da ble de eiid

 

:!:  :!:  :!:  :!:

7458398[/snapback]

 

da du må si:

 

ja det var dere jeg ropte på. kan du/dere komme hit og forklare hva innbilsk betyr??

Lenke til kommentar
noen jenter plystret så jeg snudde meg så sa den ene: oi innbilsk du eller? så gikk de, da ropte jeg: hey. da snudde de seg å hva annet var det da å si enn: oi innbilske de hell?

 

haha, da ble de eiid

 

:!:  :!:  :!:  :!:

7458398[/snapback]

 

da du må si:

 

ja det var dere jeg ropte på. kan du/dere komme hit og forklare hva innbilsk betyr??

7458425[/snapback]

 

 

skulle hatt litt lenger tid å tenke ut noe helt sykt lurt å si men hadde det travelt :!:

Lenke til kommentar
noen jenter plystret så jeg snudde meg så sa den ene: oi innbilsk du eller? så gikk de, da ropte jeg: hey. da snudde de seg å hva annet var det da å si enn: oi innbilske de hell?

 

haha, da ble de eiid

 

:!:  :!:  :!:  :!:

7458398[/snapback]

Ble litt eid de jentene ja :!:

Lenke til kommentar
noen jenter plystret så jeg snudde meg så sa den ene: oi innbilsk du eller? så gikk de, da ropte jeg: hey. da snudde de seg å hva annet var det da å si enn: oi innbilske de hell?

 

haha, da ble de eiid

 

:!:  :!:  :!:  :!:

7458398[/snapback]

Ble litt eid de jentene ja :!:

7458448[/snapback]

 

 

jeg ville bare ropt: HEY! glad i dere også :p

 

fast uttrykk hos meg:P når noen sier noe til meg svarer jeg enten det eller jaja vær dag!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...