Ondskapen Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 (endret) Vet jeg slipper inn med tiden. Men det er kjipt og vente 2år for og komme på konsert da Men jeg skjønner også "dere eldre" som ikke liker at småunger leker harn og gjemsel under en konsert.. (er ikke sikker på hvordan disse lekene staves men...) Har foresten nok venting når det gjelder bil lappen, har gledet meg siden slutten av 6. klasse Endret 21. juni 2006 av thomas ll
Tze Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Blir nok en tur, ja.. men håper In Flames og Slayer er de to siste, så man kan sitte i fred på Rock In med _billig_ pils (og mindre småunger, lenge leve 20års grense) en god stund først
Ed Hunter Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Fekk brev med billett idag, så no er alt som det skal være!
- mOtz^ - Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Men hvordan fungerer konserten? Er det slik at hvert band kommer opp å spiller ett par sanger vær, for konserten er jo bare på 1 kveld. De spiller vel ikke sammen denne konserten?
Paull Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Jeg skal! Har sett CoB og In Flames tidligere, og Slayer, men kun "briefly". Skal bli knall!
TLZ Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Slayer er legendariske live. Lamb of God og In Flames er en av mine ynglingsband så de kunne jeg godt tenkt å se. Førstnevnte slipper forøvrig i disse tider et album, utifra dene ene låten jeg har hørt så blir det knallbra. Men Bodom kunne de hatt droppa...
The_Darkness Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Skrevet 20. juli 2006 hmm, begynner å bli litt nervøs her, enda ikke motatt bilettene. Får bare krysse fingrene og håpe på det beste.
Metalhead Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Noen som vil komme og jobbe for meg sån at jeg kan gå på konserten?
figure_02 Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Men hvordan fungerer konserten? Er det slik at hvert band kommer opp å spiller ett par sanger vær, for konserten er jo bare på 1 kveld. De spiller vel ikke sammen denne konserten? 6499829[/snapback] Det lurer jeg også på, men det blir vel litt rart, tipper kanskje vært band spiller en halvtime vær eller noe, blir jo dumt å rigge om bare etter noen sanger (hvis ikke de bruker det samme utstyret, noe som jeg ikke tror). Kommer først og fremst for å se Slayer og Lamb of God, eneste av bandas trommiser som er noe tess, kunne tenkt meg en kveld med LoG, Slayer og Shadows Fall, og Pantera
ZprMario Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Tar nok turen dit jeg og ja . For LoG og Slayer først og fremst, In Flames liker jeg noe av...
Dr. Mobius Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 (endret) Jepp! En haug med kompiser og jeg skal få med oss dette. Vi har ordna buss og øl, og fri dagen etter fra jobben. Dette blir moro! Edit: og uka etter er det MAIDEN! Endret 29. juli 2006 av T-Solberg
Abnegation Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Jepp! En haug med kompiser og jeg skal få med oss dette. Vi har ordna buss og øl, og fri dagen etter fra jobben. Dette blir moro! Edit: og uka etter er det MAIDEN! 6580151[/snapback] Jeg skal også til the alliance, og på maiden konsert uka etter!
Deadringer Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Førstnevnte slipper forøvrig i disse tider et album, utifra dene ene låten jeg har hørt så blir det knallbra. 6500171[/snapback] Jeg! Gleder! Meg!
Torsty Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Slayer er legendariske live.Lamb of God og In Flames er en av mine ynglingsband så de kunne jeg godt tenkt å se. Førstnevnte slipper forøvrig i disse tider et album, utifra dene ene låten jeg har hørt så blir det knallbra. Men Bodom kunne de hatt droppa... 6500171[/snapback] Kan hende jeg kommer meg dit,da ville jeg helst sett Lamb Of God. Sacrament høres bra ut,ihvertfall er det en bra video av "Redneck"
Hr Kotelett Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Jupp, skal og på denne konserten, biletten trygt oppbevart, så nå gjenstår det bare å bestille hotellrom på plasa og flybilletter så er vi i boks.. Slayer, Lamb of God og In Flames er hovedattraksjonen, fikk ikke med meg slayer forrige gang de var i oslo pga jobb. Har tilogmed begynt såvidt å trene for å kunne holde ut i disse timene konserten varer ^^, kommer til å bli steinhardt. Og denne gangen skal jeg være forsiktig med drikkevarene, var på satyricon i teatergarasjen i bergen 6mai, husker ikke så altfor mye, betalte meg i tillegg inn 2 ganger
- mOtz^ - Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 (endret) Jeg har ikke hørt noe av Slayer, Lamb of God eller Thine Eyes Bleed, mulig noen kunne skrive opp noen av de beste sangene de har laget? ---------------------------------------------------------------------------------- Bumper det gamle spørsmålet mitt jeg: Men hvordan fungerer konserten? Er det slik at hvert band kommer opp å spiller ett par sanger vær, for konserten er jo bare på 1 kveld. De spiller vel ikke sammen denne konserten? Endret 30. juli 2006 av biiig.no
F.Mackey Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 (endret) Til dette om hvordan konserten foregår: Det vet vi ikke.punktum. Slayer: Sett på Reign In Blood Albumet. Endret 30. juli 2006 av Eyvindr
ZprMario Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Jeg har ikke hørt noe av Slayer, Lamb of God eller Thine Eyes Bleed, mulig noen kunne skrive opp noen av de beste sangene de har laget? Slayer: Angel of Death, Raining Blood, South of Heaven. Reign In Blood albumet generelt. Lamb Of God: Blood of the Scribe (min favoritt) instrumentalversjon: Trykk her , Ruin, Ashes of the Wake albumet generelt Thine Eyes Bleed har jeg ikke hørt noe av jeg heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå