Gå til innhold

SE W810i tråden - spørsmål og erfaringer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er stort sett veldig fornøyd med min W810i. Har hatt den en stund nå og har ikke erfart noen problemer med den. Eneste jeg stusser på er elendig battertid ved telefonsamtaler. Dessuten så blir det litt lett riper i displayet og det tar seg ikke bra ut på en telefon som dette. Er meget fornøyd med radio- og musikk-avspillingen.

6378246[/snapback]

 

Hei !

 

Jeg synes det er rart at skjermen er på hele tiden under samtaler, den suger jo strøm, og batteritiden blir jo veldig kort. Finnes det noen fiks på det ?

Ellers en helt genial telefon !

 

Jon-Arne

Lenke til kommentar
hva slags program kan jeg bruke for og få den formaten ?

6472768[/snapback]

 

Jeg selv bruker programmet Xilisoft 3GP Video Converter 3 som fungerer helt ypperlig. Har selg lagt inn noen episoder av friends på mobilen og det går helt fint selv om skjermen nok er litt liten å se på.

 

En annen ting jeg ikke var klar over da jeg kjøpte mobilen er at den støtter mobil-tv. Det er det ikke reklamert noe for, men det fungerer helt fint over EDGE nettet. Du kan se på tv både fra tv2, nrk og tv-norge.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Kan W810i vise video i fullskjerm? At videoen dekker hele skjermen slik som framvisning av bilder gjør. Min K700 benytter ikke hele skjermen på video, men jeg vet ikke hvordan dette er på K750 og W810i

6483177[/snapback]

 

Nei, den viser ikke i fullskjerm.

Lenke til kommentar
Kan W810i vise video i fullskjerm? At videoen dekker hele skjermen slik som framvisning av bilder gjør. Min K700 benytter ikke hele skjermen på video, men jeg vet ikke hvordan dette er på K750 og W810i

6483177[/snapback]

 

Nei, den viser ikke i fullskjerm.

6483540[/snapback]

 

Jo, det er mulig. Hvis du har videoen i riktig format og oppløsning og viser den vha. Walkman-programmet kan du velge å vise videoen i fullskjemmodus.

Lenke til kommentar

Meldinger og passord!

 

Noen som vet om det er en måte å få mobilen til å slutte og vise første del av det som står i mld du får før du har åpnet den?

 

Lurer også på om noen vet om det finnes noen funksjon for å legge inn passord på bildemapper. Hadde vært greit så ikke hvem som helst kan se gjennom bildene dine.

Lenke til kommentar

Har hatt mobilen i 3 dager nå. Liker den veldig godt, men:

 

jeg prøvde mp3-spilleren i går, og er slett ikke fornøyd med lyden. Den var rett og slett spe og "støvete." Og jeg som fikk høre at lyden var like god som på en iPod.

 

Håper i det lengste på at noen kan kan si at det er noe feil med mobilen min, og at den kan rettes. :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det er nok din mobil, for lyden på min er helt på linje med iPods. Det kan være kvaliteten på filene du legger inn på mobilen som er problemet.

Lenke til kommentar
Det er nok din mobil, for lyden på min er helt på linje med iPods. Det kan være kvaliteten på filene du legger inn på mobilen som er problemet.

6493636[/snapback]

Men lyden er støvete også når jeg hører på radio, i tillegg til de sangene som fulgte med telefonen. Hva er galt?

Lenke til kommentar
Det er nok din mobil, for lyden på min er helt på linje med iPods. Det kan være kvaliteten på filene du legger inn på mobilen som er problemet.

6493636[/snapback]

Men lyden er støvete også når jeg hører på radio, i tillegg til de sangene som fulgte med telefonen. Hva er galt?

6495235[/snapback]

 

Det er nok ikke til å stikke under en stol at lydkvaliteten ikke kan måle seg med et annlegg til flere tusen kroner. Hvor bra folk opplever lyden er vel avhengig av ørene som hører. Jeg selv opplever lyden ganske bra, men ikke på høyde med min Creative MP3 spiller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Men lyden er støvete også når jeg hører på radio, i tillegg til de sangene som fulgte med telefonen. Hva er galt?

6495235[/snapback]

 

Jeg vet ikke hva som er galt, men noe er nok galt. Lever den inn og be dem se på den, for det hørtes ikke normalt ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...