Gå til innhold

Dummeste en jente har sagt til deg ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg og ei jente i den forrige klassen min prata litt om Play Station og spilling og sånt da. Også sa hun at hun likte å spille Tekken. Hun at hun syntes det var best å spille med to konsoller for da kunne hun og en annen spille Two-Player...

Søstern min tok bilder med kameraet også ble batteriet tomt. Da var hun så lei seg fordi hun var fast bestemt på at bildene hun hadde tatt var blitt borte for alltid når batteriet ble tomt.

:wee:

6839342[/snapback]

 

hun kan jo ha ment å spille over nettverk med Playstation, det er bedre enn å soille med splitt-screen

Lenke til kommentar
Man kan jo gjøre som en kompis av meg som hadde en stygg og feit jente som følgte etter han hele tiden så han sendte henne en side med masse virus, og ja jenta har aldri følgt etter han igjen.

6844939[/snapback]

 

Jeg sa engang til en jente at jeg var homo for at hun ikke skulle forfølge meg. Forferdelig jente, å være med henne var nitrist og det hun preiket om var så godt som pisspreik alt sammen.

 

FYI: Er ikke homse, bare virket som den beste løsningen akkurat da.

Lenke til kommentar

Etter å ha tatt GK Elektro og VK1 IKT gikk jeg almenn på bygning 3.klasse. Klassen var samlet opp av alskens folk, og en betydelig andel av jenter fra helse/sosial og formgivning, ikke av det mest akademiske slaget med andre ord.

 

Matteundervisningen måtte deles opp i flere grupper; de som klarer seg i hverdagen, de som sleit litt, og de som gikk krisekurs for å klare å stå i det hele tatt.

 

De siste dagene før eksamen hadde vi oppsummering, da en jente rakk opp hånda og spurte "hvor mye er x?".

Lenke til kommentar
Skulle ringe inn en promillekjøring for en stund tilbake siden. så møter jeg et kvinnemenneske på sentralen. "Ja det hadde di allerede hørt om, men det var ingen personskade så det gikk bra". Så hvis man fyllekjører å kræsjer og det blir personskade, er det først da man skal få straff?

6846792[/snapback]

Politiet er opptatt med laserkontroll på motorveiene.

Lenke til kommentar
Jeg og ei jente i den forrige klassen min prata litt om Play Station og spilling og sånt da. Også sa hun at hun likte å spille Tekken. Hun at hun syntes det var best å spille med to konsoller for da kunne hun og en annen spille Two-Player...

Søstern min tok bilder med kameraet også ble batteriet tomt. Da var hun så lei seg fordi hun var fast bestemt på at bildene hun hadde tatt var blitt borte for alltid når batteriet ble tomt.

:wee:

6839342[/snapback]

 

hun kan jo ha ment å spille over nettverk med Playstation, det er bedre enn å soille med splitt-screen

6844996[/snapback]

Nei..Hun trodde selve spillekontrollene ble kalt for konsoller, derfor sa hun som hun gjorde... :nei:

Lenke til kommentar
Jeg og ei jente i den forrige klassen min prata litt om Play Station og spilling og sånt da. Også sa hun at hun likte å spille Tekken. Hun at hun syntes det var best å spille med to konsoller for da kunne hun og en annen spille Two-Player...

Søstern min tok bilder med kameraet også ble batteriet tomt. Da var hun så lei seg fordi hun var fast bestemt på at bildene hun hadde tatt var blitt borte for alltid når batteriet ble tomt.

:wee:

6839342[/snapback]

 

hun kan jo ha ment å spille over nettverk med Playstation, det er bedre enn å soille med splitt-screen

6844996[/snapback]

Nei..Hun trodde selve spillekontrollene ble kalt for konsoller, derfor sa hun som hun gjorde... :nei:

6849687[/snapback]

"Kontroller" og "Konsoller" et fett :p eller :roll:

Lenke til kommentar
Skulle ringe inn en promillekjøring for en stund tilbake siden. så møter jeg et kvinnemenneske på sentralen. "Ja det hadde di allerede hørt om, men det var ingen personskade så det gikk bra". Så hvis man fyllekjører å kræsjer og det blir personskade, er det først da man skal få straff?

6846792[/snapback]

 

Hårreisende!

 

Haha, du skulle tatt navnet hennes og gått til avisa! =)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Reiner med denne har gått om og om igjen....

 

men.. når man leter etter den rette jenta og finner ut at for å finne den rette er det skikkelig bra å kjenne partneren fra før for da ligger det allerede til rette for et godt forhold når man allerede er venner fra før... ville nå jeg tro... å da når alt kommer til alt.... missforstå meg rett...

 

"Vi er for gode venner"

 

og så resten av livet ser man ikke noe mer til den jenta :p hehehe

flere som kjenner seg igjen? ^^

Lenke til kommentar
Dummeste ei jente har sagt til meg er: "Kan du ta vare på hamsteret?"

 

La meg forklare. Vi hadde et dverghamster som het Pogo sammen, ja HAHA ja, og den var hun veldig glad i. Så etter 2år satt jeg å ble dumpa i sofaen her ... så mye dritt vi snakket om, og ikke en tåre fra hennes sie. Så sier hun det jeg skrev over her, og jeg sier: "øh nei - det hælvettes hamsteret skal ut herfra i det samme du smeller igjen døra". DAAAA først kommer tårene, for et forpult lite dverghamster sin skyld. Men våre 2år sammen var ikke verdt litt fuktig øyekrok engang.

 

Så da fikk iallefall bærehanken på det 1200kroners buret (jeg betalte) bevist at det ikke bare er til pynt,  i det jeg tok 2 piruetter og la hele vekta i kastet som resulterte i at bur og hamster forsvant ut av 2etasje så det regna sagflis de neste 5minuttene.

 

Og i det hamsteret og buret traff lyktestolpen og rikosjerte ut på jordet i en eksplosjon av hamsterfòr, sagflis, møkk og hardplast avsluttet jeg samtalen med:

 

"Pogo dør med oss!" ..... haha så MOVIE!!  :w00t:

6458527[/snapback]

 

 

HAHAHAHA råeste. typisk kvinnfolk ^^ jaja no brain no pain... beklager til de få av jenter i denne verden som er "noe nytt og revulusjonerende" ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...