Gå til innhold

Dummeste en jente har sagt til deg ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg og ei jente i den forrige klassen min prata litt om Play Station og spilling og sånt da. Også sa hun at hun likte å spille Tekken. Hun at hun syntes det var best å spille med to konsoller for da kunne hun og en annen spille Two-Player...

Søstern min tok bilder med kameraet også ble batteriet tomt. Da var hun så lei seg fordi hun var fast bestemt på at bildene hun hadde tatt var blitt borte for alltid når batteriet ble tomt.

:wee:

Lenke til kommentar
Jeg og ei jente i den forrige klassen min prata litt om Play Station og spilling og sånt da. Også sa hun at hun likte å spille Tekken. Hun at hun syntes det var best å spille med to konsoller for da kunne hun og en annen spille Two-Player...

Søstern min tok bilder med kameraet også ble batteriet tomt. Da var hun så lei seg fordi hun var fast bestemt på at bildene hun hadde tatt var blitt borte for alltid når batteriet ble tomt.

:wee:

6839342[/snapback]

på noen av de eldste digitale fotoapperater og andre flashminneenheter hadde dette stemt.. til opplysning 8-|

Lenke til kommentar
Jeg og ei jente i den forrige klassen min prata litt om Play Station og spilling og sånt da. Også sa hun at hun likte å spille Tekken. Hun at hun syntes det var best å spille med to konsoller for da kunne hun og en annen spille Two-Player...

Søstern min tok bilder med kameraet også ble batteriet tomt. Da var hun så lei seg fordi hun var fast bestemt på at bildene hun hadde tatt var blitt borte for alltid når batteriet ble tomt.

:wee:

6839342[/snapback]

på noen av de eldste digitale fotoapperater og andre flashminneenheter hadde dette stemt.. til opplysning 8-|

6839668[/snapback]

Dette var et helt nytt kamera.. :tease:

Mamma lurte på om du kunne legge alle de forskjellige bildene vi hadde tatt i forskjellige mapper på dataen. Hun lurte på om det gikk an, å lage mapper til de forskjellige bildene... :D

Endret av Trouble
Lenke til kommentar
Det absolut dummeste en jente har sagt til meg: "Kan vi ikke heller bare være venner?"

6840427[/snapback]

Jenter tror visst det er en finfin måte å si at "det er greit du elsker meg, men jeg liker deg ikke egentlig, du er feit og ekkel, vennligst ikke snakk for mye til meg og vennligst glem meg. Men vi kan fortsatt hilse og snakke om hvor dumme andre er".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...