Gå til innhold

Noen som vil ha det gøy?


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Har lyst til å starte på en server med noen nordmenn :)

Jeg vil starte en ny lvl 1 character, og eventuelt lage et lite guild. Jeg vil gjerne ha noen å gjøre Deadmines sammen med, queste sammen med og gjøre 5 manns instancer.

 

Jeg har overhodet ikke ambisjoner om å lage et MC/BWL guild, dette er bare på gøy og for det sosiale.

 

Jeg kunne tenkt med å starte opp på en ny PvE server, og vil selv være NE priest.

 

 

Jeg har en lvl 60 mage med litt erfaring i ZG og MC.

 

en liten tilføyelse: jeg vil gjerne starte nå!

Endret av Tweaky
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei alle sammen!

 

Har lyst til å starte på en server med noen nordmenn :)

Jeg vil starte en ny lvl 1 character, og eventuelt lage et lite guild. Jeg vil gjerne ha noen å gjøre Deadmines sammen med, queste sammen med og gjøre 5 manns instancer.

 

Jeg har overhodet ikke ambisjoner om å lage et MC/BWL guild, dette er bare på gøy og for det sosiale.

 

Jeg kunne tenkt med å starte opp på en ny PvE server, og vil selv være NE priest.

 

 

Jeg har en lvl 60 mage med litt erfaring i ZG og MC.

6284015[/snapback]

Høres gøy ut, men er du sikker du vil ha det på en PvE-realm, og hvorfor ikke horde? :D

Lenke til kommentar
Hei alle sammen!

 

Har lyst til å starte på en server med noen nordmenn :)

Jeg vil starte en ny lvl 1 character, og eventuelt lage et lite guild. Jeg vil gjerne ha noen å gjøre Deadmines sammen med, queste sammen med og gjøre 5 manns instancer.

 

Jeg har overhodet ikke ambisjoner om å lage et MC/BWL guild, dette er bare på gøy og for det sosiale.

 

Jeg kunne tenkt med å starte opp på en ny PvE server, og vil selv være NE priest.

 

 

Jeg har en lvl 60 mage med litt erfaring i ZG og MC.

6284015[/snapback]

Høres gøy ut, men er du sikker du vil ha det på en PvE-realm, og hvorfor ikke horde? :D

6284058[/snapback]

 

jeg er åpen for det meste, hvis flertallet vil ha horde blir det horde :) PvE realm fordi jeg hater ganking.

Lenke til kommentar

Syns selv at PvE blir tamt, eller, det virker som det ihvertfall. Dessuten, sist gang jeg levela på en PvP-realm, var det ikke så utbredt med ganking. Selvfølgelig, husker at jeg hadde en rogue som ville drepe meg hele tiden, men gjett hvem som vann de 10 gangene? :D Sånt er morsomt, syns jeg da :yes: .

Lenke til kommentar
DENTARG FTW

Bare russere og dagobah folk på boulderfist ;(

Ryktene har det også til at dagobah har fått seg dame på wow fra russland der :O

6303924[/snapback]

Du skulle ikke avsløre det. Nå kommer UDI og kaster deg ut av landet, mens jeg får fengselsstraff.

6303946[/snapback]

 

Den dagen UDI finner meg i bølgepappkonteinern min i kautekeino skal de få diplom....

Lenke til kommentar
DENTARG FTW

Bare russere og dagobah folk på boulderfist ;(

Ryktene har det også til at dagobah har fått seg dame på wow fra russland der :O

6303924[/snapback]

Du skulle ikke avsløre det. Nå kommer UDI og kaster deg ut av landet, mens jeg får fengselsstraff.

6303946[/snapback]

 

Den dagen UDI finner meg i bølgepappkonteinern min i kautekeino skal de få diplom....

6303959[/snapback]

Godt å vite. Takk skal du ha. Nå blirre enkle penger å tjene :dribble:

Lenke til kommentar
DENTARG FTW

Bare russere og dagobah folk på boulderfist ;(

Ryktene har det også til at dagobah har fått seg dame på wow fra russland der :O

6303924[/snapback]

Du skulle ikke avsløre det. Nå kommer UDI og kaster deg ut av landet, mens jeg får fengselsstraff.

6303946[/snapback]

 

Den dagen UDI finner meg i bølgepappkonteinern min i kautekeino skal de få diplom....

6303959[/snapback]

Godt å vite. Takk skal du ha. Nå blirre enkle penger å tjene :dribble:

6305080[/snapback]

 

 

Hold deg til topic er du snill...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...