genetex Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Heisann. Jeg ser her på forumet at alle mener fks. final fantasy 7 var det beste spillet i serien, og att noen av de etterpå var dårlig osv. Jeg har aldri spillt noen av disse spillene, men, hvorfor prater nesten ingen om final fantasy 1-6? Hvordan var de? Når kom nr. 1 ut? HVilken konsoll?
angry_dee Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Heisann. Jeg ser her på forumet at alle mener fks. final fantasy 7 var det beste spillet i serien, og att noen av de etterpå var dårlig osv. Jeg har aldri spillt noen av disse spillene, men, hvorfor prater nesten ingen om final fantasy 1-6? Hvordan var de? Når kom nr. 1 ut? HVilken konsoll? 6443769[/snapback] 1-6 var vel på Nintendo, både 8- og 16-bit(?) (Super Nintendo) Er vel ikke så mange som har prøvd de da Final Fantasy hadde gjennombrudd med 7'ern. http://no.wikipedia.org/wiki/Final_Fantasy
mushi Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 ikke spilt 1-4 så mye, men både 5 og spesiellt 6 er veldig bra. ff6 er mitt favoritt spill på snes. utrolig bra grafikk/lyd og laaaangt til å være noen mb på en catridge. Burde prøves av ff fan, som takler å spille gamle 2d spill.
Golrandir Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 ff 1-7 er ganske bra dette er noe du burde prøve og ff1 er på gba, ps1, og data emulator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå