Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva sier man til purken når du blir stoppa? (Trim)


fakey

Anbefalte innlegg

Jeg prøvde dette igår, hadde 2 politibiler i rævå og kjørte inn mot eg skog jeg visste de ikke kan kjøre med bilene..

Der sto det faen meg en jævla bonde og så alt, så han tok å skybba meg så jeg tryna som et helvette ut i grøfta og 4 politimenn sprang mot meg å la meg i jern.

Da ble jeg tatt for trim å for å stokket av.. Jeg fikk 4500 kr i bot for trimmen og purken har lappen min..

blir snart innkalt til avhør å får vite når jeg får den igjen  :)  Håper dette skjer fort..

6385450[/snapback]

 

 

Håper du ikke får den igjen med det første. Kanskje du lærer deg å følge trafikkreglene om du får "skikkelig" straff.

 

Forøvrig så er det en grunn til at man i Norge har lover og regler som begrenser hastigheten til mopeder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg prøvde dette igår, hadde 2 politibiler i rævå og kjørte inn mot eg skog jeg visste de ikke kan kjøre med bilene..

Der sto det faen meg en jævla bonde og så alt, så han tok å skybba meg så jeg tryna som et helvette ut i grøfta og 4 politimenn sprang mot meg å la meg i jern.

Da ble jeg tatt for trim å for å stokket av.. Jeg fikk 4500 kr i bot for trimmen og purken har lappen min..

blir snart innkalt til avhør å får vite når jeg får den igjen :) Håper dette skjer fort..

6385450[/snapback]

-------------------------------------------------------------------------------------------

 

Glimrende ,hadde bare alle bønder vært slik:-)

Endret av OlaOlablakken
Lenke til kommentar
Forøvrig så er det en grunn til at man i Norge har lover og regler som begrenser hastigheten til mopeder.

6386480[/snapback]

 

Kan du gi meg den gode grunnen?

 

Kjipt med sykkelen din, Bartman2k.

Åssen sykkel hadde du?

Endret av kcobain
Lenke til kommentar
Forøvrig så er det en grunn til at man i Norge har lover og regler som begrenser hastigheten til mopeder.

6386480[/snapback]

 

Kan du gi meg den gode grunnen?

 

Kjipt med sykkelen din, Bartman2k.

Åssen sykkel hadde du?

6386855[/snapback]

 

Det e ein Honda MT5 så det e billig å fiksa :) hehe, så det går nok bra.. å eg har lert ja.. kjipt å musta lappen 2 uker itte du har fått an..

Lenke til kommentar
Til de av dere som misliker "snutefaen" og diverse for å stoppe dere pga trimming; Kjøp dere en lett motorsykkel, så er dere kvitt problemet.

 

Det er DERES egen feil hvis dere blir stoppa. Politiet gjør bare jobben sin.

6387970[/snapback]

 

Er ikke alle som får låne kredittkortet til far for å ta lett lappen og kjøpe lett sykkel.

Lenke til kommentar

jeg ble tatt i 84,6 i 60sona i går :no:

(lett mc)

 

jeg ga på forbi en sivil bil. hehe

 

det eneste han sa var: gikk ikke det litt fort a? og kan jeg få se på førerkortet.

det ente med 6500 i bot og 2 prikker.

 

det var ikke noe spørsmål om vognkort eller trimming

 

men jeg hadde flaks da, hadde jeg kjørt 0,4 kmt fortere hadde jeg mista lappen i 3 mnd.

Endret av just_me
Lenke til kommentar
jeg ble tatt i 84,6 i 60sona i går :no:

(lett mc)

 

jeg ga på forbi en sivil bil. hehe

 

det eneste han sa var: gikk ikke det litt fort a? og kan jeg få se på førerkortet.

det ente med 6500 i bot og 2 prikker.

 

det var ikke noe spørsmål om vognkort eller trimming

 

men jeg hadde flaks da, hadde jeg kjørt 0,4 kmt fortere hadde jeg mista lappen i 3 mnd.

6389540[/snapback]

Hehe, jævli kjett egentlig, det her har ikke noe med trim og gjøre men hva skjer hvis man blir stoppa i 115 km/t uten lappen og uregisstrert lettsykkel? :p

Lenke til kommentar
jeg ble tatt i 84,6 i 60sona i går :no:

(lett mc)

 

jeg ga på forbi en sivil bil. hehe

 

det eneste han sa var: gikk ikke det litt fort a? og kan jeg få se på førerkortet.

det ente med 6500 i bot og 2 prikker.

 

det var ikke noe spørsmål om vognkort eller trimming

 

men jeg hadde flaks da, hadde jeg kjørt 0,4 kmt fortere hadde jeg mista lappen i 3 mnd.

6389540[/snapback]

Hehe, jævli kjett egentlig, det her har ikke noe med trim og gjøre men hva skjer hvis man blir stoppa i 115 km/t uten lappen og uregisstrert lettsykkel? :p

6389667[/snapback]

 

 

en bot som er helt jævelig og utsettelse på lappen

Lenke til kommentar
Okei, hvor mye ca?

6389720[/snapback]

vet ikke, men jeg sitter med lappen her over hvor mye man får i bot i de forskjellige sonene osv..

 

105 i 70 sona er 7800kr og det er med fører kort og alt i orden, (bortsjet fra farta da)

6389745[/snapback]

Oioi, dyrt, men ok!

6389835[/snapback]

 

 

kjører du over 105 i 70 sona mister du lappen i 3mnd og for 10.000kr i bot

kjører du over 115 i 80 sona mister du lappen i 3mnd og for 10.000kr i bot

Endret av just_me
Lenke til kommentar

altså, hvorfor hater egentlig alle de med lett mc og de med bil osv ?

 

Fordi de bråker ? Fordi vi med trimma peder faktisk kjører forbi lett sykler til 30 lapper ?

 

istede for å kjøre fra snuten, sett på skikkelig turtallsperre, kjør pent, på lavt gir, og vær høflig og snill.

 

Snakka med polti her igår, da jeg holdt på å kjøre på han..

 

han var sivil, på sykkel faktisk.. Jeg tømte 3giret foran han, har eksos lekasje, og jeg runda 50 på speedo ( har 24OKO Flatside gasser, så bråker ) så kjørte jeg inn på bensin stasjon, han sykla rett foran meg, så jeg bråbremsa..

 

Jeg kom inn, tok bensin slangen nedi, så kom han bort.. " Jeg liker ikke lyden din i motoren.. " Neivel, gir vel jeg faen i lissom.. , men så visste det seg at han var Polti mann 500m bortenfor.. Dooh :p

 

Jeg sa høflig og uskyldig at det var eksos lekasje, han sa , ordrett ;

 

" Jeg driter langt i om dere kjører 3 stk på peden og om den går i 80, bare en ikke bråker så jævlig som din "

Lenke til kommentar
altså, hvorfor hater egentlig alle de med lett mc og de med bil osv ?

 

Fordi de bråker ? Fordi vi med trimma peder faktisk kjører forbi lett sykler til 30 lapper ?

 

istede for å kjøre fra snuten, sett på skikkelig turtallsperre, kjør pent, på lavt gir, og vær høflig og snill.

 

Snakka med polti her igår, da jeg holdt på å kjøre på han..

 

han var sivil, på sykkel faktisk.. Jeg tømte 3giret foran han, har eksos lekasje, og jeg runda 50 på speedo ( har 24OKO Flatside gasser, så bråker ) så kjørte jeg inn på bensin stasjon, han sykla rett foran meg, så jeg bråbremsa..

 

Jeg kom inn, tok bensin slangen nedi, så kom han bort.. " Jeg liker ikke lyden din i motoren.. " Neivel, gir vel jeg faen i lissom..  , men så visste det seg at han var Polti mann 500m bortenfor.. Dooh :p

 

Jeg sa høflig og uskyldig at det var eksos lekasje, han sa , ordrett ;

 

" Jeg driter langt i om dere kjører 3 stk på peden og om den går i 80, bare en ikke bråker så jævlig som din "

6394568[/snapback]

Hehe :D Slikt er litt artig :D

Lenke til kommentar
jeg ble tatt i 84,6 i 60sona i går :no:

(lett mc)

 

jeg ga på forbi en sivil bil. hehe

 

det eneste han sa var: gikk ikke det litt fort a? og kan jeg få se på førerkortet.

det ente med 6500 i bot og 2 prikker.

 

det var ikke noe spørsmål om vognkort eller trimming

 

men jeg hadde flaks da, hadde jeg kjørt 0,4 kmt fortere hadde jeg mista lappen i 3 mnd.

6389540[/snapback]

Hehe, jævli kjett egentlig, det her har ikke noe med trim og gjøre men hva skjer hvis man blir stoppa i 115 km/t uten lappen og uregisstrert lettsykkel? :p

6389667[/snapback]

 

 

Hva om man er mindreårig, har ikke lappen, og kjører med uregistrert boing 747 gjennom gatene i tettbebygd strøk? :hmm::tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...