Gå til innhold

Demo av The Settlers II: 10th Anniversary (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da burde du ha svart 'Ja' på å installere DirectX 9.0c under installasjonen.. DirectX har gått over til å bruke ulike DLL-filer som man linker mot i stedet for "en stor installasjon". Et raskt google-søk etter DLL-fila og det å legge den i samme katalog som .exe-fila bør også gi resultater.

Lenke til kommentar
får ikke spillt, mangler d3dx9_29.dll ...

6454946[/snapback]

 

"A.: Extrahiere die Datei: Support\DirectX\Feb2006_d3dx9_29_x86.cab mit Winrar nach: [installFolder]\bin"

 

http://forums-de.ubi.com/eve/forums/a/tpc/...24/m/8091023064

 

Med andre ord, pakk ut nevnte .cab fil (som følger med installasjonsfilene til spillet) i \bin mappen hvor demoen installerte seg så skal det fungere.

Lenke til kommentar

Har støtt på eit par feilmeldinger etter installasjon, når eg starter spillet. Først pga DirectX, det er fikset.

 

Så denne her, den kommer rett etter at spillet er startet, får svart skjerm, så popper

post-22483-1152458829_thumb.jpg

opp. Ignore og Abort har samme funksjon, får vekk meldinga. Retry gjør ingenting.

 

Deretter kommer post-22483-1152458935_thumb.jpg

etter at den første er klikka vekk. Den ser ikkje helt bra ut :hmm:

 

Kommer tilbake til windows etter den siste meldinga er trykt vekk.

 

Noen som har peiling på hva som er galt?

 

Sitter på laptop, ferrari 3000.

 

Prosessor: AMD Athlon XP-M

Prosessorhastighet: 2500

MHz Minne installert: 512

Harddisk: 60 GB

Grafikkontroller: ATI Mobility Radeon 9200

 

Takk på forhånd. :)

 

 

Edit: bildene ble litt feil men, skal gå ann å se hva som står der... :p

Endret av ac_
Lenke til kommentar

Oj.. blir nok noen timer foran skjermen med dette spillet. Noen år siden siden jeg har spilt Settlers 2, husker jeg måtte kjøpe PC i 1996 fordi de ikke ga det ut på AMIGA :D (men det kom kanskje seinere... ser andre her har spilt det på amiga)

Endret av MrA
Lenke til kommentar

Gleder meg til fullversjonen kommer ut.

 

De siste settlers-spilla var ikke så fornøyelig som 1'ern og 2'ern. Jeg liker at man kan bygge veiene selv, i stedet for at masse tullinger skal lage veiene selv. + at war-systemet er mye smoothere (og enklere).

 

Skal teste demoen nå :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
HER er en fix så man kan spille mer enn 90 minutter! Testet den nettop, og den funker! :D

 

Pakk den ut i bin mappa.

6446908[/snapback]

 

Takk takk, da var helgen reddet hvis regnværet skulle finne på å nærme seg området.

6449049[/snapback]

 

*person uten peiling* som digger settlers (og kan sånn middels mye om data...)

lasta ned fixen, men har ikke peiling videre. hvor der den berømte bin-mappa?? :innocent:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...