Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

The Happening av M. Night Shyamalan skal ikke sees igjen. Årets dårligste filmopplevelse for min del.

 

Den var ikke noe særlig nei.

Blir så forbanna irritert når folk sier at det er en tankevekker.

 

Hva er det med folk flest i dag?

Nesten alle jeg kjenner går etter de nyeste Hollywoodfilmene som har kulest cover eller trailer.

 

ÅÅÅÅ

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snoop Dogg's Hood Of Horror

 

 

Anbefales... IKKE

 

SITATER FRA FILMEN:

 

- You know, there's too many award shows nowadays. I couldn't even tell you who won this shit last year. Oh yeah, I talked to God. He told me to tell all you guys, quit thanking him, he doesn't give a shit.

 

- [staring at Streako's impaled corpse] What a waste... of beer

 

Sod: Maybe I'm just, just twisted... no I'm not...

Sod, Quon: He's standing right there, you put a bullet in his head, he's gonna kill me man, he's gonna kill me!

Quon: Fucking pussy

 

 

Må gud være med det mennesket som hopper inn i fristelsen og ser denne filmen.

Lenke til kommentar
Snoop Dogg's Hood Of Horror

 

 

Anbefales... IKKE

 

SITATER FRA FILMEN:

 

- You know, there's too many award shows nowadays. I couldn't even tell you who won this shit last year. Oh yeah, I talked to God. He told me to tell all you guys, quit thanking him, he doesn't give a shit.

 

- [staring at Streako's impaled corpse] What a waste... of beer

 

Sod: Maybe I'm just, just twisted... no I'm not...

Sod, Quon: He's standing right there, you put a bullet in his head, he's gonna kill me man, he's gonna kill me!

Quon: Fucking pussy

 

 

Må gud være med det mennesket som hopper inn i fristelsen og ser denne filmen.

no shit sherlock. tittelen tilsier vel at ingen burde se den.

Lenke til kommentar

Det er mye dere nevner som jeg er delvis enig i. Men mye annet høres det rett og slett ut som dere bare har sett på en dårlig dag. Enten det, eller så har dere missa at filmen ikke tar seg selv så høytidenlig som du kanskje har intrykk av.

 

Den dårligste filmen jeg kan komme på å ha sett må være The Mist. Jeg skal innrømme at jeg hadde litt forventninger til den etter The green mile og shawshank redemption. Men den filmen eide ikke mål eller mening. Design var kult men ikke alltid like godt gjennomført. Og historien i seg selv hang ikke sammen med den virkeligheten jeg er kjent med..

Lenke til kommentar

Hadde ikke så høye forventninger når jeg satt på Road Trip : Beer pong , tenkte jeg skulle se den siden jeg likte den "vanlige" Road trip filmen fra 2000 veldig godt. Kommer nok aldri til å se den filmen igjen, litt småkjedelig men som det pleier å være i slike filmer så var det noen fine tits i filmen ;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...