Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The Happening hadde så teit slutt/poeng at jeg seriøst fikk latterkrampe. Maken til dårlig film as.

 

Ellers alle disse klisjéfilmene, typisk romantiske komedier, hvor en mann og kvinne blir sammen, for deretter å bygge seg opp til å bli en hel del misforståelser hvor de slår opp for så å bli sammen igjen i slutten og "leve lykkelig i alle sine dager." Spy :sick:

Lenke til kommentar

Flash Gordon (1980)

Var på en liten fest i helgen. Vi kom ved en tilfeldighet innom Flash Gordon på en tv kanal og ble sittende å se den.

 

Kommer ikke over hvor dårlig denne filmen var. Fikk inntrykk av at det var en seriøs film, men feilene og alle de dårligere sidene i filmen gjorde det til en komedie.

Jeg kan ikke skjønne at denne filmen kom året før Alien (1979). Alien er jo en hel evighet bedre på alt (en av mine favoritt sci-fi).

Flash Gordon var på nivå med Yor: The Hunter from the Future (1983) noe som også er og blir en komedie i mine øyne.

 

Blir kanskje litt feil å poste Flash Gordon i denne tråden da jeg kommer til å se den igjen i godt selskap - og jeg skal le fra begynnelse til slutt. :!:

Jeg vil heller anbefale dere å se den så dere får en god latter.

Lenke til kommentar
Twilight. Ei veninne fekk meg til å sjå den i helga sidan den var "såååå bra!". Makan til møl.

Har kommet ut for det samme som deg, en grunn til at jeg ikke har noe spesielt til overs for vampyrer nå til dags...

Før var de awesome, men nå... Det blir bare helt feil

 

Cloverfield klarte jeg de første fem minuttene...

Lenke til kommentar
Twilight. Ei veninne fekk meg til å sjå den i helga sidan den var "såååå bra!". Makan til møl.

Har kommet ut for det samme som deg, en grunn til at jeg ikke har noe spesielt til overs for vampyrer nå til dags...

Før var de awesome, men nå... Det blir bare helt feil

 

Cloverfield klarte jeg de første fem minuttene...

Jeg synest Cloverfield var ok. Skulle gjerne sagt jeg likte den veldig godt, er bare så lenge siden jeg har sett den at jeg ble litt usikker. :>

Eneste jeg husker jeg ikke likte med Cloverfield var at den sluttet minst en time for tidlig. Om jeg husker riktig var det ikke noen slutt på historien, filmen bare... stoppet.

 

Har du sett La den rette komme inn? Det er en god og original vampyrfilm, mye bedre enn Twilight.

Endret av PantZman
Lenke til kommentar
Eneste jeg husker jeg ikke likte med Cloverfield var at den sluttet minst en time for tidlig. Om jeg husker riktig var det ikke noen slutt på historien, filmen bare... stoppet.

 

Stemmer det, men der var jo fordi

alle hovedpersonene døde

 

 

En film jeg neppe kommer til å se igjen er 17 Again.

Lenke til kommentar

Kommer nok ikke til å se The Aviator igjen, er noen år siden jeg så den men kjedet meg fantastisk mye. Har ikke videre lyst å gi den en ny sjanse.

 

Jeg kommer aldri noensinne til å se Cast Away med Tom Hanks igjen. Jeg gav den en sjanse #2 etter venners formaning, men denne filmen er simpel og preget av elendighet i den forstand at den er gørrkjedelig.

Uenig, rørende film med fremragende skuespill.

Lenke til kommentar
Eneste jeg husker jeg ikke likte med Cloverfield var at den sluttet minst en time for tidlig. Om jeg husker riktig var det ikke noen slutt på historien, filmen bare... stoppet.

 

Stemmer det, men der var jo fordi

alle hovedpersonene døde

 

 

Var det ikke to overlevende? Mener det var en gutt og ei jente helt på slutten. :hrm:

 

Lenke til kommentar
Eneste jeg husker jeg ikke likte med Cloverfield var at den sluttet minst en time for tidlig. Om jeg husker riktig var det ikke noen slutt på historien, filmen bare... stoppet.

 

Stemmer det, men der var jo fordi

alle hovedpersonene døde

 

 

Var det ikke to overlevende? Mener det var en gutt og ei jente helt på slutten. :hrm:

 

 

Nei, de dør på slutten de også. I alle de alternative endingene også.

 

Lenke til kommentar
Transformers 2 og GI Joe. Nå har jeg ivertfall 2 filmer for listen min over de dårligste filmene fra 2009.

 

Ok. Kan si meg enig i at GI Joe ikke var så veldig bra, men definitivt ikke en av de dårligste i 2009. Og Transformers 2??? Tuller du? Det fins mange filmer som var dårligere enn disse fra 2009. For eksempel "District 9" eller "Inglourious Basterds"

 

Kan du utdype hvorfor du syns den var dårlig?

Da fuck?

Inglorious Basterds var noe av det beste jeg har sett. Transformers 2 er det verste dritten jeg har sett på kino noen gang.

 

totalte eing transformsers 2 er noe av største dritten som er.

ser heller home and away 3 dager i strekk enn og se transformers igjen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...