Gå til innhold

Demo av The Settlers II: 10th Anniversary (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vil spillet komme i Engelsk utgave også?

6438551[/snapback]

Sakset fra artikkelen: "Den europeiske og nordiske lanseringen av The Settlers II: 10th Anniversary er satt til høsten."

Er det fortsatt mulig å spille splitscreen?

6438009[/snapback]

Hvis dette var mulig i originalen, tviler jeg på at de har fjernet den muligheten nå.

Skrevet

Hadde sansen for de tidlige The Settlers spillene. Da var det ikke så veldig innviklet og man fikk nesten litt følelser for det små folket.

Skrevet

Ok, tilbrakte halvannen time med dette nå og det var ikke noe _stort_ problem med tysk for en som hadde tysk på videregående for et hav av år siden.

Jeg tok en liten gjennomgang av filene som følger med i demoen, tho, og der ligger faktisk språkfilene for den engelske versjonen.

Gå til:

data\language og rename "de" til "de_fisk" og "gb" til "de" .. og vips, så har du engelsk språk :-D

Har ikke prøvd å spille gjennom alt med dette, men det funka fint for oppstart og menyen iallfall. Det ser også ut som om filene er av samme størrelse om de andre.

Skrevet

Det å bytte navn språket funka helt utmerket, tilogmed stemmene ble på engelsk.

Ellers var demoen kjempe bra, er akkuratt som 2'ern.

Synd ikke vikingene er med lenger, og jeg tror ikke at det blir mulighet for splitscreen.. Men det kommer helt sikker til å bli et kosespill xD

Skrevet (endret)

Morsomt!

Herlig å spille en oppusset klassiker, håper på en demo hvor man kan spille litt mer enn nitti minutter.

Endret av spiderworm
Skrevet

Gledet meg sinnsykt til dette, og sitter rett og slett og koser meg når jeg spiller demoen :) Men fy SØREN så irriterende at det bare er 90 minutter! Argh!

Skrevet

Artikkelen er nå republisert på Gamer.no, med link til lokal nedlasting av den engelske demoen i steden.

Skrevet (endret)

Tusen hjertelig takk Saddlefall :D

Kom nettopp ut av et game med -120 minutter i tid, hehe.. neat.

Endret av eXZire
Skrevet

Greier ikke holde meg lenger, må prøve demoen nå. Får håpe det er så bra at jeg har noe å glede meg til. ^^

Noen som har prøvd den?

Er den lang? Er det mye du ikke kan gjøre i demoen?

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...