Gå til innhold

Doom/Stoner-musikktråden


Supernaut_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
eyey. får prøve å få i gang litt her.

Kjøpte akkuratt den nyeste monster magnet skiva i dag. Synes den er knalltøff, blandt en av de beste. Cyclone er så sinnsykt deilig. noen andre som har fått sjekka den ut?

Gratulerar med ein knakandes flott avatar. I følgje dei som har peiling er Clutch eit av verdas aller beste band. Den nye Monster Magnet-plata hamnar nok i hylla når studielånet tikkar inn i januar, eg har sett den har fått god kritikk så dette lover bra.

clutch er heilt klart mitt favorittband, er så genial musikk. Har begynt å like den nye plata veldig i det siste, liker det tøffe blues feelingen som hele plata har.

 

Monster Magnet nermer seg nå en solid andreplass. makan til behagelig musikk skal du leite lenge etter. skikkelig trippy!

 

Oj, denne tråden har jeg ikke sett før.

Også jeg som er kjempe fan av Doom og Stoner da. :)

 

Fikk sisteplata av Electric Wizard til jul og den var så ufattelig rå!

Vurderer også å skaffe meg Heavy Lord sin siste, høres fett nok ut det.

http://www.myspace.com/heavylord

Noen som liker?

Witchcult today er en rå skive. skikkelig funky i forhold til de andre. dunwitch tar jo helt av!

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Kyuss's tidligere trommis, Brant Björk har laget ganske mye musikk etter at han slutta i nevnte band, han har blandt annet gitt ut noen soloskiver, som jeg dessverre ikke har fått sjekka ut, men han har også gitt ut et par skiver med band, under navnet Brant Björk and the bros. Dette er absolutt verdt å høre på:)

Lenke til kommentar

MAMMATUS fortjener definitivt en lite opprop. Smakfullt.

 

Noe annet jeg har lyst å tipse om, men som jeg ikke har en anelse om hvor jeg skal nevne er Monos. Hellige, saftige grønnskalle hvor deilig og dronende Generators-plata er. Minimal musikk som virkelig gjør susen. Skulle tro disse har gjort research på hvilke frekvenser som byr opp til transelignende tilstander i huet. Fant bare to sæmplz av denne faentastiske duoen, men det er ikke nok. Se om dere finner hele plata når den dukker opp, og ikke minst, send et eksemplar til meg.

 

DS74.jpg

 

Sample en og TO.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...