Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En film jeg aldri vil se igjen er Deja Vu (2006) med Denzel Washington. Andre enn meg som synes dette er en skikkelig drittfilm pga plott? Begynte nesten å grine.

 

Jeg visste fra før sånn omtrent hva den handlet om, men ble bare så altfor dumt...

 

Faktisk sett den 2 ganger! :p

 

Har sett ett par russiske og serbiske filmer fra midten av 90-tallet thou, det var grelle saker!

Lenke til kommentar

En film jeg aldri vil se igjen er Deja Vu (2006) med Denzel Washington. Andre enn meg som synes dette er en skikkelig drittfilm pga plott? Begynte nesten å grine.

 

Jeg visste fra før sånn omtrent hva den handlet om, men ble bare så altfor dumt...

 

Hva ble for dumt?

Lenke til kommentar

En film jeg aldri vil se igjen er Deja Vu (2006) med Denzel Washington. Andre enn meg som synes dette er en skikkelig drittfilm pga plott? Begynte nesten å grine.

 

Jeg visste fra før sånn omtrent hva den handlet om, men ble bare så altfor dumt...

 

Hva ble for dumt?

Egentlig hele dritten. Først så tar filmen seg seriøst (i den grad en slik produksjon kan gjøre), men så vipper det helt over ende, og man begynner med tidsreising osv. Da var det noe inne i hodet mitt som sa at dette kan jeg bare ikke godta, og slik ble det. Tullefilm!

Lenke til kommentar

En film jeg aldri vil se igjen er Deja Vu (2006) med Denzel Washington. Andre enn meg som synes dette er en skikkelig drittfilm pga plott? Begynte nesten å grine.

 

Jeg visste fra før sånn omtrent hva den handlet om, men ble bare så altfor dumt...

Huff ja, dette var en skikkelig dårlig film. Virket som de tok alle filmklisjeer de kunne finne og bare stappet dem inn der. Skikkelig crap handling, herreminhatt så mye tåpelig Denzel foretar seg i denne filmen. Så den etter å ha sett Source Code da noen sa den lignet litt, snakker om nedtur.

Endret av Santar
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Først Tinker Tailor Soldier Spy, og nå Girl with the Dragon Tattoo, får meg til å lure; Er det en konkurranse i hollywood for tiden om å lage verdens kjedeligste film? Lenge siden jeg har sett noe SÅ kjedelig, og likevel så høy rating på imdb. 2012 er tydeligvis verdens ende ja.

 

Nå har jeg ikke sett den originale svenske versjonen, men er den like langsommelig som Fincher sin versjon så holder jeg meg langt langt unna.

Endret av Apox
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Monsters

 

MAKAN!

De klarte selvfølgelig å klistre på at dette var en film som var på lik linje som District 9 som er en av mine favoritter..

 

Skjer jo ingenting i filmen jo :thumbdown:

 

Da har du sett filmen med HELT feile forutsetninger. Det er ikke noen ny district 9, skikkelig lavbudsjett, men etter min mening en skikkelig bra film tatt forholdene i betraktning. Forventer man masse action, så er nok skuffelsen ganske stor vil jeg tro ja..

 

..på samme måte som det heller ikke skjer noe i den kritikerroste filmen "Lost in translation"

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...