Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kommer ikke på noen film jeg aldri vill se ijen (eller egentlig klarer jeg ikke å se noen film mer enn en gang men eller kansje the dudesons)

 

men jeg vet et teater greier jeg ikke klarer å se igjen!!!

på skolen såg vi noe som heter terje vigen eller noe!!!!!kjedelig!!!

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Bumper denne jeg :whistle:

 

Filmer JEG aldri skal se igjen fordi de sugde hestemøkk:

Doomed, dårlig film basert på noen som er stranda på en øy og det er 4 lag med 2 i hver, i tillegg er det zombier på øya:

Slutten:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
alle dør :cool:

 

Black Sheep, tåpelig skrekkfilm som handler om sauer som gikk amokk og angrep mennesker og gjorde dem til sauer som likte kjøtt, gadd aldri se slutten :)

 

The Tomb... Den desidert dårligste filmen jeg har sett, hander om to stykker som er fanga inni et rom, og de finner etterhvert flere folk. Alle har en tilknytning til "skurken" som regelrett er henta ut av Saw-filmen.

"Eight nails, who fails?" Skikkelig slagord...

Lenke til kommentar
Synd, for vol.2 er dobbelt så bra.

9664739[/snapback]

Dobbelt så bra som helt forferdelig er ikke spesielt bra.

9664830[/snapback]

 

Vel, hvis du virkelig hata filmen er det ingen grunn til du skal lide deg gjennom 2ern, tviler på at den da faller i smak :p

 

Kristin Lavransdatter så jeg engang på barneskolen, og aldri ahr jeg før eller siden sett en kjedeligere film. Jeg sverget at jeg aldri skulle utsette meg for den igjen. Men så var den pensum på ungdomsskolen eller noe, uansett gjentok skjebnen seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...