Gå til innhold

VM i fotball?...hvem bryr seg..?


Hashtægg

Anbefalte innlegg

Jeg personlig elsker fotball, og når det er vm og em er jeg overlykkelig. Jeg sitter klistra til skjermen i nesten en hel måned og heier alltid på Tyskland<33.. Og det jeg ikke forstår er hvordan noen kan mene at fotball er meningsløst? hvordan de kan klage over at det er for mye fotball på tv?? unnskyld meg, hvis du sammenligner fotball med andre programmer som går på tv er fotball det beste å se på, uten tvil! så derfor lurer jeg på, dere som mener at fotball er teit og at det er alt for mye av det på tv( om det er noen her da) HVORFOR og hvordan kan dere synes det?!

Endret av demille
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syns absolutt fotball ikke er det beste å se på!! Kanskje først og fremst fordi jeg ikke er spesielt interessert i fotball (men jeg heier alltid på England siden det er mitt fav.land)... Men Gilmore Girls er mye bedre, det er jo faktisk morsomt, man ler! Vel, jeg ler ihvertfall. Men fotball - hvem ler av det? Ikke så mange tror jeg? Nå skal jeg ikke påstå at man bare skal se på TV for å få seg en real latter, men jeg er totalt uenig i påstanden din om at fotball er det beste å se på TV! Nå som det er VM går det utover alle andre programmer! IRRITERENDE! TV2 burde heller opprette en egen VM-kanal under VM....

 

Men godt innlegg, min GODE og uvirtuelle venn =D

Lenke til kommentar
Jeg syns absolutt fotball ikke er det beste å se på!! Kanskje først og fremst fordi jeg ikke er spesielt interessert i fotball (men jeg heier alltid på England siden det er mitt fav.land)... Men Gilmore Girls er mye bedre, det er jo faktisk morsomt, man ler! Vel, jeg ler ihvertfall. Men fotball - hvem ler av det? Ikke så mange tror jeg? Nå skal jeg ikke påstå at man bare skal se på TV for å få seg en real latter, men jeg er totalt uenig i påstanden din om at fotball er det beste å se på TV! Nå som det er VM går det utover alle andre programmer! IRRITERENDE! TV2 burde heller opprette en egen VM-kanal under VM....

 

Men godt innlegg, min GODE og uvirtuelle venn =D

6402376[/snapback]

Ærlig talt... Gilmore Girls? :nei:

Lenke til kommentar

Kanskje fordi fotball setter tilside det vanlige sendeskjema og ødelegger for det folk vanligvis ville ha sett på?

 

Dessuten, helt generellt.

En gjeng med folk som løper etter en ball, er ikke det helt store å se på heller.

De har en lønn som ikke ligner grisen, noe som jeg mener er helt på jorde.

Da de løper etter en ball?!?!?

 

Fotball er "dumt" eller ekstremt steriotypisk.

En ting er at noen liker å spille fotball, flott idrett og alt det.

Men å se på det?!?!?

Endret av chills
Lenke til kommentar

Når det er så utrolig mange som liker fotball, skjønner jeg at de sender endel av det nå som det er VM. Det på 2 norske kanaler, hvis du ikke takler det i 1mnd, da har du et problem.

 

Uansett nå som det er sommer, er det egentlig ikke tiden for å sitte inne å se på tv. Skal være ut og ksoe seg i sola ;)

 

Men uansett, fotball er på tv, fordi så mange liker det. De fleste her liker data, hadde elska om det gikk data relaterte programmer på tv, mens mange andre hadde hata det.

Lenke til kommentar

Det er nok av dem som klager over at det er for mye fotball og at det er i veien for andre ting. Men spør man dem om hva de heller ville se på, så er det mange som ikke har noe svar. For det er ikke noe annet de vil se på, de liker bare å klage på fotballen whatsoever.

 

Jeg elsker når det er fotball på tv, vm og sånn. Og syns alle haterne der ute kan overleve en måneds fotball-vm/em annenhvert år uten å klage. Fotballen som er ellers er jo stort sett bare eliteseriekamper som går søndag kveld. EN kveld i uka altså.

Lenke til kommentar
Dessuten, helt generellt.

En gjeng med folk som løper etter en ball, er ikke det helt store å se på heller.

De har en lønn som ikke ligner grisen, noe som jeg mener er helt på jorde.

Da de løper etter en ball?!?!?

6402544[/snapback]

Følelser, taktikk, fantastiske mål, fantastiske angrep, fantastiske redninger, håpløst forsvarsspill, tannløse angrep, frekke detaljer, sure trenere, flotte supportere, slåssing, øl. Nei gudane vet hvorfor folk liker fotball...

Lenke til kommentar
Kanskje fordi fotball setter tilside det vanlige sendeskjema og ødelegger for det folk vanligvis ville ha sett på?

6402544[/snapback]

Oh no, 7th Heaven med seer tall 2 (cun og en annen tulling) går ut til fordel for Tyskland - Argentina med seertall 1-2 mill.

 

Dessuten, helt generellt.

En gjeng med folk som løper etter en ball, er ikke det helt store å se på heller.

De har en lønn som ikke ligner grisen, noe som jeg mener er helt på jorde.

Da de løper etter en ball?!?!?

6402544[/snapback]

Markedskreftene styrer lønnsnivået til spillerne. De leverer et produkt som tilfeldigvis er verdens mest populære. Selvsagt skal de ha betalt for det.

 

Fotball er "dumt" eller ekstremt steriotypisk.

En ting er at noen liker å spille fotball, flott idrett og alt det.

Men å se på det?!?!?

6402544[/snapback]

Stereotypisk, huh?

 

Advokatyrket er veldig spennende, men hvem orker å se på Ally McBeal? =P

Lenke til kommentar
Kanskje fordi fotball setter tilside det vanlige sendeskjema og ødelegger for det folk vanligvis ville ha sett på?

6402544[/snapback]

Oh no, 7th Heaven med seer tall 2 (cun og en annen tulling) går ut til fordel for Tyskland - Argentina med seertall 1-2 mill.

6404931[/snapback]

 

Meget, meget godt sagt. :yes:

Lenke til kommentar

For å si det slik, fotball synes jeg er heller kjedelig.

Men, så bryr deg meg like mye når det går på tv som tour de france.

Fotball har aldri og kommer nok aldri til å bli mer interesangt for meg, enn å se på de svette syklende folka i touren. Nå er ikke jeg særlig avhengig av tv'n. Det er som sagt sol ute og fint vær. (i "krisetilfelle" så har jeg alltids andre kanaler, DVD'er og PC'n uansett.)

 

At noen mener at dette er fantastisk kan jeg godt skjønne. Er sikkert artig hvis du er interesert. Personlig ser jeg heller på at de sprenger ting i lufta på brainiacs, da det er mindre kjedelig enn fotball.

 

Såvidt jeg kan erindre, så har jeg aldri blitt tvunget til å se på fotball, men. Jeg ble rimelig forbanna på fadern når jeg satt å så film, så tok han bare fjernkontrollen fra meg pga Urgurai og Chile spilte VM kamp (fins det noe mer kjedelig å se på enn dette ??)... :thumbdown: Det endte med at jeg pælma fjernkontrollen og ledninga til tv'n så han måtte kjøre bort for å se på den fotballkampen. Så måtte jeg på Ekjøp dagen etterpå for å skaffe ny ledning og universalfjernkontroll. :p

Lenke til kommentar
Det er VM kvart fjerde år og varer i 3 veker, ser ikkje kva folk klager etter.

 

Kva står forresten WM for? World Mesterskap? :p

6410884[/snapback]

aha :p morsom en du..

 

Norsk: VM = Verdens Mesterskap

Internasjonalt/eng.: WC = World Championship

 

er det ikke sånn a? Ble usikker jeg faktisk.. (kanskje litt offtopic men)

6410944[/snapback]

 

joa er nok VM på norsk;) hehe og WC på eng.. tok å skrev en blanding jeg;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...