Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Jeeper Creepers 2. Den første var faktisk ikke så aller værst mens den andre, å herre min hatt for en film. Endte med at jeg og en annen lå å lo av enkelte scener, mye grunnet eget tilagete kommentarer.

 

Virkelig horribel film, selv om den ikke kommer i nærheten av "The happening" som må være av de værste filmene jeg har sett.

Lenke til kommentar

Den norske filmen "Nord" vil jeg aldri se igjen :thumbdown: , elendige greier.

Vant en amanda pris i år for en eller annen birolle, pluss at den var nominert til beste kinofilm.

Så jeg kjøpte den med et håp om en god latter, ettersom sjangeren står beskrevet som "Komedie".

Lo bare en gang i løpet av filmen og det var da rulleteksten kom opp, og jeg tenkte "fy faen, ja norsk film kan ikke bli verre enn dette", jeg var litt overtrøtt vel å merke. :p

Lenke til kommentar
Det er ment som en skrekk film, hvis jeg ikke helt.. Også blir en dame voldtatt av trær!! OMG...

Hvis man ikke får med seg at Evil Dead 2 er en film som tar seg selv ganske useriøs, da splitter man ikke atomer på fritiden, for å si det mildt.

 

Mulig det var film nr. 1 dere så. Det er vel først og fremst i den det er et tre som voldtar noen. Den har i langt mindre grad de komiske elementene, men også den er laget med et glimt i øyet. Den er også langt mer skummel enn det meste av skrekkfilm som kommer ut idag -- og uten tvil mer underholdende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...