Gå til innhold

Hva gamer du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sist tråd om akkurat det samme ble stengt for kort tid siden. Den levde ganske lenge også. Så ingen vits å ha denne heller vel? Blir bare stengt.

 

Her var den:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=565575

6290320[/snapback]

 

 

Skjønner ikke helt hva du sikter til, akkurat samme?

 

Har du gamet litt for mye i det siste kanskje? Hvilke games i så fall?

6290505[/snapback]

Sist jeg sjekket er å game det samme som å spille, tråden er helt identisk med denne. Også flere tråder om dette har vært opprette. Alle har blitt stengt.

 

Dette er en samletråd, noe som ikke er ønskelig på dette forumet lenger.

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Ingenting. Ut i sola.

6290027[/snapback]

 

Er det California Games du snakker om ?

6290051[/snapback]

 

Nei, mente det bokstavlig. Kutta ut all gaming.

6290297[/snapback]

 

Hva gjør en anti-gamer på et gaming-forum sier nå bare jeg...en liten smule ironisk kanskje...sommeren blir dessuten regnfylt som alltid

Lenke til kommentar
Ingenting. Ut i sola.

6290027[/snapback]

 

Er det California Games du snakker om ?

6290051[/snapback]

 

Nei, mente det bokstavlig. Kutta ut all gaming.

6290297[/snapback]

 

Hva gjør en anti-gamer på et gaming-forum sier nå bare jeg...en liten smule ironisk kanskje...sommeren blir dessuten regnfylt som alltid

6292138[/snapback]

 

Spille om vinteren, ute om sommeren. Er ikke anti gamer fordi, bare menneskelig ;)

Lenke til kommentar
Ingenting. Ut i sola.

6290027[/snapback]

 

Er det California Games du snakker om ?

6290051[/snapback]

 

Nei, mente det bokstavlig. Kutta ut all gaming.

6290297[/snapback]

 

Hva gjør en anti-gamer på et gaming-forum sier nå bare jeg...en liten smule ironisk kanskje...sommeren blir dessuten regnfylt som alltid

6292138[/snapback]

 

Hehe, er jo på HW-forumet, har spilte for mye WoW før. Klarte heldigvis å slutte. Ble ofte 3-4 ++ timer om dagen. Glad som F for at jeg slutta :)

Lenke til kommentar

Er dere kritiske til domenenavnet gamer.no også? Burde det vært spiller.no? Uansett er det synd å være "off topic", eller utenfor emne. Hvilke ord man bruker får bli et personlig valg. Det er alltid best å konsentrere seg om egne anliggender hva språk angår.

 

Å for øvrig si at denne tråden bør stenges opplever jeg som meningsløst.

 

Selv spiller jeg Sensible Soccer 2006 og Trackmania. Oppfordrer cetram og den andre til å opplyse om hva de pr0-gamer.

Lenke til kommentar

Tja, for tiden spiller jeg "Titans of Steel: Warring Suns" og Dominions 2, er litt hektet på gode rundebaserte strategispill for tiden. Begge spillene kan anbefales dersom en klarer å svelge at grafikken ikke akkurat er på topp :)

 

Når det gjelder språk, så er det alltid på plass å påpeke når folk forsøpler det norske språket. Og jeg har også mine oppfatninger om navnet til "gamer.no", men det er ikke spesielt relevant i denne sammenhengen. Det er etterhvert blitt et etablert merkenavn/varemerke (eller hva du nå skal kalle det), men det kan ikke brukes som et

argument for å erstatte norske verb med engelske.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
Når det gjelder språk, så er det alltid på plass å påpeke når folk forsøpler det norske språket. Og jeg har også mine oppfatninger om navnet til "gamer.no", men det er ikke spesielt relevant i denne sammenhengen. Det er etterhvert blitt et etablert merkenavn/varemerke (eller hva du nå skal kalle det), men det kan ikke brukes som et

argument for å erstatte norske verb med engelske.

6293619[/snapback]

 

I et forum som ikke er noen form for prosa så tjener det ingen hensikt å påpeke språkforsøpling. Det er helt klart lov, men en anelse unødvendig. Jeg tror ikke det norske språket tar seg nær av at noen her velger å bruke andre ord.

 

OT: Spiller en god del Dota og Guild Wars, og har runda HL2:Ep1. Glimrende spill :)

Lenke til kommentar
til trådstarter: jeg mener da absolutt at det ikke er gaming sesong nå! det er sommer å sol! så kom deg no ut å nyyyyt sommeren med et par kalde halvlitere å damer :cool:  å vent til høsten kommer!

6296297[/snapback]

 

sommer og sol sier du, hvor lenge varer det på vestlandet tror du? snart øser regnet ned, ingenting på tv'en...ingen nye filmer...trenger jeg si mer? :-) dessuten står det natten lang i 1.post, altså ikke midt på lyse dag! gaming er viktig avkobling fra damer og denslags mas

Endret av atlemag
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...