Gå til innhold

Tokio Hotel Rocks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105476
Hørt på hele albumet. Scream og Monsoon var ikke så altfor verst... småfengende poprock. Men ellers/totalt sett, må jeg si at jeg synes bandet er enormt oppskrytt. Dog finnes det jo enormt potensiale med tanke på deres alder. Bare håper de går vekk fra det japanske puddelrock imaget og popmusikken og finner veien inn i melodiøs metall.

Musikalsk er de ikke veldig mye å skryte av, men med tanke på markedsføring, popularitet og hva de har oppnådd beundrer jeg dem.

Lenke til kommentar

Det ser ut til at de fleste glemmer at det ikke er gamle karene det er snakk om. De har holdt på som band siden 2001 (da de var 12 år) og kommet en lang vei siden da. Spørsmålet er om det ikke har vært feil å promotere og støtte opp under image framfor det musikktekniske, og det er selvsagt ikke noe forsvar til musikken at guttene er unge. Det er likevel en slags forklaring som kan gjøre at flere vil få andre perspektiver på bandet og se det i et større bilde. Ja, Tokio Hotel kan være et resultat av den grådigste kapitalist-kommersialismen i musikkbransjen, men jeg syns det fremdeles er litt imponerende at de som var så unge har kommet så "langt", til tross for om jeg liker musikken eller ikke.

Lenke til kommentar
Jeg vil ikke påstå at de er oppskrytte med tanke på den responsen de har fått her på forumet

 

Nei, men så er vel ikke akkurat metallhuene her på forumet Tokio Hotels 'target audience' på 13 år gamle jenter heller. Jeg mente selvfølgelig generelt og ellers :)

 

Musikalsk er de ikke veldig mye å skryte av

 

Som det skrives over er ikke alder noe forsvar for å gi ut dårlig musikk - det er produsent og backers ansvar å sørge for høyt nivå, og således er det nok bare et forsøk på å tjene penger på drittungene. Men når du kritiserer evnene deres må du ta alder i betraktning også, og da er det åpenbart at flere av dem har mye potensiale for utvikling.

 

Når det er sagt må jeg si at både musikken og imaget suger ganske hardt og at produsentene burde skamme seg :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Pga. organisert påvirkning og manipulering av stemmene på lista har vi valgt å tilbakestille stemmene på Tokio Hotel og My Chemical Romance.

 

At det går an...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...