Gå til innhold

Hva gamer du nå?


Anbefalte innlegg

Nå er det sommer, ingen studier - altså mer tid til gaming. Hva er det som games for tiden? Er ute etter favorittgames, samme hvilken genre, bare det er noe man kan game natten lang :thumbup: Det må også diskuteres og argumenteres hvilke games som faktisk er bra og hva som er bare vås, ellers blir tråden noe flat og uinteressant...

Endret av atlemag
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Championship Manager 01/02.

 

Mista internett forrige mandag, og har bare hatt tilgang når jeg har tatt laptopen og "besøkt naboer",

så da har CM0102 vært til god hjelp med å få tida til å gå.

 

Og så har du selvsagt sol.exe

 

Mitt favorittspill!

 

Kan gjerne sitte i 7-8 timer i strekk med det...

Lenke til kommentar
Championship Manager 01/02.

 

Og så har du selvsagt sol.exe

 

Mitt favorittspill!

 

Kan gjerne sitte i 7-8 timer i strekk med det...

6289931[/snapback]

 

Kabal mener du? hehe, sånn man sitter med når man ikke har noe å gjøre på jobben det vel

 

Disse windows-spillene vet vel de fleste om, denne tråden skal handle litt mer om å opplyse om perler som ikke folk har oppdaget enda

Lenke til kommentar

Akkurat nå gamer jeg ikke så mye, er mest opptatt med å lese til eksamen. Men så snart jeg er ferdig og tar sommerferie på tirsdag, så skal det nok bli tid til mer spilling. Da tenker jeg det blir en del Flyff og så ta fram igjen noen av PS/PS2-spillene mine som jeg ikke har spilt på evigheter (Final Fantasy X & X-2, GTA San Andreas, GT4, Star Ocean osv.) :wee:

Lenke til kommentar

Eg bestilte originale Gothic frå Tyskland for litt sidan. Lappen kom i postkassa på laurdag, men svimlingane i Posten hadde ikkje fått transportert det til postkontoret enno. Reknar med dei har det når eg stikk innom etter jobb i dag, so då blir det Gothic for alle pengane dei neste vekene. :D

 

Forresten heiter det "å spele/speling" (evt. "å spille/spilling") på norsk. "Gaming" er eit engelsk ord. I tillegg er det eit substantiv, ikkje eit verb, so "What are you gaming?" blir faktisk feil på engelsk òg. Eg har sett linkande forvirring i tilknytning til ordet "cheat" i spel-samanheng. Det norske ordet som er nærmast det som blir kalt "a cheat" når ein snakkar om spel, er "ein juksekode". Verbet er "å jukse", eventuelt kan ein seie "å bruke juksekodar/juksekoder" dersom det passar betre i samanhengen.

 

Kay

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...